Milionerzy

tłumy pędzą

cały czas

za tym

co doraźne

 

jednak po co

nam miliony kiedy

wciąż nie stać nas

nawet na uśmiech

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Dekaos Dondi 25.02.2018
    Parafrazując→ Po co Tobie wszystkie bogactwa świata, skoro miłości byś nie miał.
    Szkoda, że forma nie jest trochę ciekawsza. Pozdrawiam - 4
  • Skryty 25.02.2018
    Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam!
  • Kumam przesłanie, ale powiem za DD, można było to w bardziej ekspresyjny sposób przedstawić. Często jest tak, że puenta zawala wiersz, tutaj wydaje się ona spoko, tylko to co przed nią nie dało rady zbudować wystarczająco emocji. Wiersz przez to jest nijaki i mdły.
    Chciałeś szczerze:)
    Pozdro:)
    niech będzie 4
  • Skryty 25.02.2018
    Dziękuję za komentarz!
  • Dekaos Dondi 25.02.2018
    Moja wersja - tak na szybko.

    po co tłumy
    pędzą za tym
    co przeminie
    i doraźne

    na co komu
    te miliony
    gdy uśmiechu
    braknie właśnie
  • no ciekawa ta wersja od DD
  • Nachszon 25.02.2018
    Miliony nam po to, abyśmy byli zadowoleni i uśmiechnięci. Wtedy, nie obawiając się nędzy, głodu, utraty pracy, będziemy mogli uśmiechać się do ludzi. Nie przekonuje mnie, że jedno wyklucza drugie. A wiem że lęk o byt stresuje i napina człowieka. Jak dla mnie wiersz w formie i treści trochę ideologiczny.
  • Skryty 25.02.2018
    Myślisz, że zawsze miliony dają nam szczęście? A co z dziećmi bogatych rodziców? W większości przypadków akurat, takie dzieci nie są szczęśliwe, bo zapracowani rodzice nie mają dla nich czasu. Nie mówię, że wyklucza, ale równie dobrze można zarabiać o wiele mniej i też być szczęśliwym. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!
  • Nachszon 25.02.2018
    Skryty, nie znasz "większości przypadków". Znasz to, co serwują Ci media, dla których bogate, zwykłe kochające się rodziny są albo niedostępne albo nieatrakcyjne.
  • Skryty 25.02.2018
    Nachszon To przynajmniej w większości przypadków, które znam. Sława czy chęć zdobywania pieniędzy sprawiają, że mamy coraz mniej czasu na życie. Niestety.
  • Tina12 25.02.2018
    Sporo w tym mini tekście racji. Za pieniądze można kupić wszystko poza prawdziwymk przyjaciółmi i ich nie wymuszonym dobrym słowem.
  • Skryty 25.02.2018
    A kiedy ma się dużo pieniędzy, to ciężko znaleźć przyjaciół czy miłość. Dziękuję za komentarz!
  • Anonim 25.02.2018
    Bardzo dobry przekaz :-) Nie jest to może wiersz, ale forma, a szczególnie treść ma wiele do zaoferowania ! Budzisz zaspane myśli i otwierasz na nowo dość znane zjawiska i bardzo mnie to cieszy, bo sztuką jest zwrócić uwagę na sprawy, które wydają się na tyle oczywiste, że wydawałby się, że nie trzeba o nich mówić, bądź pisać, tym bardziej podoba mi się to co napisałeś :-) Pozdrawiam, piąteczka !
  • Skryty 25.02.2018
    Oparłem to w większości na grze słownej "nie stać nas". No i coś takiego wyszło!
    Mówią, że młodzi widzą to, czego nie widzą dorośli. (chyba mówią xD)
    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam!
  • betti 26.02.2018
    Nie postarałeś się, można to było ubrać w liryzm, dorzucić coś nowego, a tak powieliłeś prawdy oczywiste. Nie kupuję tego.
  • Skryty 26.02.2018
    Wróciłaś! Wreszcie będzie można dobry opierdziel dostać!
  • Pan Buczybór 26.02.2018
    Skryty I dobrze, bo ci się przyda!
  • D4wid 26.02.2018
    Gdybym był milionerem to bym się usmiechał znacznie częściej. Łatwo mówić, że pieniądze szczęścia nie dają gdy ich nie mamy.
  • Skryty 26.02.2018
    Bardziej chodziło mi o takie przypadki, gdzie ludzie nie mają życia, a prace. W Polsce to nie jest aż tak częste, ale w Japonii jest już nagminne.
  • Pan Buczybór 26.02.2018
    i po co nam słowa
    skoro nas nie stać na dobre wiersze
    #hipokryzja
  • Skryty 26.02.2018
    Po co nam słowa, jeśli można być tylko hamskim
  • Skryty 26.02.2018
    Skryty chamskim*
  • Aisak 26.02.2018
    w Japonii, to jest taki obłęd, że ludzie boją się iść na urlop wypoczynkowy.
    Paranoja.
  • Skryty 26.02.2018
    Tak, aż wprowadzili, że urlop jest obowiązkowy. Dlatego wielu ludzi nie ma rodziny, przez co siedzą w barach z pokojówkami
  • sensol 01.12.2018
    pierwsza zwrotka git. potem zjazd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania