Miłość, sen i śmierć przychodzą pomału, schwyć mnie za włosy i mocno pocałuj.

Dean dzierżąc w dłoni plastikowy kubek z kawą, usiadł w najbardziej oddalonym stoliku, z widokiem na cały bar. Westchnął cicho i opierając głowę na ręce zaczął przyglądać się kubkowi, czytając po raz kolejny swoje imię na brzegu pojemnika. Wstał szybko i chwycił kawę. Odwrócił się by wziąć kurtkę, ale poczuł, że kawy w ręku już nie ma. - O kurwa... Przepraszam - spojrzał na faceta przyglądając się uważnie jego oczom. - Mam chusteczki... Tak mi przykro... - wyciągnął szybko paczkę i nie patrząc na ludzi wokół zaczął ścierać płyn z koszulki wyższego faceta.

 

Aidan na początku jęknął cicho z bólu, przygryzł delikatnie wargę starając się zatamować ból poparzenia od kawy. Spojrzał z irytacją na niższego od siebie osobnika płci męskiej. Obserwował przez chwilę jak delikatne dłonie mężczyzny pocierają chusteczką o jego koszule starając się choć odrobinę "zmyć" płyn. Chwycił jego dłonie odsuwając je na boki i przysunął swoją głowę do jego szyi. Stał tak chwilę w bezruchu. -Śmiertelnik.. - rzucił bezuczuciowo. Delikatnie wypuścił powietrze ze swoich ust sprawiając, że jego ofiarę przeszły ciarki. Odsunął się od niego i po raz kolejny przyjrzał się mu po czym wystawił dłoń w stronę nieznajomego - Aidan.

 

- Okej, to było dość dziwne nawet jak na kolesia którego własnie udekorowałem kawą... - niepewnie wyciągnął dłoń ignorując fakt, że nieznajomy miał brudne rękawiczki. -Jestem Dean - powiedział równie nieśmiało i przygryzł lekko wargę. - Jeszcze raz przepraszam za tą kawę... Może w ramach rekompensaty zaproszę cię na inną?- uśmiechnął się lekko oczekując na odpowiedź. - Oczywiście nie chcę się narzucać ale będzie mi się źle z tym spało, wiec... Aidan... Może się skusisz?

 

Szatyn włożył dłonie do kieszeń czarnych spodni i zastanowił się chwilę. -Uhm.. teraz? Akurat nie mam nic ciekawego do roboty. Poza przebraniem koszuli.. raczej tak -popatrzał na plamę- nigdzie nie wyjdę. Więc co myślisz o tym abyśmy na początku przeszli się do mnie -przekręcił delikatnie głowę w bok- a później możemy iść gdzie chcesz - spojrzał w oczy blondyna zachęcająco.

 

- Jasne... Nie mam nic przeciwko! - zaśmiał się i spojrzał jeszcze raz na koszulę wyższego. Wyszedł z nim na zewnątrz ciepło opatulając się szalikiem, pomimo wiosny Anglia jest nadal zimnym krajem... - To gdzie mieszkasz? I zeby bylo wiadome! Ja stawiam! - uśmiechnął się szeroko ale po chwili mina mu zżędła gdy zrozumiał podtekst. - To tak nie miało zabrzmieć... Przepraszam Aidan.

 

Aidan zaśmiał się. -Nie przepraszaj mnie za wszystko co mówisz i robisz- uśmiechnął się do niego- zaraz zobaczysz gdzie mieszkam. To całkiem niedaleko. -rzekł i zaczął iść w stronę domu. Gdy doszli do miejsca zamieszkania mężczyzny, westchnął - To tutaj.- Otworzył drzwi, wszedł i spojrzał na Deana. - Wchodzisz? - zapytał delikatnie i ponownie uśmiechnął się do siebie po czym poczekał aż jego nowy znajomy wejdzie. -No więc rozgość się.. za 3 minuty będę- powiedział od razu ściągając poplamioną koszulę i ukazując swój tors.

 

Wyczuwając ciemną aure zawiesił się na chwilę, ale postanowił skorzystać z zaproszenia. - No... Ładnie tu. - rozejrzał się po pomieszczeniu ale zatrzymał wzrok na jego torsie. - Mam nadzieję, że nic ci się nie stało... - odwrócił szybko wzrok na puste ściany. - Dlaczego nie masz żadnych fotografii? Jak coś to jestem dobrym fotografem! Uśmiechnął się szeroko i odwrócił po czym zauważył, że go już nie ma. Speszony trochę samotnością w obcym domu usiadł na kanapie nadal oglądając wnętrze.

 

Wrócił już przebrany w czarną koszulkę, podszedł do Deana od tyłu tak żeby go nie widział przybliżył bardzo delikatnie twarz do jego ucha, dotknął delikatnie zimną dłonią jego szyi i wyszeptał - Widzę, że już się rozgościłeś..- starając się go przestraszyć. Spojrzał na sparaliżowanego kolegę i nie mógł się powstrzymać od śmiechu patrząc na to jak się przeraził. - Możemy już iść. Jestem gotowy.

 

Wzdrygnął się i natychmiast odwrócił. - Jesteś serio dziwny! -połozył dłonie na jego piersi i odsunął się trochę. - Mógłbyś tak nie robić? To trochę niestosowne, tym bardziej, że znamy się jakąś godzinę.. Odwrócił się i chwycił swoją kurtkę i nałożył ją na siebie. - To chodźmy... - uśmiechnął się szeroko i wyszedł z mieszkania wyciągając swoją komórke by sprawdzić kto do niego napisał. Zauważył numer swojej dziewczyny, ale po ostatniej kłótni odechciało mu się odczytywać, więc po prostu schował telefon i odwrócił się do Aidana.

 

Również wyszedł z mieszkania zamykając drzwi na klucz i zgrabnie chowając je do kieszeni jego cienkiej kurtki. Położył swoje dłonie na karku i spojrzał na Deana. -Hm?.. Przepraszam już przepraszam -uśmiechnął się. -To gdzie idziemy? - Spytał się i podszedł bliżej nowopoznanego. Spojrzał w jego oczy, czekając na odpowiedź.

 

- Za rogiem jest taka kawiarenka, możemy się tam wybrać jesli chcesz... - spojrzał na czubek swoich butów by ukryć zakłopotanie. - Przepraszam, że jestem taki bezpośredni, ale próbuję dotrzeć do ciebie i do tego by zrozumieć twój charakter... O wlasnie. Mógłbym prosić o twój numer telefonu? - zarumienił się nieco nie podnosząc wzroku i nadal przypatrując się swoim butom.

 

-W sumie.. czemu nie -podyktował mu swój numer i poczekał aż zapisze.- Czemu jesteś nagle taki..zmartwiony?.. Wybacz, że pytam jak nie chcesz to nie odpowiadaj. - Zaczął iść nadal z rękoma założonymi na karku w stronę kawiarenki.

 

- Eh... Szkoda gadać. Problemy z partnerką... Ale nie gadajmy o tym. Nie chcę cię zamartwiać. - Wszedł do kawiarni i usiadł przy najbliższym stoliku ciągnąc za sobą Aidana. - Wybierz sobie jakąs kawe.

 

Usiadł naprzeciwko Deana.-No cóż, jak tam chcesz.-Spojrzał na rozkład kaw jakie serwują w kawiarnii i chwilę się zastanawiał przygryzając wargę. -Hm.. no... to może.. tą. -wskazał palcem na jedną z kaw i uśmiechnął się.

 

- To idź sobie zamów. - Z pełną powagą spojrzał na jego twarz. Po chwili jednak zaśmiał się i wstał. - Żartuję,

już idę zamówić. - naciągnął bardziej koszulkę by Aidan nie patrzył na jego tyłek. Wrócił po chwili z dwoma kubkami kawy z czego jeden postawił przed nim. - Mam nadzieję, ze miedzy nami wszystko wyszło na zero. - uśmiechnął się szeroko.

 

Odwzajemnił uśmiech i wziął swoją kawę i upił z niej łyk. Zerknął na tyłek Deana gdy nie patrzył. -No więc można to uznać za poznanie całkiem sympatycznego człowieka. W sumie.. Dean, czym się interesujesz? - zapytał z czystej ciekawości przyglądając się blondynowi i ponownie delikatnie musnął kubek swoimi wargami wlewając do swojej jamy ustnej odrobinę ciepłego płynu.

 

-W sumie to razem z moimi przyjaciółmi jesteśmy "fanatykami" - ruszył śmiesznie palcami - skandynawskiej mitologi... Wiem dosc dziwne, ale osobno jestem fotografem i malarzem... - zrobił mały łyk kawy. - A ty? Masz jakieś zainteresowania? Jestem ciekawy i zamieniam się w słuch. - przybliżył się do niego nieco.

 

Na jego twarzy powstał mały rumieniec spowodowany gorącem następnego łyku kawy. -Uhm.. no w sumie.. nie raczej nie mam.. -zaczął przyglądać się kubkowi od ciepłego napoju. Odchrząknął aby zmienić temat. - Co robisz później?.. -spojrzał na kolegę - znaczy.. "po spłaceniu długu uplamienia koszuli"? No bo ten.. jakbyś chciał mógłbym zabrać cie w pewne miejsce.. - znowu zaczął wpatrywać się w czarną ciecz i delikatnie obracał kubek obserwując małe fale.

 

- Uuu... Jestem wolny bo do domu nie mam zamiaru wracać... - westchnął i spojrzał na niego marszcząc brwi. - Uuu, a co takiego? - uśmiechnął sie lekko. - Moze to głupie, ale ciesze sie ze wylałem na ciebie te kawę... - znów jego usta przybrały wygląd podkowy.

 

Zaśmiał się. - Hm.. no więc wnioskując po tym, że jesteś takim artystą, pomyślałem, żeby cie zabrać w pewne dość piękne miejsce. Ładny krajobraz, najlepiej wygląda o zachodzie słońca.. - spojrzał na zegarek i upił ostatni łyk kawy - To co, lecimy? - Uśmiechnął się do niego uwodząco a zarazem zachęcająco.

 

Wstał i pociągnął go za sobą zostawiając kubki po kawie na blacie stolika. - No to kieruj, będziesz moją inspiracją - zaśmiał się cicho i spojrzał na jego twarz.

~~

No więc postanowiłam pokazać wam moje już dość stare opowiadanie. Nie wiedziałam jak napisać nowe, najpierw miała być to creepypasta lecz później zrezygnowałam. Proszę o opinie. c:

PS. To nie jest całe, jeżeli wam się spodoba wstawię dalsze części.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (142)

  • Slugalegionu 14.07.2015
    Witaj przyjacielu(łko)
    Wracasz tak wcześnie?
    Chyba lubisz naszą kompanię.
    Pisze ponownie
    i to zwykle śpiewam dla ciebie w ko-o-omach.

    Hej, to jest pierwszy gejowski romans który przeczytałem bez żadnego odrzucenia: D Nieźle: ) Ale jeden minus: "za 3 minuty będę". Liczby w opkach słownie, Niemniej jednak pięć: )
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Ale nie obiecuję że doczytam do końca.
  • Farfeks 14.07.2015
    Ok, dzięki za radę. c:
  • NataliaO 14.07.2015
    A podobno to ja robię długie tytuły hihi Fajnie, że nie jestem sama z długością tytułu opowi. Tytuł jednak mógł skończyć się na "pomału".
    Błędy nie wytykam, bo sama je robię. Treść, początek mnie nie ujął. Nie zaciekawił, im dalej tym jest lepiej jednak nie wciągnęło mnie. Bohaterzy są całkiem normalni i naturalni, to jest na plus. Lubię prawdziwe postacie.
    Całość jest dobra. Za duży wysiłek 4.
    A po za tym Witam na opowi :)
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Co tak krótko ?
    Szczeże mówiąc , opowiadanie nie w mojim guście.
    Nie oceniam, zostawia to innym których ten temat jak widać kręci.
    Witaj na opowi.pl
    :)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Krótko? Raczej w sam raz: )
  • Farfeks 14.07.2015
    Niestety, opowiadanie dość stare. Poprosiłam koleżankę aby pomogła mi znaleźć fajny tytuł i zaproponowała mi: "Zmierzch wersja gejowska i bez wikołaków". Nietrudno zrozumieć, że nie jest to jakiś bardzo ujmujący kawałek, bo byłam wtedy o wiele mniej doświadczona niż teraz. ^^
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Cudownie :)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Stare czy młode, to nieważne. Ważne jest to że ma być dobre: )
  • Farfeks 14.07.2015
    Opowiadanie pisałam w wordzie i przy czcionce "12" zajęło mi 23 strony, a to - jak wspomniałam - jest tylko kawałek. c:
  • NataliaO 14.07.2015
    Ten jest fajny, ale myślę, że wystarczyłoby "Miłość, sen i śmierć przychodzą pomału" bez końcówki "schwyć mnie za włosy i mocno pocałuj." Ale tak jak Ty też zdarza mi się pisać za długie tytuły hihi ;)
  • Farfeks 14.07.2015
    Trochę się powtarzam z tym "opowiadanie". Wybaczcie.
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Jaka skromna :)
  • NataliaO 14.07.2015
    Powtarzaj. Luz ;)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    23 strony. O.O. Wybacz, ale ja nie zdzierżę aż tyle yaoliXD
  • Anonim 14.07.2015
    Jak skończę poprawiać rozdział to chętnie przeczytam skoro są pedały XD Yaoi tak bardzo *serducho*
  • NataliaO 14.07.2015
    a może Ci się uda, Slugalegionu ;)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    WątpięXD Ale postaram się: )
  • NataliaO 14.07.2015
    no, najważniejsze, że się postarasz hihi Muszę wyciągnąć moje stare yaoi :)
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Nie wiem dlaczego was jaraja takie tematy , tylko ktoś uslyszy cos o seksie gejach itp , i już sie podniecacie
    ?????
  • Farfeks 14.07.2015
    Pasowało by wam, żeby następną rzeczą, którą napiszę była by creepypasta?
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Ludu, zlitujcie się nade mną XD.
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Pewnie: )
  • Farfeks 14.07.2015
    No cóż, każdy ma inny gust. ^^"
  • Anonim 14.07.2015
    Ja jestem za duuuużą ilością części XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina, nie wiem dlaczego fascynuje ciebie tak modeling. Kiedy słyszysz słowa "zdjęcia", albo "sesja" to podniecasz się?
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Najwidoczniej , ale bez przesady
    :)
  • Anonim 14.07.2015
    Modelingowy orgazm? XD
  • Marinaaa8 14.07.2015
    napewno nie tak jak ty jak usłyszysz seks czy gej , no alecóż co kto woli
  • Slugalegionu 14.07.2015
    W ciekawych sesjach uczestniczyszXD
  • Farfeks 14.07.2015
    >.>
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Shiroi a kto cię nauczyll takich słówek
  • Slugalegionu 14.07.2015
    No wiesz, facetów podniecają lesbijki, a kobiety jarają się gejami. Taka kolej rzeczy, po co bawić się w 50% podniecających elementów, skoro można mieć 100%?
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Dobra, kończę już offtop: )
  • Anonim 14.07.2015
    Sama też potrafię się uczyć :3
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Slug ? widze że znasz się na tym
  • Farfeks 14.07.2015
    Widzę, że jestem odmieńcem bo sie jaram bardziej lesbijkami od gejów. :'')
  • Slugalegionu 14.07.2015
    WieszXD Mam pewne doświadczenia ze stron takich jak RedTubeXD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Dla pewności, k czy m?
  • Marinaaa8 14.07.2015
    A no to wybacz :)
  • Marinaaa8 14.07.2015
    co?
  • Farfeks 14.07.2015
    Ja?
  • Anonim 14.07.2015
    Jezu, Yuri to dla mnie najgorsze co może być XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Tak Farfeks: )
  • Farfeks 14.07.2015
    Jestem dziewczyną :'')
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina> kobieta czy mężczyzna.
  • NataliaO 14.07.2015
    Bardzo fajna dyskusja. Slugalegionu ciekawie piszesz ;)
  • MaraJ 14.07.2015
    Dawaj kolejną! Lubię czytać o takich realnych postaciach i mam nadzieję, że się to trochę rozkręci ;)
  • Anonim 14.07.2015
    Sakal, mówiła to ww powitaniu XD Czytaj uważnie! ^^
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Acha, to skomentuję to tak. Ja nic do orientacji sexualnej nie mamXD
  • Anonim 14.07.2015
    Kurde, dwa "w" XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Dzięki Natalia: )
  • Marinaaa8 14.07.2015
    co ? slug na haju jestes czy okulary ci szwankują?
  • NataliaO 14.07.2015
    Proszę :)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Czemu mam być na haju?
  • Farfeks 14.07.2015
    Mogę mówić na ciebie Sakal? ;w;
  • Anonim 14.07.2015
    Jeśli ktoś jest na haju to ja lol XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    PewnieXD
  • Farfeks 14.07.2015
    Shiroi podrzuć mi towar XD
  • Marinaaa8 14.07.2015
    a czemu masz nie być na haju?
  • Anonim 14.07.2015
    Lepiej nie, bo yaoicowate dragi mi sprzedaje :/ Miałam zminić dilera xD
  • Marinaaa8 14.07.2015
    farfleks ,prosze nowa a jaka do przodu ,
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Nie wiem, bo tak? Serio Marina, co miałaś na myśli?
  • Anonim 14.07.2015
    Życie wciąż na haju
    Bez żadnego urodzaju
    Sakal ciągle coś nam ćpa
    Może Marina zaraz coś mu da?
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Mówi dziewczyna która na dzień dobry strzeliła sobie reklamę na forum: )
  • Farfeks 14.07.2015
    Ups, no przepraszam. ^^"
  • Anonim 14.07.2015
    Kurde, Sakal nie obraź się XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Wolę nie, bo jeszcze obudzę się na jakiejś gejowskiej sesji pornoXD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Spoko, nie obrażam się: )
  • Anonim 14.07.2015
    Sakal, wygrałeś internety XD
  • Farfeks 14.07.2015
    XD Jezu jak sie z wami przyjemnie rozmawia
  • NataliaO 14.07.2015
    Hahaa no nie. Farfeks normalnie czuje się człowiek jak w rodzinie
  • Slugalegionu 14.07.2015
    No nie?: )
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Apropo forum , denerwuje cię sakal to że to nie ty na to wpadłeś ?
  • NataliaO 14.07.2015
    aha
  • Anonim 14.07.2015
    Sakal nie wpada
    Bo nie ma jak
    Z Marina nie wypada
    Dyskutować tak
  • Marinaaa8 14.07.2015
    farfleks jeszcze sie zdziwisz , jak fajnie
  • Farfeks 14.07.2015
    Shiroi jestem twoim papą
  • NataliaO 14.07.2015
    Ide po popcorn :)
  • Anonim 14.07.2015
    Papą?! o_O
  • Farfeks 14.07.2015
    Papą.
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina: Wpadłem na to, ale miałem na tyle godności żeby nie zaśmiecać forum na start: )
  • Anonim 14.07.2015
    Farfeks nie czaje XD
  • Farfeks 14.07.2015
    https://www.youtube.com/watch?v=pYqHcBJV45Y
  • Farfeks 14.07.2015
    Koniec internetu na dzień dzisiejszy.
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Hm . Jaki z ciebie ekolog slug, pożądek ponad wszystwo co ?
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Słabe: / Takie mocne trzy.
  • Farfeks 14.07.2015
    Myślałam, że rozumiesz o co chodzi XD
  • Anonim 14.07.2015
    Oki, zaraz obejrzę, ale na chwile muszę iść XD Miłej dyskusji! ^^
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Mam swój honor. To jest ta rzecz którą się traci kiedy robisz wiesz co za wygraną w kastingu: )
  • NataliaO 14.07.2015
    Slugalegionu 3?
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Odnośnie filmiku: )
  • NataliaO 14.07.2015
    aha
  • Farfeks 14.07.2015
    https://www.youtube.com/watch?v=hV8AdQwIwo0
  • Marinaaa8 14.07.2015
    och przepraszam ze cię nie zachwyciłam , slug czy wybaczysz mi tą porażkę , tak bardzo zależy mi na twojim zdaniu
  • NataliaO 14.07.2015
    Ja tam wolę dyskusję ;)
  • Anonim 14.07.2015
    Mogę was prosić? ;_;
  • NataliaO 14.07.2015
    O co?
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Slug a co ty wiesz o kastingach , nie wiedzialam ze ibteresujesz sie modelingiem
  • Farfeks 14.07.2015
    Już cie lubie człowieku za Lamb of God proś o co chcesz
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Czasami jestem sobie taki podróżnik że wchodzę na słupy od prąduXD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina, nie wiem za wiele, ale jeśli uważasz że dawanie dup w zamian za zwycięstwo jest w porządku, to droga wolna.
  • Anonim 14.07.2015
    Fanka Lamb of God! JEST! Święty szatan wysłuchał mych modlitw! :D A prośba była do Legion/Marinaaa żeby zakopali topór wojenny ;_;
  • Farfeks 14.07.2015
    Od czasu do czasu zamawiam mięso w barze chociaż go nie lubię c:
  • Marinaaa8 14.07.2015
    farfleks gratuluje 100 komentarzy , nie chwaląc się dzięki mnie , ale nie ma za co :)
  • Farfeks 14.07.2015
    XD WITAM WITAM TWOJE MODLITWY ZOSTAŁY WYSŁUCHANE
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina, wiesz co to skromność?
  • NataliaO 14.07.2015
    aha
  • Marinaaa8 14.07.2015
    o nie teraz llprzesadziłeś , co ty wogóle o mnie wiesz ?
  • NataliaO 14.07.2015
    hahaha
  • Marinaaa8 14.07.2015
    slug a ty wiesz co to tolerancja ?
  • NataliaO 14.07.2015
    Faktycznie komentarzy jest od ... Dużo :)
  • Farfeks 14.07.2015
    Właśnie słucham Overlord ;w;
  • Anonim 14.07.2015
    Overlord je świetne :D Moja ulubiona to Set to Fail :D
  • Farfeks 14.07.2015
    Dobra uspokójcie sie złe legiony wojenne, bo ześle na was plagę
  • Farfeks 14.07.2015
    Set to Fail jest super *^*
  • Anonim 14.07.2015
    Właśnie! Pocałujcie się i pogódźcie :B
  • NataliaO 14.07.2015
    aha
  • Marinaaa8 14.07.2015
    Chyba śnisz , nigdy !
  • Farfeks 14.07.2015
    Ej oni chyba to zakończyli jakieś 2 minuty temu
  • Anonim 14.07.2015
    To dobrze, ja lecem wyżej przeczytać tekst :B
  • Anonim 14.07.2015
    Farfleks, coś ty mi wysłała? XD
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Marina:

    http://www.opowi.pl/forum/co-o-tobie-wiem-w265/

    Nie zaśmiecajmy komów: )
  • NataliaO 14.07.2015
    Sluga jesteś kochany :)
  • Slugalegionu 14.07.2015
    Dziękuję *rumieni się*
  • NataliaO 14.07.2015
    Proszę ;)
  • kegl 14.07.2015
    Wypierdalac z tym spamem na forum, bo zajebaliscie cały boczny panel i to już nie pierwszy raz! Banda popierdolcow w stałym gronie.
  • Farfeks 14.07.2015
    Łap serduszko ♥ :'')
  • Farfeks 14.07.2015
    O nie, proszę nie nazywać mnie popierdolcem oraz osób piszących pod tym opowiadaniem. ^^"
  • Anonim 14.07.2015
    Uważaj, bo właśnie się odezwałeś/aś, a kto z kim przystaje takim się staje ^^
  • kegl 14.07.2015
    Jebie mnie pod jakim to jest opowiadaniem! Mój cały boczny panel znowu jest wymazany tym waszym gownem. Ogarnąć się pojeby!
  • Slugalegionu 14.07.2015
    kegl, a co ja właśnie zrobiłem?
  • Anonim 14.07.2015
    Are you fucking kidding me? XD
  • NataliaO 14.07.2015
    hahaa
  • Farfeks 14.07.2015
    Kurdełke, moje opowiadanie takie złe?
  • NataliaO 14.07.2015
    Pojeby idą się ogarnąć. Idziesz z nami ;)
  • Anonim 14.07.2015
    Farfeks - nie przeczytałam jeszcze całego, ale widzę błędy, jednak nie jest źle ;)
  • NataliaO 14.07.2015
    Opowiadanie fajne. Przyjemna historia, Farfeks :)
  • Farfeks 14.07.2015
    Ok, poprawiać błędy. *zapisuje na kartce*
  • NataliaO 14.07.2015
    ja też tak robię ;)
  • Anonim 14.07.2015
    Jak już mówiłam - widzę błędy i czasami przez to ciężko się czyta, ale o tym wolę z tobą mówić na priv ;) Masz cztery - za chęci i zaciekawienie ^^ Czekam na dalsze części! XD
  • Haruu 14.07.2015
    O fucking, jaki spam xD hahhaha, nie no na serio nie myślałam, że aż tak źle jest czasami xD Shiruś- 5 za te teksty, NataliO- przyłączam się i niose napój, Reszta (ta lepsza reszta xd)- po prostu was wielbie! FranWacek- gejoza maj lajf *-* aj lof, leci wielkie 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania