Między Tobą, a Facebookiem - Prolog

2.12.2016

Nikt nie wie, co mu się stało. Policja milczy jak grób, by z każdym dniem pogłębić rozpacz jego rodziców. Niesamowicie go kochali. Był ich jedynym synem i umarł. Umarł, nikt nie wie dlaczego, nikt nie wie jak. Najprościej w świecie znaleziono jego zwłoki. I cóż począć? Zaczęto szukać powodu śmierci szesnastoletniego Aleksa Rooke. Przeprowadzono sekcję zwłok, która, ku zdziwieniu lekarzy, nie wykazała nawet śmierci, no ba, wskazywała, że zabiła go właśnie ta sekcja. Lekarze byli w niemałym szoku, a ja nie. On zawsze taki był - ponad. Nie bał się śmierci, więc ja korzystałem z podwójnej dawki i bałem się za nas dwóch. Przyznam, że spodziewałem się tego, ale nie aż tak szybko...

 

5.12.2016

Nie miał na sobie żadnych ran. Nie miał nic wskazującego na śmierć za wyjątkiem okropnej pustki w oczach. Kiedy go zobaczyłem zacząłem płakać. Płakać niemiłosiernie. Szczerze mówiąc - nic nigdy nie bolało bardziej niż ta strata.

 

10.12.2016

Wiem, że on umarł. Wiem, że został zamordowany - jakkolwiek jego ciało wyglądało, wiem, że był martwy. Policja nie ma podstaw do śledztwa - ot, wszystko wskazuje na samobójstwo. Obiecuję sobie, znajdę tego kto to zrobił...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • detektyw prawdy 19.12.2016
    Ciekawei sie zaczyna 5
  • IWG 19.12.2016
    Jw. 5
  • ÓsmyKolor 19.12.2016
    Poruszające opowiadanie 5
  • Dasiaa 19.12.2016
    Zapowiada się interesująco :)
  • Pan Buczybór 19.12.2016
    Zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego psychodeliczny horror. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania