...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 04.03.2018
    No i następny przewodnik. Tym razem po Warszawie. Jest wątek i jest odnowa. Piękna ta wasza dojrzała miłość. Myślałam, że takie uczucie jest tylko w bajkach?
    Czy zostaną razem?
    Miłej niedzieli. Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 04.03.2018
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Jestem trochę jak duże dziecko i kocham bajki. Pozostaną ze sobą na dobre i na złe. Jest piękna pogoda. Pozdrowienia!
  • Agnieszka Gu 04.03.2018
    Witam,
    drobiazgi:
    "̶ Uwielbiam spać do południa, tylko pieniędzy..." - spacja po myślniku i w kilku miejscach niżej, podobnie
    np. tutaj brak spacji przed i po myślniku, rzuca się to szczególnie w oczy: " ̶ Witaj, Joanno ̶ z radością w głosie powitał ją Vittorio."

    "Joanna dała sporo wolnego czasu kierowcy, a oni we dwoje zeszli w dół alejką przy Belwederze. Na chwilę Vittorio zniknął z pola widzenia Joanny. " - Joanna za często. Zamiast imienia w drugim zdaniu spokojnie można by napisać "... zniknął z jej pola widzenia." Co sądzisz?

    Bardzo romantyczne opowiadanie :) Sytuacje opisane tutaj, spokojny spacer, atmosfera przepełniona słodyczą, spełniona miłość to marzenie nie jednej kobiety :)) Mmmm....
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 04.03.2018
    Dziękuję za wizytę i komentarze. Zaraz dokonam poprawek. Miło mi, że mnie czytasz. Pozdrawiam serdecznie!
  • Dekaos Dondi 06.03.2018
    Twoje teksty malowniczo płyną. Można je smakować. Nie w ''barze mlecznym'' tylko w ''lepszej restauracji''. Pozdrawiam→ 5
  • Bożena Joanna 06.03.2018
    Bardzo miło to usłyszeć. Dziękuję i pozdrawiam!
  • Justyska 06.03.2018
    Sprawiłaś, że kibicuję tej parze. Zgrabnie napisane i dobrze się czyta. Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 06.03.2018
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa. Serdeczne pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania