***

***

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • AlaOlaUla 25.01.2020
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha
  • Ant 25.01.2020
    Widzę ktoś ma dobry humor :)
  • Magda1906 26.01.2020
    dzięki
  • AlaOlaUla 25.01.2020
    Margaryna na noblistkę!!!!
  • AlaOlaUla 25.01.2020
    Piątka nie ode mnie.
  • Infernus 25.01.2020
    "Na skraju małej wsi stoi ogromny zamek." / i już wiem, że to przeczytam :)

    "A, że jest chorobliwie zazdrosny o swoją żonę. To nie jednego jej adorator wysłał na śmierć." / coś tu jest źle. / Że chorobliwie bywał zazdrosny o żonę, to niejednego wysłał na drugi świat. / lepiej.

    "Po obiedzie u daje się do komnaty, która jest urządzona w starym stylu." / "u daje" niewybaczalne :) / "w starym stylu" nie potrzebne. Była mowa o zamku, więc inaczej sobie nie wyobrażam komnaty.

    "Poddani nazywają Martę dobrotliwą lub Białą Damą, przez wzgląd na swoją niezwykle bladą cerę." / Wszystkie arystokratki miały bladą cerę, taka cecha, więc nie wiem jak bardzo musiałaby być blada, żeby zasłużyć na miano Białej damy. Właściwie, jest to współczesne określenie zazwyczaj zjawy w białej sukni - nie czerwonej.

    Hmm... na tym zakończę, gdyż musiałbym cały tekst cytować. Jest dużo, bardzo dużo błędów, w tym proste literówki, jakbyś tekstu nie przeczytała po napisaniu. Weszłaś w ciekawy klimat. Zamek, Lord na rumaku, samotna kobieta, średniowieczne komnaty, ale... przede wszystkim praca nad tekstem, inaczej nic nie powstanie.
    Powodzenia :)
  • Bajkopisarz 26.01.2020
    Niestety, to słaby tekst, jakby zapisany na szybko szkic, pomysł, który miał się przekuć potem w porządne opowiadanie, ale został omyłkowo tutaj wstawiony.
    To jakiś brudnopis jest, skoro pojawiają się takie „kwiatki”:
    „A, że jest chorobliwie zazdrosny o swoją żonę. To nie jednego jej adorator wysłał na śmierć.”
    Skrajne niechlujstwo.
    „Po obiedzie u daje”
    Czy wstawiając tutaj tekst piszesz go na bieżąco? Tylko wtedy mógłbym uwierzyć, że takie coś jak „u daje” może się pojawić.

    O skakaniu po czasach już nie wspomnę, bo połapać się w tym nie idzie.

    Jeśli to jest Twoja końcowa wersja to niestety, źle to wygląda.
  • Puchacz 26.01.2020
    Margo ma dość specyficzny styl i sposób konstrukcji zdań, do którego przywykliśmy.
    Rzekłbym - styl nowatorski i nieszablonowy.
  • Szpilka 27.01.2020
    Najlepsza puenta i za tę wielki plusior, bo lubię zaskakujące zakończenia ?
  • Writer'sWife 28.01.2020
    "Później klęka przed nią nogi szeroko, rozstawiając po czym przystawia członka do bramy, która prowadzi do rozkoszy i wszedł". Mam wielki sentyment do tego zdania :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania