Miłość ma rużne oblicza.

Po co żyję,kim jestem,co jest z nami nie tak?

Ten chłopak miał zawsze pokręcone życie,aż pewnego dnia stało się całkiem zwariowane.

Pewnego dnia mu się nudziło wszedł na gg i napisała ona. Tak,ta dziewczyna,tak odmienna czysta i niezwykła.

Była szatynką o drobnej posturze i tych niebieskich oczach. Szybko się zbliżyli,szybko zakochali od kiedy zobaczył jej oczy był jej.

Kochali się na wieki,tak mu się wydawało. Bo co wieczór na dobranoc przecież pisali sobie ,,razem na zawsze''. Jednak to było obłudne nic nie trwa wieczność co nie jest 100% prawdziwe. Kiedy przyszedł ten dzień walentynek stało się coś strasznego.

Ona dała mu list z opisem jak go zdradzał. Nie oszczędziła mu żadnych szczegółów nawet opisała jak się pieprzyła z tamtym bydlakiem. On stracił sens życia,żył dla zemsty. Co gorsza zawsze miał rozdarcie bo podobały mu się zawsze dziewczyny i chłopaki. Jednak kiedy ją kochał nie miał tego problemu. Niestety zaczęło się to kiedy ochłonął. Nie mógł spojrzeć na dziewczynę bo wszystkie tam głęboko były takimi sukami. Jednak facetom zależy tylko na jednym. Życie geja jest straszne bo przecież faceci są tak nie wierni i zależy im na jednym. A co gorsza znał to środowisko i wiedział że im tylko zależy na zabawach i klubach.

Na szczęście poznał przyjaciela tak samo doświadczonego,tak samo zagubionego.

Teraz idą przez życie razem i kto wie co czas okaże.

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ginny 22.08.2016
    rużne?
  • Sky300 22.08.2016
    Masa błędów interpunkcyjnych, szablonowa fabuła, źle się czyta i poważnie? Taki błąd w tytule? "Rużnie"? Nawet moja autokorekta płacze
  • Sky300 22.08.2016
    *"rużne"
  • Pospolita 22.08.2016
    Wyjątkowo pominę tutaj kwestię ortografii i interpunkcji, bo wyjątkowo zabolało mnie coś innego.
    "Nie mógł spojrzeć na dziewczynę bo wszystkie tam głęboko były takimi sukami. Jednak facetom zależy tylko na jednym. Życie geja jest straszne bo przecież faceci są tak nie wierni i zależy im na jednym. A co gorsza znał to środowisko i wiedział że im tylko zależy na zabawach i klubach." - ja pierdolę, jak w XXI wieku można oceniać indywidualną jednostkę, człowieka, który ma własną osobowość i charakter na podstawie tych durnych stereotypów?
    Nie, droga autorko/drogi autorze - nie każdemu gejowi zależy tylko na seksie. Wiele z tych osób szuka kogoś na stałe, licząc na uczucia i normalny związek, a nie tylko na to, by się fizycznie wyżyć.
    Nie, droga autorko/drogi autorze - nie każdy facet jest świnią, która dupi się na prawo i na lewo, nie szanując swojej partnerki.
    Nie, droga autorko/drogi autorze - nie każda kobieta jest suką bez uczuć.
    Dziękuje to tyle.
  • korekta 22.08.2016
    Pospolita, troszku pojechałaś nadto. Przecież to jest opowiadanie, a nie referat o "przygotowaniu do życia w rodzinie". Jeśli twórczość literacka ma się opierać na założeniach poprawnych społecznie, to co my tu robimy?
  • Pospolita 22.08.2016
    Może i nie jest, jak to ujęł*ś (wybacz, nie wiem, jakiej jesteś płci, dlatego ta gwiazdka) "referatem o przygotowaniu do życia w rodzinie", ale jakąś wartość chyba przedstawiać powinien. Ja wartości w powyższym tekście nie znajduję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania