,

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Angela 02.12.2017
    Ładnie napisane, życiowe, tylko po przeczytaniu, jakoś mnie tak w środku ścisnęło.
  • refluks 02.12.2017
    Angela Same fakty.
    Była taka Mariola..
    I już jej nie ma.
    Patrząc po ocenach szkoda, że mię talentu brakło, żeby to wszystko co zapamiętałem o niej i naszych relacjach opisać.
  • Angela 02.12.2017
    refluks pałę dostałeś od trola, tym to akurat nie ma się co martwić.
    Domyśliłam się, że tekst na faktach, bo tylko życie potrafi tak człowieka skopać.
  • Anonim 02.12.2017
    Życie. Czym jest? Chwilą. Cóż to 33 lata? Smutna historia, która przeplata się z pewną ważną refleksją, którą widać w utworze:
    "A co u Marioli?
    Ty nie wiesz?
    Zmarła. Miała 33 lata. Rak płuc. Na zjeździe mówiła, że jest chora, ale wiesz, jaka była Mariolka. Kupiliśmy wielki wieniec, …."

    Jeśli w naszym życiu są sprawy ważne i ważniejsze, to w tym utworze zostało to dobrze oddane :-)

    Pozdrawiam, piąteczka !
  • betti 02.12.2017
    Płaczę... nad losem Mariolki. Refluks, napisałeś prawdziwy wyciskacz łez... i jeszcze piszesz, że to z życia wzięte. Takie teksty trafiają i dobrze, że są... dla równowagi.

    Pozdrawiam.
  • Zdzisław B. 02.12.2017
    Świetne treściowo, tak jak prawie każdy autentyk. Przejmujące do kości również.
    Jedynie zapis... oczyszczony, poprawiony i byłby ideał.
    Za pierwsze i drugie - 5. Za formę zapisu - 3. Razem 4+ (wołałbym wstawić dwie oddzielne oceny, ale nie ma takiej opcji).
  • Halmar 02.12.2017
    Noż żeż. Tego się nie robi. Kurdebele, napisz coś z happy endem.
  • Canulas 02.12.2017
    Ja to nie mam pytań. WIelki powrót. Bardzoi ładne.
    Teoretycznie liczby lepiej pisać słownie, ale... Jak tekst przygniata, to i zasady można mieć w dupie.
    Brawo.
  • refluks 02.12.2017
    Canulas Pokraśniałem z zadowolenia.
  • Zaciekawiony 02.12.2017
    Zastanawia mnie tylko sposób zapisu, jedno zdanie na linijkę - to wynik kopiowania tekstu czy tak ma być? Bo widzę że twoje dłuższe komentarze też są tak pisane. Dodatkowo niektóre wersy są poprzesuwane i nie ma w tym specjalnej logiki, przydałoby się trochę popracować backspace i zsunąć tekst oraz zacząć używać zwykłych akapitów.
  • refluks 02.12.2017
    Zaciekawiony Tak piszę enterowo. Następny tekst spróbuję napisać inaczej.
  • Halmar 10.12.2017
    O, Mariola. Jeden z moich ulubionych.
    No cóż mogę rzec próćz tego, co już powiedziałam wcześniej gdzieś?
    Masz taki styl, że każda opowieść jest jak z ekspresu reporterów.
    Ty się wypucuj, może jesteś jakiś słynny dziennikarz, Marcin Wrona czy inny Hugo Bader, nie? Bo piszesz jak zawodowiec.
    Piszu, piszu, kolejny reportaż, nie, O Halmar wypędzonej z raju, kopniętej w lędźwie i kość krzyżową he.
  • refluks 11.12.2017
    Halmar Bardzo dobry pomysł.
    Ten reportaż ma być rzewny, że Halmar chodzi o wygiętym kijaszku od tu do tam na obgryzionych przez parchem nadżarte nieutalentowane pinczery nóżkach?
    Czy też oddający obezwładniającą siłę Halmar, która to do jakiego pomieszczenia by nie weszła, to pomieszczenie jest jej, a obecni tam uciekają w popłochu i chowają się pod szafy pełne ich bezutalentowaniem napisanych zwojów, a ona zapala papierosa wetkniętego w długą cygarniczkę, z umalowanych czerwienią kształtnych ust wydmuchuje dym i zgrabnym palcem kształtuje go w przecudnej urody tekst i wychodzi, ciągnąc za sobą spadłe z jej ramion trofea z pokonanych?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania