Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Mighty Legend Gymnasion Część 1

To uczucie kiedy całe twoje życie zamienia się w koszmar przez jakiegoś tam Majdana...... tak, dobrze słyszycie, Majdana......

Jego władza objęła zakątki całego świata, cały świat MLG został sponiewierany. Historia opowiada o grupce przyjaciół która próbuje się sprzeciwić rządom Majdana i oswobodzić świat!

Patus, normalny chłopak który lubi się popisywać, a ponad to jest pantoflarzem. Na wskutek jego rebelii utracił prawa i wizerunkiem stał się na równi z plebsem. Mieszkał w swojej piwnicy, własnoręcznie wykopanej. Mieszkał tam przez cały okres panowania Majdana. Czekał i czekał aż nadszedł odpowiedni moment, wziął swój kij baseballowy i pojechał swoją deską w stronę Rowu Majdańskiego. Była to wyprawa w jedną stronę, sama podróż trwała wiele tygodni. Po drodze skopywał dupska przydupasów Majdana, Patus dostał się na wysypisko, tutaj wrzucane były odpady tego potwora. To miejsce śmierdziało gorzej niż kurwa gówno, i było przepełnione agresywnymi żulami przykrytymi gazetami. Patus udał się do swojego przyjaciela Chmala, lecz na jego drodze stanęli menele. Chcieli go zabić, Patus walczył z różniastymi gatunkami żulów takimi jak, żul defensywny i żul skrytobójca.

Walczyli zaciekle, ale na szczęście Patus zdołał ich pokonać. Był już przed lepianką Chmala, zapukał więc w stare, dziurawe drzwi pokryte brudnym prześcieradłem. Zapytał:

 

-Kto tam?

-To ja, Patus, otwórz!

-Skąd mam wiedzieć że nim jesteś?

-Eeeeee.....

-Żartowałem. wejdź

 

Patus rozmawiał z Chmalem wiele godzin. Zanim się zorientowali była już noc. A noc na wysypisku jest jedną z najniebezpieczniejszych na świecie. Usłyszeli trzask butelek, i tak kilka razy pod rząd. Dźwięk ustał na kilka sekund, ale nagle!

Sufit lepianki Chmala się rozwarcie się otwierał, a przyczyną tego był nikt inny jak.....TO BE CONTINUED

Autor: KotLeciakpl

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Pan Buczybór 03.05.2017
    "Jego władza objęła zakątki całego świata, cały świat MLG został sponiewierany" - powtórzenie "świata - świat"
    "Patus, normalny chłopak który lubi się popisywać, a ponad to jest pantoflarzem. Na wskutek jego rebelii utracił prawa i wizerunkiem stał się na równi z plebsem" - nie po polsku. To powinno być zupełnie inaczej zapisane. Brak tutaj jakiegokolwiek sensu. Popracuj nad tym.
    "Mieszkał w swojej piwnicy, własnoręcznie wykopanej" - Mieszkał w swojej własnoręcznie wykopanej piwnicy.
    Kolejne zdanie - powtórzenie "mieszkał"
    "Czekał i czekał aż nadszedł odpowiedni moment, wziął swój kij baseballowy i pojechał swoją deską w stronę Rowu Majdańskiego" - Czekał i czekał, aż nadszedł odpowiedni moment; wziął swój kij baseballowy i pojechał na swojej desce w stronę Rowu Majdańskiego

    Dalej nie chce mi się poprawiać. Tekst jest tragicznie napisany i zalecałbym napisanie go jeszcze raz. Przemyśl to wszystko, bo tak naprawdę nie wiadomo co się dzieje. W dodatku mieszasz czasy; raz jest teraźniejszy, raz przeszły. Jest dużo do poprawienia, więc nie zwlekaj i bierz się do roboty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania