Miłość

Miłość. Czasami zastanawiam się czym ona jest? Czy wy też macie co do niej mieszane uczucia?

Z naukowych definicja wynika, że to głębokie uczucie do drugiej osoby lub silna więź.

Jeżeli wszystko jest idealnie to przyznam, że się zgadzam z tym twierdzeniem.

Natomiast ja doświadczyłam innej miłości. To takie uczucie, przy którym nie potrafię być szczęśliwa.

W moim przypadku miłość to sprawienie aby druga osoba była szczęśliwa. Aby on się uśmiechał, był zadowolony, czerpał radość z każdej chwili.

Codziennie myślę o mojej miłość, która mnie rani. Niestety nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ to MIŁOŚĆ.

Moim zdaniem, to najtrudniejsze uczucie, jakie możemy doświadczyć.

Nie zastanawialiście się kiedyś czy wybrać swoje szczęście czy może tej drugiej osoby?

Wybierając szczęście drugiej osoby stajemy się lepsi oraz silniejsi. Mam nadzieję, że kiedyś też ktoś nas obdarzy takim uczuciem.

Pamiętajcie, że miłość jest trudna, ale mimo wszystko to najpiękniejsze uczucie.

Tymczasem ja czekam na swoje szczęście...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • kigja 01.08.2020
    Nie mam do niej żadnych uczuć.

    Miłość jest wspaniała.
  • Pan Buczybór 01.08.2020
    Takie sobie. Nijakie w sumie, bez jakichś większych zaskoczeń. Ot, rozważania o miłości proste i oczywiste.
  • kigja 01.08.2020
    W ten spisób możesz pisać na opowi, na innym portalu, by nie przeszło. Bó.
  • Jak to mówią " Miłość cierpliwa jest..." dalej nie pamiętam :)
  • kigja 01.08.2020
    Apel do podmiotu lirycznego:
    Nie kochaj obcych ludzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania