Mercedes i Kameleon

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • pkropka 28.05.2019
    Bardzo mi się podobało. Króciutkie, ale bardzo obrazowe, widziałam wszystko co napisałaś.
    Powiedziałabym, że lekko hipnotyzujący tekst.
  • Pasja 29.05.2019
    Witaj
    Zahipnotyzowałam, a to ciekawe? Zaznaczyłam na górze, że to tekst pisany chwilą do tematu. Ale dobrze, że odebrałaś pozytywnie.

    Miłego dnia
  • Pan Buczybór 29.05.2019
    Świetne. Dużo sugestii, zarysowania różnych obrazów. Fajna sceneria, zbudowanie postaci. Bardzo spoko.
  • Pasja 01.06.2019
    Witaj
    Dzięki za spoko i w ogóle za spojrzenie
    Pozdrówka
  • yanko wojownik 30.05.2019
    Mocno obrazowo, them się czyta. Zupełnie bez związku, po prostu klimatem (choć tam łagodniejszym) piosnka 2plus1 mi się przypomina "Kalkuta nocą" .

    "dziewice to prehistoria" - nad mógłbym pomyśleć, ale "upadłość tak się ma do cnoty, jak jeden do pięciuset złotych" już mi mi ułatwia, to i owo - to oczywiście z piosenki. A ja jestem w stanie zmęczonego nocą umysłu - postrzegając, jak postrzegam - piszę, konsumując tylko krótkie teksty.
  • Pasja 01.06.2019
    Witaj yanko
    2plus1 też już prehistoria, a jak widać zawsze aktualne przeboje.
    Dziękuję za nocne ujęcie
    Pozdrawiam i miłego
  • Canulas 01.06.2019
    "Palce w czyrakach — po kilka na każdym, świecą rubinami i nocą pustyni." - dla takich zdań tu jestem. Ożywiasz we mnie chęć powrotu do pisania. Pozdroxon, Pasją
  • Pasja 04.06.2019
    Witaj
    Dzięki za odwiedziny. Tak bywa, że coś, ktoś nam zabiera i coś, ktoś nam oddaje powroty. Wracamy i znowu znikamy. Czasem jedno słowo zabija w nas marzenia. Co do tekstu to pisany na kolanie i wrzucony wbrew moim oczekiwaniom.

    Pozdrawiam ciepło
  • MarBe 02.06.2019
    Specyficzne lecz prawdziwe spojrzenie na alfonsa, gdyby nie klienci nigdy nie powstałby taki zawód.
    Pozdrawiam
  • Pasja 04.06.2019
    Witaj
    Pewnie klienci potrzebują wyskoczyć i kupić coś nowego. Pozdrawiam
  • nimfetka 04.06.2019
    Przeczytałam. Ostrzejszy utwór od Twoich typowych, pasjowych. Bardziej dosadny, mniej potrzeba się domyślać, ale niczemu mu to nie ujmuje. Dla mnie wręcz przeciwnie, wolę bezpośredniej, z większym przytupem. Tutaj Twoje zawiśnięcie pomiędzy brutalnością, a pięknem słów daje niesamowite wrażenia.
    "Moje kurwy, moje najlepsze do trzydziestki plus siedem, bo potem już tracą gibkie ciało i są przeźroczyste." - ten fragment moim ulubionym.
    5
  • Pasja 05.06.2019
    Witaj młoda osóbko
    Jak milo po twoim tak dojrzałym komentarzu. Temat trudny ale pospolity i pewnie normalny. Dziękuję za wrażenia i dobry wyimek z tekstu.

    Pozdrawiam słonecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania