Serce na dłoni #OneShotChallenge (Łowczyni, Vilemo, Ewolie)

Była tak olśniewająco piękna. Od chwili, w której ją ujrzałem nie mogłem przestać się zastanawiać, jak by to było być w jej skórze. Jeszcze tylko kilka ruchów igłą i wreszcie się przekonam.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Nazareth 31.07.2016
    Dzięki za 3. Jakieś uzasadnienie?
  • misia 31.07.2016
    Gdzie wszyłeś jej serce...? Tak poważnie, myślałeś kiedyś zamienić się ciałami, namiastką osobowości, wszystmim organami? No nie...nieświadomych dawców...rozbiera się do końca i bez sentymentów, ręka nie jest drżąca. Piękne piersi i stopy podziwiać jest łatwo, ale wnętrze ciała jest cudne, aż nadto. Znowu zaniedbałeś swą kreację znakiem, nie wypada dzieła zamykać suwakiem.

    Nie jest podzielone na wersy, ponieważ szybkość jest uwagą dla powagi dzieła.
  • Ewoile 31.07.2016
    Mi się tekst podoba, tylko tak strasznie mnie boli, że to tylko trzy zdania, bo motyw "zamiany ciał" jest (oprócz tego, że odrobinkę przerażający) to i cholernie interesujący. No nic, zostawię 5, bo przez tych kilkanaście słówek napisanych przez Ciebie nabrałam ochotę na napisanie wiersza psychopatycznego, niemoralnego i przekraczającego wszystkie normy... Dziękuję również za nominację, postaram się dziś odpowiedzieć na to "wyzwanie" ;))
  • Nazareth 31.07.2016
    Ewolie, zobaczyłem wczoraj wiersz Vilemo, który składał się z 7 wersów i może 12 słów a doskonale oddawał istotę rzeczy. Zacząłem się zastanawiać czy umiałbym zrobić coś takiego z prozą - oto efekt. A wiersz jak najbardziej napisz z chęcią przeczytam :)
  • Ewoile 31.07.2016
    Nazareth, Ty zainspirowałeś się Vilemo, ja zainspiruję się Tobą. Jak to dobrze, że są tutaj ludzie, którzy mogą natchnąć i nieświadomie przyczynić się do stworzenia czegoś nadzwyczajnego :)
    Jak tylko go napiszę od razu się tu pojawi ;))
  • Nazareth 31.07.2016
    Ewoile o to chodzi, poto tu jesteśmy, by rozszerzać horyzontu i pomagać sobie na wzajem :)
  • Dla mnie kwintesencja bycia psychodelicznym skurwielem. Życie to horror.
  • Nazareth 31.07.2016
    Nazywasz mnie psychodelicznym skurwielem? Awww... :)
  • Nazareth wiadomo :D
  • Glassy Sky 31.07.2016
    Chodzi o robienie tatuażu jak mniemam? :D
  • Nazareth 31.07.2016
    Tak! Zrobić ci jakiś, serdeńko? ^^
  • Glassy Sky 31.07.2016
    Nazareth, chcę serdeńko na dłoni :D
  • Nazareth 31.07.2016
    Glassy Sky nie ma sprawy, na czerwono, jakby nakapane kropelkami... zrobimy, zrobimy... serdeńko :)
  • Sky300 31.07.2016
    Jak przeczytałam ostatnie zdanie, to dostałam gęsiej skórki. Mocny tekst, skłania do myślenia :) 5
  • Nazareth 31.07.2016
    Dzięki Sky, nie byłem pewny jak zostanie przyjęty ze względu na długość ;)
  • alfonsyna 31.07.2016
    A ja myślałam już, że Ty sobie zabawy pomyliłeś i bierzesz udział w tej o pięciu zdaniach czy coś tam... tylko z kolei ilość zdań mi się tu nie zgadzała. XD
    Wybacz, ja tego nie potrafię chyba ocenić, chociaż budowa jest dobra - takie gwałtowne i szybkie przejście z "niby nic" do "wielkiego bum", więc cel i sens jak najbardziej osiągnięte i zachowane... tylko że ja po prostu wolę jednak dłuższe formy wyrazu, choć może się to wydawać dziwne. ;)
  • Nazareth 31.07.2016
    Ja też lubię :) Ale to wyzwanie wydało mi się idealną okazją by poćwiczyć zwięzłość formy, może się jeszcze tym pobawię i zrobię jakiegoś "seta" a może nie :P
  • Rasia 31.07.2016
    Ja miałam takie samo wrażenie jak alfonsyna na początku :D Tutaj, Nazareth, nie obraź się, ale zostawię bez oceny :) Do mnie takie krótkie teksty nigdy za bardzo nie trafiają. Są jak takie notatki na marginesie ze świetnym pomysłem na opowiadanie czy powieść, ale to wciąż tylko pomysł, a nie wykonanie. Oczywiście nie mam tu na celu wytknięcia Ci jakiegoś lenistwa czy coś, po prostu ja w takich udziwnieniach nie gustuję, cieszyłabym się po prostu, gdybyś troszkę ten tekst rozpisał, bo sam pomysł wydaje się fajny. No, mam nadzieję, że jakoś to wytłumaczyłam :)
  • Nazareth 01.08.2016
    Wytłumaczenie jak najbardziej logiczne i zrozumiałe :) Jak zawsze cieszę się że zajżałaś.
  • ausek 01.08.2016
    Najkrótszy horror jak czytałam. Przyznaję, że pomysłowe. :)
  • Nazareth 01.08.2016
    Mam jeszcze parę takich, ale chyba zaczekam z publikacją aż mi się uzbiera z 10-12 ;) Dzięki!
  • KarolaKorman 01.08.2016
    A ja lubi,ę krótkie formy. Czasem jedno zdanie jest tak wymowne, że kolejne mogłoby tylko zepsuć jego wymowę :)
  • vilemo 01.08.2016
    Hej, Naz, cieszę się, że mój wiersz był dla ciebie inspiracją. Podołałeś zadaniu! Daję 5. Ach, dziękuję za nominację:)))
  • Karo 07.08.2016
    Kilka zdań, a potrafią wywołać uśmiech na mej pięknej twarzy... No, dosyć o mnie, a trzeba o tekście (niestety :P). Uwielbiam Cię za twój skomplikowany acz prosty umysł ;) no i twoje teksty, ma się rozumieć. Nie wiem, co to za zabawy nowe wymyśliliście, ale ewidentnie dobrze Ci to wyszło. Brawo, (klask, klask, klask) - naciśnij na mój avatar - soczyste, niczym bijące serce, wytryskujące z przeciętej aorty krew na siedem metrów, pięć ;)
  • Nazareth 08.08.2016
    Karo żyje! A jaki piękny mi komentarz napisał. Muszę przyznać, że pomyślałem o Tobie pisząc te parę zdań.
  • Pluviophile 08.08.2016
    Może on po prostu pożyczył od niej skórzaną kurtkę i ją musi nie co igłą przeszyć, żeby się zmieścić
    Wy psychopaci
  • Nazareth 08.08.2016
    Może, może... interpretacja tekstu na 5! Gratuluję ;D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania