Pokaż listęUkryj listę

Maurycy Lesniewski i Literkowa zapraszają Opowijczyków do zabawy ze słowem

Witamy wszystkich i zapraszamy do kolejnej Bitwy na słowa. Po raz pierwszy w Nowym Roku i po raz pierwszy nowe tematy. Inicjatorem fabuły jest zacny Opowijczyk Maurycy Lesniewski, zwycięzca poprzedniej edycji.

 

Temat główny: Kiedy świadomość gaśnie i pojawia się ten drugi.

Temat dodatkowy: Moje wojny (rozterki) wewnętrzne.

 

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone... a więc rozpoczynamy Bitwę.

 

Piszemy i zgłaszamy do 03 luty ( niedziela) północ.

 

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i szerokiej wyobraźni. Zapraszamy również do czytania i komentowania zgłoszonych opowiadań.

PiN

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Oczekujemy dużego aplauzu od Opowijczyków.
  • Neurotyk 18.01.2019
    Wow Wow Wow
  • Zacny... No, no, no! Bardzo mi miło:)
    Jak najbardziej, bardzo uprzejmie zapraszam do pisania, a jeśli nie czuje ktos tematów, to do udziału pośredniego przez komentowanie i pózniej zagłosowanie!
    I niech się dzieje! :)
  • Dekaos Dondi 18.01.2019
    ML→Temat dałeś→jak morze szeroki + bałwany grzmiące!→Tylko pisać. Wyduszać soki z wyobraźni!
    Jeżeli o mnie chodzi, to od małego nie cierpię wygrywać. To mnie peszy i denerwuje. I tak mi zostanie do przerwy na śmierć:))
    Tym bardziej mogę pisać na 100% luzu:)) Kurde. Co ze mną dziś?
  • Margerita 18.01.2019
    Juź się zgłosiłam a nawet napisałam teraz tylko nabić w domu na kompa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania