***

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Adam T 08.03.2017
    Gdzieś, kiedyś, nie pamiętam już dokładnie, gdzie, usłyszałem zdanie o tym, że dla każdego dziecka jedynym, prawdziwym Bogiem jest matka. Trudny napisałaś tekst, użyłaś słów niełatwych, nie dzisiejszych i obawiam się, że wiele osób przyklaśnie mu tylko dlatego, że tak wypada, że dziś jest TEN Dzień, a jutro wszystko wróci do normy. Jestem ojcem, narodziny widziałem osobiście i trudno jest mi ten krwawy horror nazwać cudem, ale wiem, co autor słów "cud narodzin", miał na myśli. Czy jest to chwila wzniosła? Nie i tak. Natura jest brutalna, masakruje ciało, ale natychmiast daje prezent - nowe, maleńkie życie. My, mężczyźni, nigdy tego nie zrozumiemy.
  • Pasja 08.03.2017
    Ale trzeba o tym mówić i krzyczeć, bo jak inaczej podkreślić rolę kobiety, matki. O tym bólu, krwawym horrorze jak ty nazywasz partus my kobiety tak szybko zapominamy gdy przytulimy ten cud natury. Jestem malarzem tych cudów i mogę zapewnić, że to obraz najcudowniejszy na świecie. Mama i dziecko. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • athame 08.03.2017
    Bardzo ładne. Również to co napisał Adam. Kobieta w tym świecie nie jest tą kim powinna. Dzięki nam. a co do słow Adama, że jutro wszystko wróci do normy. To było dawno. ze 35 lat temu, 9 marca. Ciężarna kobieta stanęła obok zajętego przez faceta miejsca w tramwaju i prosi.
    Mógłby mi pan ustapić miejsca. Nie czuję się dobrze, słabo mi. Facet na to. Święto kobiet było wczoraj. To ja, ten co próbuje.
  • Pasja 08.03.2017
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i awatar róży. Kocham te kwiaty. Dlatego dzień kobiet powinien trwać przez cały rok i mężczyźni powinni też być wazni na równi. Dziękuję i pozdrawiam ciepło
  • Adam T 08.03.2017
    Niech mam przyjemność powitać Cię pod nowym nickiem i z nowym, bardzo ciekawym awatarem :))
  • Pasja 08.03.2017
    A dziękuję bardzo za zachwyt nad awatarem. Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 08.03.2017
    Ej! Jak zmieniłaś nick?
  • Pasja 08.03.2017
    Normalnie. Czy chcesz zmienić też. Czy tylko mnie pytasz dlaczego?
  • Pasja 08.03.2017
    tanczacepioro napisz do admina.
  • ausek 08.03.2017
    Też się nad tym zastanawiam... Po co to zrobiłaś?
  • Pasja 08.03.2017
    Ale co zrobilam? Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam
  • Okropny 08.03.2017
    Bo można, pewnie
  • Pasja 08.03.2017
    Okropny wszystko można. Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam.
  • ausek 08.03.2017
    tanczacepioro, po co zmieniłaś nik? Przyjemniejszy był poprzedni. ;)
  • ausek 08.03.2017
    tanczacepioro, po Twoim stylu pisania i tak bym załapała, że to ty. Więc po co?
  • Pasja 08.03.2017
    ausek ale ja nie zmieniłam po aby się ukryć. Przecież zostawilam wszystko tak jak było, wszystkie teksty i to co piszesz to bez sensu i nie ma powodu mnie łapać, bo ja nie uciekam. Pozdrawiam serdecznie.
  • ausek 08.03.2017
    tanczacepioro, nadal nie odpowiedziałaś mi dlaczego zmieniłaś... bo ja tą zmianę uważam za bezsensowną
  • Pasja 08.03.2017
    ausek a muszę ci odpowiedzieć? Bo nie rozumiem dlaczego. A bezsensowność to twoj problem. Pozdrawiam
  • ausek 08.03.2017
    tanczacepioro, nie, nie musisz mi odpowiadać. Ale jesteś bodajże pierwszą osobą, której się to udało, a to już jest zastanawiające. I proszę nie traktuj mnie jak małolaty, bo nią nie jestem. Swoje o tej stronie już wiem i pewne kwestie są, jakby nie było, zagadkowe. Również pozdrawiam i miłej nocy życzę.
  • Pasja 08.03.2017
    ausek sama trafiłaś do mnie chyba po raz pierwszy i robisz jakieś przesluchanie, i wkladasz mi słowa których nie mówiłam. Bo nie traktuję cię jak malolaty i nie wiem ile masz lat. Bardzo sobie cenię i szanuję moich gości i w życiu nikogo staram się nie obrażać, a ty się irytujesz, a ja nie wiem z jakiego powodu. Kolorowych snów ci życzę.
  • ausek 08.03.2017
    tanczacepioro, nie trafiłam do Ciebie pierwszy raz, bo przeczytałam wszystkie Twoje teksy. Nie mam czasu na obszerne komentowanie, bo muszę pracować nad swoim stylem i popełnianymi błędami. Podobał mi się Twój pierwotny nik - nie irytuję się, możesz mi wierzyć, że daleko mi do tego. Uwielbiam takie życiowe historie i postrzeganie ich przez inne, nieznane mi osoby. Nawet nie wiesz, ile mi to daje, pomaga i inspiruje. By stworzyć wiarygodną postać, trzeba mieć szeroko otwarte oczy na wszystko i wszystkich. Pozdrawiam serdecznie i przepraszam jeśli zirytowałam swoją osobą bądź postawą. Wiedz, że nadal będę śledzić Twoje teksty. Miłej nocy życzę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania