...

.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • yanko wojownik 31.03.2019
    Padło słowo, przerwało milczenie, powstał wiersz o milczeniu. Można czasem przeoczyć, że czyjeś milczenie to inspiracja. Nie wiem czy tytuł sugeruje coś więcej, czego może akurat nie interpretuję właściwie - cóż w razie czego korzystam ze swobody interpretacji.
  • Ritha 31.03.2019
    Wiersz? To nie jest wiersz, tylko dwa zdania.
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Ritha, Bywają wiersze jednosłowne, a nawet jednoliterowe i wybitni nimi się pałają - co myślę, że koleżanka wie, ale tak prowokacyjkę czyni.
  • Ritha 31.03.2019
    yanko wojownik nie, wyrażam dezaprobatę dla publikowania dwóch zdan i zerżnietego z tytułu
  • Ritha 31.03.2019
    tytułu* (bez z)
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Ritha, zabrakło mi pewnego słowa, co do wykorzystania tytułu (jestem zwierze nocne i o tej porze źle myśli mi się) - takie ponowne użycie - wyszło mi z umysłu... zaś link do pierwszej antologii jaka wyświetla się w mojej wyszukiwarce odn. jednosłownych wierszy: https://pl.scribd.com/document/335482698/antologiawierszyjednoslownych
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Ritha, "bez z" - ale ja tak właśnie przeczytałem - w mocnym przekazie, to literówka nie szkodzi nic w rozumieniu.
  • Ritha 31.03.2019
    yanko wojownik "bez z" tyczylo sie mojej wypowiedzi, o tej:
    "Ritha 18 min. temu
    yanko wojownik nie, wyrażam dezaprobatę dla publikowania dwóch zdan i zerżnietego z tytułu"

    Nie przekonują mnie tak krotkie twory, nie jest to wedlug mnie ani wiersz, ani drabble, ani haiku, tyle chcialam powiedziec, i nawet bym tego nie skomemtowala, bo mnostwo pracochlonnych tekstow spada z glownej bez komentarzy, ale sprowokowal mnie tytul (to mial zapewne na celu, przyciagnac uwage). Nie widzę sensu ciągnąc tej dyskusji.
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Ritha, no właśnie tę wypowiedź miałem na myśli, z wrażeniem przeczytania jej poprawnie pomimo literówki, której w ogóle nie zauważyłem, choć jak wspomniałem - o tej porze mam umysł w jakiejś tam fazie przedsennej.
    Ale pracochłonność nie gwarantuje, że coś jest dużo lepsze, czas na powstawanie dzieł nie został określony, ani ich objętość i ona też nie zawsze jest plusem. Myślę, że kiedyś też dzieła mniej w treść obszerne wejdą w (brakuje mi słowa, bo zapomniałem, to dam zamienne) arsenał (znów zabrakło mi słowa - demencja, dam zamienne) konsumowanych z radością.

    Przyjmuje pozdrowienia - podzięki składam.
  • Ritha 31.03.2019
    yanko wojownik ale jeszcze jedno, czy to jest serio wiersz? Z tą konstrukcją? Z pólpauzami dialogowymi, z "zapytałem" "powiedział"? Nie neguję, ze krótkie utwory mogą być wybitne, ani że czas potrzebny na pisanie proporcjonalnie odpowiada jakosci (sama po sobie widzę, że momentami wręcz odwrotnie). Jednak tutaj, noo, to są dwa zdania.

    xfhc, nie hejtuję Ciebie, być może masz inne, wartosciowe twory, zwracam jedynie uwagę na pewne działania, bo publikujac te dwa zdania, cos innego spada z polki.
    Ale w sumie wolna amerykanka tu i tak panuje wiec luz, Ty se mozesz publikowac i pol zdania, ja moge to zanegowac, i tak w kolko.
    :D
    Dobra, milej niedzieli życze, sloneczko swieci, nie bedziem sie tu nad tym rozwodzic.
    Pozdro
  • xfhc 31.03.2019
    Ritha
    i wzajemnie, nacieszmy się słoneczkiem.
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Ritha, wg. mnie (choć przypuszczam, że nie tylko), jest to wiersz - całe tomiki takich czytywałem. No gdy po jednym na stronie były zamieszczane, to trochę mnie raziło, że tyle kartki pustej, ale to już temat obok treści.
    Wiersz i względnie niezły, ale ponownie dodam, że wg.mnie.

    Miłej Ci niedzieli i ze dwóch słońc, nocne byty idą spać, się po zmroku spełniają.
  • Ritha 31.03.2019
    Uzycie tego tytulu do takiego czegos to profanacja.
  • xfhc 31.03.2019
    Zmieniłem tytuł, bo, jak widać, jego wartość clickbaitowa wzięła górę nad merytoryczną, a nie mam na celu wywołania gównoburzy.
    Za komentarze dziękuję. Z pozdrowionkami
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Genialne posunięcie - wkomponował się wraz z okomentowaniem tego kroku element satyryczny, dzieło zmienia formę, wciąż się tworzy.
  • xfhc 31.03.2019
    yanko wojownik
    :D
  • Pan Buczybór 31.03.2019
    Stanowczo za mało
  • yanko wojownik 31.03.2019
    Dalej byłoby siłowe - szłoby w grafomanię (wg. mnie).
  • Szalokapel 10.04.2019
    To co tutaj zastałam - ciekawe.
    A przynajmniej dobrze odzwierciedla dzisiejsze realia. To nie stres przed nieporozumieniami powoduje ciszę, a uzależnienia... Choćby od świata wirtualnego.
  • Manu 19.04.2019
    Takie se.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania