Maski - Drabble

Maski – Drabble

 

Zawsze zastanawiałam się, dlaczego tak łatwo przychodzi nam ubieranie masek. Inną maskę nosimy, gdy jesteśmy z rodzinną, jeszcze inną, kiedy spotykamy się z przyjaciółmi. Masek jest tak dużo ile środowisk, w których się obracamy. W końcu dochodzimy do pewnego punktu w swoim życiu i zadajemy sobie pytanie, kim tak naprawdę jesteśmy? Wszyscy mówią, że odpowiedź powinniśmy znać my, ale tak nie jest. Maski, za którymi chowamy się całe życie, zlewają się w jedno, tworząc osobę, którą nie chcieliśmy być lub na odwrót. Czy maski są złe? To chyba zależy od tego, kim na końcu okażemy się być.

 

Nigdy wcześniej nie pisałam Drabbli więc mam nadzieje, że nie wyszło tragicznie :).

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Elizabeth Lies 27.08.2016
    No tak, wszyscy noszą maski. Jedni posiadają ich tylko kilka, inni całą szafę. Na obiad, do pracy, do tej przyjaciółki, do chłopaka/dziewczyny. A koniec końców okazuje się, że nie wiemy kim jesteśmy, a wszyscy zaczynają uważać nas za kłamców. W pewnym sensie słusznie.
    Drabble fajne, nie było takiej zaskakującej puenty (bo nie musi być), ale tekst daje do myślenia. Ode mnie łap 5
  • Katra 27.08.2016
    Dziękuje za 5 i cieszy mnie, że ci się spodobało. Nie nawykłam do pisania krótszych tekstów, ale może coś się w tym względzie u mnie zmieni :D
  • Elizabeth Lies 27.08.2016
    Katra Ogólnie ja też wolę dłuższe teksty, ale jako, że u mnie serie po drugim rozdziale umierają śmiercią naturalną, to na razie spróbowałam sił w krótszych formach. Chociaż traktuję je bardziej jako przerywniki.
  • Perzigon69 22.10.2016
    Tragicznie nie było, zostawiam 5 ;) W tym drabble ujęłaś samą prawdę o ludziach. Ja sama noszę ze cztery maski. I ściągam je tylko wtedy, gdy jestem sama. Trochę smutne, ale takie dzisiejsze czasy. Jak się nie dostosujesz, to cię zmiażdżą.
  • Katra 22.10.2016
    Dziękuje za odwiedziny i za piąteczkę :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania