.

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • marok 02.01.2018
    Jeśli odbiór będzie pozytywny to wtedy rozszerzę bardziej :)))
  • Parę tam wyrazów mi nie zagrało, ale, że jeśli chodzi o całokształt to całkiem ok. Ten fragment rozbudza ciekawość, czyli chyba o to ci chodziło. Powinno być 4, ale dam 5 za to że mnie zainteresowałeś
  • marok 02.01.2018
    Tak dokładnie taki był zamysł. No i dziękuję.
  • Canulas 02.01.2018
    "Po kilku minutach drzwi kierowcy otworzyły się." - mówi się, że się na zdania końcu, to grzech. Ponoć gdyby tablica z przykazaniami się nie rozpękłą na dwie, jako trzynaste, by tam to właśnie stało. Ja w to nie wierzę, "ale się mówi się.

    "nieżywych mieszkańców w tym dzieci obnażone z ubrań." - nie wiem czy jest to sfomułonie poprawne. Samo "obnażone" już jest świadectwem. Poszedłbym jednak inaczej i napisał "rozebrane". Ale jaki Chrabia, taki dwór.

    "Jakom mam pewność, że nie zaczniecie się ślinić w nocy i nie dostaniecie ataku?" - być może słowo "jakom" zapisałeś tak celowo, chcąc ukazać tego ludka, jako "zacofańca". Jednak nie widzę, byś mu w innych przypadkach podobne zabiegi czynił, to Ci to profilaktycznie wypunktuję.

    "- To coś ,to gówno co wylazło z ziemi czy z czego tam innego przenosi wirusa." - przecinek za daleko pomaszerował. Chyba też prze wirusem ucieka.

    Ok. Synonimy jakie Ci potrzebne w tej części, to: Do słowa "mężczyzna i "widok".

    Treść w porządku, bo, mimo ze temat zgrany, to u Ciebie jeszcze tego typu nie widziałem. Poza tym, ma to być 1 z (minimum 3) czyli uczysz się dłuższej formy. To dobrze. Zawsze to jakiś rozwój.

    Kilka błędów i niezgrabności jest, ale i urok (oraz walory odczuwalne po spożyciu) tekst posiada. Póki co, czwóreczka dla mnie.

    Twój komentarz, że jeśli oddźwięk bedzie poytywny to... No sorry, ale nie mogę wobec tego obojętnie przejść. Pacgnie mi to taką "jutuberką".

    "- A teraz, kochani. Jeśli pod tym tekstem, będzie 20 łapek w górę, to..." - No, kurwa. pisz dla siebie, nie pod kogoś.
    Dobra. Czekam na Cd.
    Pozdro.
  • marok 02.01.2018
    Przepraszam jeśli cię tym lekko poruszyłem. Nie miałem złych intencji. No jak tak teraz patrzę to faktycznie można tak to odebrać. To chyba nauczka dla mnie żeby lepiej precyzować komentarze.
  • Canulas 02.01.2018
    marok , sam tak kiedyś zrobiłem. Myśłenie poniewczasie jest lepsze od niemyślenia ;)
    Jest git.
    Po mojemu, to jesteś jednym z "bardziej przyswajalnych juzerów" Czyli, po zwróceniu na coś uwagi, zwracasz i Ty.
    Aż się chce walczyć o Twój progres, bo widać, żechcesz i Ty.
    Dlatego się własnie rozwijasz.
    Wczoraj najebałełem ośmio-metrowy komentarz u ludka, który ma to w metaforycznym chuju, więc jeśli zastrzeżenia wywołują jakikolwiek bodziec, to ja już więcej nie potrzebuję ;)
    Pozdro.
    Masz łapkę w górę.
    pisz drugą cześć.
  • marok 02.01.2018
    Canulas na początku, gdy byłem tu po raz pierwszy i przez pierwsze miesiące pisałem trochę dla jaj. Teraz staram się każda uwagę wziąść do siebie i się zastanowić co zrobiłem nie tak. Nie zawsze wyjdzie ale mam nadzieję że będzie coraz lepiej.
    I dziękuję za łapkę w górę :))
  • Agnieszka Gu 02.01.2018
    SF - moje klimaty :) Poczytajmy...

    Kilka uwag oraz pytań:
    "że gęstość zaludnienia jest tam bardzo poniżej normy przy starej popękanej drodze stał równie stary," - dwa razy musiałam przelecieć, bo nie zrozumiałam... Ekspertem przecinkowym nie jestem ale wstaw koniecznie przecinek po "normy", bo zakręcić się można ;)
    "Drewniany podparty czterema belkami z przodu i z zabitymi od strony wejścia w większości oknami nie zachęcał przejeżdżających tamtędy wczasowiczów, uciekinierów czy innych." - tu też brakuje przecinków, jak na mój nos, przynajmniej dwóch, po "drewniany" oraz po "wejścia". "w większości" - do czego się odnosi? do "zabitych okien"... Ale wyszedł ci dziwny "łamaniec zdaniowy". Gdyby to zdanie przebudować, byłoby lepiej strawialne.
    "z wyraźnymi nacięciami na twarzy. Były jeszcze stosunkowo świeże." - krwawiły czy raczej mówimy o bliznach? pytam, bo jakoś sobie chciałam wyobrazić te nacięcia.
    "Ktoś wyraźnie tam był." - hm... chyba lepiej zabrzmi "najwyraźniej ktoś tam był" ?
    "do ich domu wtargnęli żołnierze z zasłoniętymi twarzami, " - zabrzmiało, jakby szalikami je zasłonili. Trochę niezręczne określenie. Może lepiej napisać zamaskowani czy użyć jakiejś wojskowej terminologii?
    "Praktycznie od razu po dokończeniu zdania" - zdania czy zadania? Jeśli zdania to czyjego? Dowódcy? jeśli zadania to jakiego?
    "Oddział podążył w stronę centrum, gdzie jak można było usłyszeć z rozmowy domniemanych wybawców, znajdowało się cholerstwo, a właściwie cholerstwa buszujące w stercie rozerwanych ciał. " - nie rozumiem o co biega... No i kiedy oni wysłuchali tych "rozmów od domniemanych wybawców"?
    "Ewakuacja w całym okręgu. Nawet ja mam radio. Może stare i podniszczone, ale jest i śledzę wszystko na bieżąco. " - czy to dalszy ciąg dialogu? Bo jest wstawiony jako nowy akapit?
    "To coś ,to gówno" - spacja po przecinku, nie przed

    Wygląda mi to raczej na horror niż science fiction. SF - jak sama nazwa wskazuje to fantastyka naukowa. Póki co, niewiele tego "naukowego" w tym tekście.
    Cieszę się, jak ktoś tu wstawia SF i czytam je z wielką uwagą. Mam nadzieję, że pomimo powyższych uwag się nie zniechęcisz i coś tam dalej będziesz kombinował w tym kierunku.
    Bez oceny, zobaczymy co dalej.
    Pozdrawiam :)
  • marok 02.01.2018
    No nie chciałem na siłę tego wrzucać do pierwszej części bo uznałem że lepiej będzie zostawić to na drugą i może kolejne jeśli będzie się dalej podobało. Uspokajam że nie zamierzam stworzyć z tego horroru choć na pierwszy rzut oka może się tak wydawać i dzięki za te kilka uwag. Interpunkcja jak zawsze przeciwko mnie :))
  • Agnieszka Gu 02.01.2018
    Fajnie, że cię nie "wystraszyłam" :)
  • fanthomas 03.01.2018
    Trochę horroru, trochę sf. Nawet dobre.
  • marok 03.01.2018
    dzięki wielkie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania