Marzenie.

Wiesz? -zaczęła

- Chciałabym...Chciałabym żebyś mnie pokochał... Taką jaką jestem, z tym cholernie trudnym charakterem, z tymi wszystkimi wadami z którymi walczę każdego dnia, a Ty ze mną - każde jej zdaniem było wypowiadane bardzo precyzyjnie i powoli.

-Chcę abyś pokochał mój temperament, który tak bardzo Cię pociąga.

Moją skrytą spontaniczność, o której wiesz tylko Ty.. - zamilkła

- On nabrał powietrza, aby coś powiedzieć ale nie zaczął - ona ciągnęła dalej.

- Pokochaj mnie we mnie, zaakceptuj moje humory, kiedy płacze bądź przy mnie, kiedy się śmieje,śmiej się ze mną. - mówiła

Pokochaj we mnie moją szczerość do bólu,

Brak skupienia kiedy jesteś obok,

Nieudolność gotowania kiedy chcę zrobić wykwintną kolację dla nas. Mój zaraźliwy śmiech i nie do końca okiełznane myśli - ciągnęła. Chorobliwą zazdrość i troskę o Ciebie...

-Mów mi że jestem piękna i kochaj każdy centymetr mojego nieidealnego ciała ale nigdy nie kochaj mojej urody, ona przeminie a moja miłość do Ciebie nigdy. - zakończyła.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • dorota brzózka 06.11.2019
    Przyznam, że mam niemały problem z opowiadaniami miłosnymi. Są słodkie, uczuciowe i piękne, ale czytanie ich stawia mnie w charakterze podglądacza, za czym nie przepadam, bo słowa nie są kierowane do mnie. I wszystkie są do siebie bardzo podobne i nic nie wnoszące w rozwój literatury pięknej. Widać, że autorka jest na początku kariery pisarskiej, więc na początek doradzę przeczytanie kilku książek o podobnej, miłosnej, tematyce. Pozdrawiam.
  • dorota brzózka 06.11.2019
    Zapomniałam napisać, że zostawię 4 dla większego entuzjamu.
  • Xyz2398 06.11.2019
    dorota brzózka Bardzo dziękuję za opinię.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Może Damę kameliową polecisz, klasyk.
  • Pan Buczybór 06.11.2019
    *kropka w tytule to błąd
    *Ty niepotrzebnie z dużej litery
    *Po wtrąceniach dialogowych (np. "zamilkła") dajemy kropki

    I ogólnie to mocno ckliwe te opko. Czuję się jakbym przeczytał treść jakiejś walentynkowej kartki. Więcej uczyć, subtelności, pokazania relacji i postaci, a nie mętnych zdań o "doskonałej" miłości. Powodzenia w pisaniu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania