Miłość

<Wiersz ze specjalną dedykacją dla wszystkich zakochanych>

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Zagubiona 12.06.2016
    Nie potrafię zbyt dużo napisać o tym wierszu, bo jest krótki. Fajnie napisane, podoba mi się. Miło się czyta, nie ma błędów (z tego co widzę). Przeczytałam ten tekst już trzy razy, pisząc ten komentarz. :-) Prawdziwy ten tekst, każdy pragnie miłości szczególnie takiej niedostępnej. Dlaczego? Tego chyba nikt nie wie, możliwe, że taka nasza natura. Ode mnie 5. Pozdrawiam.
  • Alicja 12.06.2016
    Bardzo mi miło :) Dziękuję i również pozdrawiam.
  • Robert. M 12.06.2016
    Dziękuję za dedykację, Tobie również tego co napisałaś życzę, no może bez ostatniej frazy " choć przegramy wszystko" Ty Alicjo wygraj swoją miłość.
  • Alicja 12.06.2016
    Dzięki ;)
  • Również dziękuję za dedykację, szczególnie podoba mi się ostatnia zwrotka, 4 :)
  • Alicja 12.06.2016
    Dziękuję za opinię :)
  • Faustyna 12.06.2016
    Bardzo ładne.
  • Alicja 12.06.2016
    Dzięki :)
  • Tina12 12.06.2016
    Choć dedykacja nie dla mnie to super wiersz.
    5
  • Alicja 12.06.2016
    To w takim razie pozdrawiam :)
  • Rasia 14.06.2016
    "Pragnę miłości, jak każdy." - tutaj właściwie zbędny przecinek, a jeśli chcesz zaakcentować pauzę, to radziłabym myślnik albo średnik :)
    Podoba mi się zwłaszcza ostatnia strofa. Pokazałaś w niej, że choćby się waliło i paliło, choćby spotkały nas najgorsze rzeczy na świecie, to jeśli będziemy szczerzy w tym, co robimy, miłość przy nas zostanie i będzie prawdopodobnie budulcem nowego życia. Podoba mi się, te powtórzenia też odegrały fajną rolę. Zostawiam 5, to chyba jeden z Twoich lepszych wierszy - dość uczuciowy, nieprzesadzony i poprawny. Gratuluję :)
  • Alicja 14.06.2016
    Bardzo mi miło, że wpadłaś :) Dzięki za dobre słowa. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania