.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • athame 08.03.2017
    Dałem ci jedną, a jutro rano dam żonie też czerwona. Tylko bądź cicho, że tobie dałem najpierw.
  • Pasja 08.03.2017
    Ogromnie dziękuję za różę i tak ci powiem, że jest to pierwszy prezent dzisiaj dla mnie. Nie powiem. Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • KarolaKorman 08.03.2017
    ha, ha :)
  • Alex Aragon 08.03.2017
    KarolaKorman to ja AA
  • KarolaKorman 08.03.2017
    To ha, ha było w odpowiedzi do pierwszego komentującego :) Wyszło, sam widzisz jak :)
    pasja, całą prawdę ujęłaś w tej krótkiej wypowiedzi :) Pozdrawiam :)
  • Pasja 08.03.2017
    Fajnie, że się śmiejesz bo to najważniejsze. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • Nazareth 08.03.2017
    Masz bardzo stereotypowe i stronniczy podejście do płci (odnoszę się do obydwu tekstów) to wszystko nie jest takie proste a ludzie są ludźmi nie kobietami, mężczyznami, czarnymi, białymi i tak dalej. Nie lubię takich stronniczych nieobiektywnych archetypów skupiających się na tym co nas dzieli a nie łączy.
  • Pasja 08.03.2017
    Ja tak tego nie odbieram i nie dzielę ludzi. Za chwilę napisze odwrotnie, bo to trochę zabawa słowem. I nie jestem stereotypowa tylko dzisiaj ósmego marca. Ale dobrze że jesteśmy inni. Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • Ritha 09.03.2017
    tanczacepioro podpinam się pod Nazaretha, nie lubię tych płciowych podziałów, jesteś my przede wszystkim ludźmi.
  • Pasja 09.03.2017
    Ritha ale ja nie dzielę na ludzi i podludzi. Napisałam krotkie spojrzenie, bo takie też się zdarzają. Pokaż mi jakiś podział?. Nikogo nie obrażam żadnym niegodnym słowem. A na tym profilu wiele pada słów obrzydliwych i nikt nie KRZYCZY. Dziękuję za odwiedziny i zaciekawienie. Pozdrawiam serdecznie.
  • Ritha 09.03.2017
    tanczacepioro ja nie krzyczę, ja nie wiem czy ja mam taki jakiś zbyt wyrazisty sposób formułowania myśli, czy co, że gdzie nie napiszę zdania to każdy myśli, że zjeba :D Przeczytałam dribble o kobiecie i mężczyźnie i kurde jest tak - kobieta jest cudowna, piękna, mądra, wspaniała, matka Polka, a facet to skurwiel, e-e, nie ma tak, pokazałaś jedną stronę medalu i my ten przekaz/ukazanie tej jednej strony oceniamy. Pozdrawiam :)
  • Pasja 09.03.2017
    Ritha no i w porządku, pisałam, że napiszę odwrotne obrazy za niedługo. Kobieta wczoraj była właśnie taka przy świecie. Każdy ma inne zdanie i chwała, bo tak powinno być. Pozdrawiam i miłego dnia
  • Pan Buczybór 08.03.2017
    Teraz to mam dowód, że kobiety to inny gatunek. 5
  • Pasja 08.03.2017
    Tak roznimy się budową tudzież inteligencją, jak to europerlamentarzysta utwierdził. Pozdrawiam serdecznie
  • Alex Aragon 08.03.2017
    Pasja? To od dzisiaj jestes tańczące pióro? Karola dla ciebie tez. W koncu sie zlitowal.Ale zanim to zrobil ja sie zmienilem z Alexa na athame.
  • Pasja 08.03.2017
    Tak jestem od dzisiaj tanczacepioro. Pozdrawiam
  • Alex Aragon 08.03.2017
    Pamietasz co napisales do Alexa I co ci odpisal?Wiec od dzisiaj jestem Athame.Jak kiedys przeczytasz moja ksiazke Blekit i opowiadanie z niej pt To co jest we krwi to bedziesz wiedziec co znaczy Athame:)
  • Pasja 08.03.2017
    Athame to nóż który jednoczy pierwiastek żeński z męskim. A bardzo chętnie poczytam twoją książkę. Już wszystko wiem. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • Alex Aragon 08.03.2017
    Och.Nie napisalem tak, ze niby jestem taki madry.Sam ta nazwe wymyslilem w tym opowiadania. Nie widzialem co znaczy,ale juz wiem.Nie moge tego opublikowac na opowi.Zakonczylem Ksiezycowa ksiezniczke bez owacji I braw. Po za Karola nikt nie dal komentarzy. Teraz wrzucilem cello milosci. Zobacze.Jak masz ochote to zerknij.Poczatkowe dwa odcinki to zmaganie a potem juz cello milosci, to to samo.:)
  • Pasja 08.03.2017
    Dziękuję i zaglądałam, czekam na cdn. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.
  • Karawan 08.03.2017
    Wolałem Pasję ale kto by nie był to proszę o oświecenie "Erudyką" co to jest Erudyka? Dam 5 z wahaniem. Przebija w twoich tekstach żal do męskiej części świata. Nieważne czy zasadny, ważne, że przenoszony do tekstów, a to złe gdy zauważalne. Nasze życie przetwarzamy literacko, aby za każdym razem (ach! jakżebym chciał tak umieć) było dziełkiem, czymś co nie mówi o naszych osobistych przeżyciach ale o tym co ma przeżyć Czytelnik. Pozdrawiam.
  • Pasja 08.03.2017
    Jakie ty masz oko chłopaku, tylu zerkało i nic. Poprawione i dzięki. Nie wiem czy kiedyś coś stworzę bez błędów. Pasja moze byla, ale tak musiałam dla lepszej higieny duchowej. A żal do świata dżentelmenów może jest? Dziękuję i miłego wieczoru życzę
  • KarolaKorman 09.03.2017
    tańczące pióro :) Pięknie :D Kojarzy mi się z indiańskimi nazwami i tym bardziej mi się podoba, ale i tak pasja ciśnie się na myśl :) Tak czy siak i tak będę dalej czytać Twoje teksty, bo jest w nich zawsze coś ciekawego :)
  • Pasja 09.03.2017
    Cieszę, że ci się podoba tanczacepioro. I zapraszam. Pasja została we mnie, ale musiałam zmienić, może gdy wróci spokój, powrócę do pasji. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)
  • Alicja 09.03.2017
    Tak niewiele słów, a jak pięknie można opisać kobietę. Te skojarzenia z piosenką Anny German wprowadziły mnie w miły nastrój. 5 :))
  • Pasja 10.03.2017
    Dziękuję za odwiedziny i nastrój w jaki cię wprowadziłam. Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania