marzenie

chcę w swoim życiu

tylko jednego zachodu słońca

wspinającego się na dach brudnego

otartego codziennością bloku

ściskając w ręce garść

nadziei na przyszłość

i czyjąś dłoń sunącą po kolanach

wraz z szeptem zrozumienia

zachwycając się pięknem

naszego splotu myśli

zaśmiać się o czwartej nad ranem

jak jeszcze nie śmiałam się

od końca mojego świata

czuć że nie jestem jedynym stworzeniem na tym świecie

czuć że nie muszę zdychać

i coś trzyma mnie przed odejściem

chcę kochać

raz jeszcze

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • NataliaO 27.08.2018
    koniec - 'czuć że nie muszę zdychać' dziwnie zabrzmiało, ale reszta ujęła mnie, zdobyła moje serducho, ładny, czuły, nostalgiczny, z emocjami tekst , płynęło się przez tekst 5 :)
  • betti 27.08.2018
    chcę w swoim życiu - dobrze, że nie w moim...

    tylko jednego zachodu słońca - ja tam codziennie oglądałabym zachody, są piękne

    wspinającego się na dach brudnego - tu przejście do brudu, po tym pięknie żenujące

    otartego codziennością bloku - też jestem za tym, żeby malowali codziennie na inny kolor

    ściskając w ręce garść - w ręce , w dłoniach może?

    nadziei na przyszłość - z tą nadzieją może być krucho...

    i czyjąś rękę sunącą po kolanach - tu już o erotyk zahaczasz

    wraz z szeptem zrozumienia - ja tam nie rozumiem, ale to nic

    zachwycając się pięknem - jakim pięknem wszak brudny blok pokazałaś...

    naszego splotu myśli - skoro tak samo myślicie, to dlaczego marzysz o nim - powinien kochać jak Ty

    zaśmiać się o czwartej nad ranem - chyba bym zabiła, najlepsza pora do spania.

    jak jeszcze nie śmiałam się - a jak się jeszcze nie śmiałaś?

    od końca mojego świata - fajnie, że masz swój świat, od końca

    czuć że nie jestem jedynym stworzeniem na tym świecie - czuć? To fatalnie czyżby reszta kopulacji nie dbała o higienę?

    czuć że nie muszę zdychać - aha, Ty się jako jedyna myjesz... rozumiem

    i coś trzyma mnie przed odejściem - może to ta nadzieja?

    chcę kochać

    raz jeszcze - no, każdy chce, jedna miłość to nie miłość...
  • Ozar 27.08.2018
    Też mam takie marzenie, ale już nie wierzę że sie spełni. Dobry tekst jakby o mnie. To nie moje klimaty, ale tak naprawdę moje. 5 dla mnie za coś co jest we mnie i powoli umiera.
  • betti 27.08.2018
    Ozar daj spokój, miłość to straszna rzecz... idiocieje człowiek, jeść nie może ani spać słowem tragedia. A ten wiersz nie jest dobry, jest do bólu banalny.
  • Ozar 27.08.2018
    betti ja nie oceniam formy, błędów itd. tylko to co czuje. A zobaczyłem w tym tekście siebie i wsio.
  • betti 27.08.2018
    No widzisz, Ozar. a na portalu wszystko trzeba ocenić zanim wystawi się najlepszą ocenę... nie uważasz. Pomyśl jak Twoja ocena ma się do tego czegoś? Wzruszyłeś się, ja rozumiem, ale nie powinno to przesłonić rozumu...
  • Ozar 27.08.2018
    Hahahahaha i tu się mylisz. Ocenia się albo rozumem albo sercem. Ja oceniłem sercem, ale tego już pewnie nie zrozumiesz.
  • betti 27.08.2018
    Ozar ależ skąd, przecież ja nie mam serca... A tak na serio, to fajnie, kiedy ktoś umie połączyć te dwie rzeczy, nigdy nie myślałam, że może to być trudne...
  • Ozar 27.08.2018
    betti ja nie znam sie za bardzo na technice, tych wszystkich podziałach wierszy itd. Ale jak ktoś pisze coś co mi odpowiada to mam to dupie. Pisze jak czuje albo jak odczuwam i wsio.
  • betti 27.08.2018
    Ozar ja Ciebie rozumiem niemniej właśnie tacy ludzie jak Ty nieznający się na technice, wprowadzają w błąd - chwaleniem banalnych tworów. To tak jak jedynki przy dobrych pracach... Tu właśnie jest chaos, z którym tak bardzo chcesz wlalczyć. Nie pomyślałeś o tym, prawda?
  • Enchanteuse 27.08.2018
    betti ale podobnie jak z tymi jedynkami - zazwyczaj autor wie, dlaczego. Troll :)
    Tak samo i tu. Autor, szczególnie po napisaniu wiersza, jeśli nie wie, to. c z u j e, że jest dobry albo fatalny.
    Więc nie powinien nigdy sugerować się komentarzami, tylko przede wszystkim własnym wyczuciem.

    Choć konstruktywnej krytyki nigdy za wiele.
  • betti 27.08.2018
    Enchanteuse kto się zna ten wie, kto zaczyna - zachwycony sobą bez względu jakie bzdury napisze i chwaliny będzie te bzdury do końca życia pisał, a krytykę odbierze jako atak na jego osobę albo zawiść lub zazdrość. Dlatego trzeba w zarodku tłumić takie zapędy na manowce.
  • Enchanteuse 27.08.2018
    betti hmm, no nie wiem. Inna sprawa, że warsztat to nie wszystko i jest też sfera odczuciowa. Czasem jego brak zastępuje szczególna energia, potocznie zwana weną ;)

    Grunt to nie brać wszystkiego do siebie. Ani pochwał, ani krytyki.
    Trzeba samemu się zastanowić i wybrać to, co wartościowe
  • betti 27.08.2018
    Enchanteuse gdy masz obcykany warsztat, wtedy możesz napisać bardzo dobry wiersz nawet bez tzw, weny, wystarczy, że wykreujesz sobie obraz... Jeżeli jesteś wrażliwą osobą nie powinno być z tym żadnych problemów.
    Idę spać. Dobrej nocy.
  • Enchanteuse 27.08.2018
    betti ech, ja raczej takich wyżyn nie osiągnę. Choć wierzę, że się da.
    Dobranoc.
  • Namei 27.08.2018
    Enchanteuse
    "Grunt to nie brać wszystkiego do siebie. Ani pochwał, ani krytyki.
    Trzeba samemu się zastanowić i wybrać to, co wartościowe " aż sobie zapiszę to co tu zostało napisane, bo to nie odnosi się tylko do tekstów, które piszemy, ale do całego życia. :)
  • Aisak 27.08.2018
    Słusznie Ozar.
  • Buziak 28.08.2018
    Delikatny opis nostalgii za uczuciem miłości, płynący z serca bardzo samotnej osoby. Poruszają mnie takie teksty, niezależnie od tego, czy powinny być napisane w innej formie niż wiersz, czy też są zbyt obrazowe. Mimo wszystko mają swój głębszy przekaz w chwili, kiedy utożsamiamy się z podmiotem lub przekazem.
    Moim skromnym zdaniem, warto napisać o tym opowiadanie i rozwinąć temat, ponieważ tej tęsknocie towarzyszy głębsze tło życia.
    Jako zwykły odbiorca tekstu, który może towarzyszyć wam na tym portalu, daję 5 za wzbudzone we mnie emocje.
  • Canulas 28.08.2018
    Trochę powtórzeń. Ręce, ręce. Świata, świecie. Ale ogólnie z potencjałem. W sensie, jest coś pod budulec na przyszłość.
    Pozdro

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania