Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Targówek 29.05.2020
    Proszę o sensowne uzasadnienie dla każdej jedynki.
  • befana_di_campi 29.05.2020
    Doczekasz się na laickiego Nigdy :-D
  • Rafał Łoboda 30.05.2020
    Ale o jakie uzasadnienie chodzi? Ostatnio już uzasadniałem. Próbujesz naśladować najgorsze cechy polskiego kina i jeszcze Ci to nie wychodzi. Twój tekst przypomina wiadro do którego wlałeś ściek przekleństw, breję pornografii i doprawiłeś patologią. Mieszanka jakaś wyszła, ale nie wiem kogo to może bawić. Dałbym dwójkę, gdybyś to pisał jako pastisz, ale mam wrażenie, że piszesz to zupełnie poważnie.
  • Rafał Łoboda 30.05.2020
    Właściwie dałeś to w kategorii śmieszne, ale to nie jest śmieszne, tylko żałosne, jak toaletowy humor z komedii najniższych lotów.
  • Mex 29.05.2020
    - Dlaczego się tak dziwnie ubierasz?

    - Mam depresję. XDDDD
  • Raven18 29.05.2020
    A ja postanowiłem podnieść ocenę
  • Raven18 30.05.2020
    Dobra, szkoda xD
    Nie rozumiem kompletnie tej fascynacji polskim kinem, i to jeszcze takim. No ale już pomijając to.
    Nie jest to dobre. Pozdrawiam
  • DEMONul1234 30.05.2020
    No nie wiem, mi to pachnie klasycznym kinem Papryki Vagi, tzn. 20% przekleństw 30% zabarwień erotycznych, 10% religii oraz 40% głupoty. Po pierwsze, panie Tomaszu, wyciągnięta z kapelusza wulgarność, jest, a nie wiadomo po co. Po drugie, cały tekst to taka mozaika nie wiadomo czego. No takie... nie jest to najlepsze dzieło. Pozdrawiam.
  • Kocwiaczek 30.05.2020
    Mój chłopak zadzwonił do mnie. Powiedział, że odchodzi – połączyłabym te zdania dla lepszego brzmienia, ale to tylko sugestia;
    Super Expresu – jeszcze jedno "s" powinno być;
    Myślniki do zmiany na pauzy lub półpauzy.
    //
    Tak naprawdę tylko pierwszy akapit przeczytałam z jako takim zadowoleniem. Myślałam, że pójdziesz drogą "ptaków", ale dalej maszerujesz ścieżką pełną wulgaryzmów. Trochę szkoda. Cały tekst mocno surrealistyczny. Gdzieś zgubił się wątek dziewczyny, którą zapewne była Władzia. Sałata miał odmienić jej życie. Tej ogromnej zmiany nie widać, tekst jest jakby niedokończony. Był zamysł ale został gdzieś w toalecie pomiędzy kleksem, a bronią plazmową. Przyznam, że przy czytaniu twoich tekstów nawet nie zaglądam do aktorów na początku, bo zwyczajnie nie są tutaj potrzebni. Plus za brak błędów, nutkę surrealizmu, który graniczył momentami z komizmem ("słabe" imię = depresja). Dla mnie niestety 3 ale nie ze względu na zapis i włożoną pracę, co zawsze doceniam, ale za wartość tekstu, który można by było z pewnością "podrasować" lub dokończyć, bo jest zwyczajnie urwany. Tyle ode mnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania