Miłość zamknięta w czterech ścianach.

No i co mam Ci powiedzieć? Przecież Ty dobrze wiesz, co do Ciebie czuję. Tak, przyznaję Ci rację, zakochałam się w Tobie. Straciłam głowę i zdrowy rozsądek.

I co my teraz zrobimy? Nie pora na żarty, mamy poważny problem. Nasze uczucie nie może wyjść na światło dzienne. Musimy się ukrywać. Zrozumiałeś? Nikt nie może niczego podejrzewać, bo jeśli coś pójdzie nie tak, to będzie to mój i Twój koniec. Obiecaj, że będziesz ostrożny, proszę. Chyba nie muszę Ci przypominać, co może nas czekać, kiedy ktoś się domyśli.

Dlatego powinno pozostać, tak, jak jest. Nasza miłość musi być zamknięta tylko w czterech ścianach i to pod kluczem. Pamiętaj o tym, bo za dużo mamy do stracenia. Pamiętaj o tym, co teraz Ci szepczę do ucha: Musimy być szczęśliwi razem, a nie osobno.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Rasia 13.02.2016
    "Chyba nie muszę Ci przypominać co może nas czekać" - przecinek przed "co"
    "Dlatego, powinno pozostać, tak jak jest" - tutaj coś namieszałaś z interpunkcją. Pierwszy przecinek usuń, drugi wędruje za "tak"
    "Pamiętaj o tym co teraz Ci szepczę do ucha" - przecinek po "tym"
    No witam, Alicjo :) Powiem Ci - wielka szkoda, że nie rozwinęłaś tego tekstu. Ma duży potencjał, podoba mi się sposób, w jaki ujęłaś temat, a raczej lekko go nadgryzłaś. Tak naprawdę nie wiemy, dlaczego bohaterowie nie mogą być razem, nie wiemy po co i przed kim się ukrywają, nie wiemy o nich samych zupełnie nic, a pomimo tego zaczynamy ich lubić i widzimy, jak oni kochają siebie. Bardzo ładnie przelałaś tutaj emocje, mnie ten obrazek urzekł. Zostawiam Ci zasłużoną piąteczkę, ale skrycie liczę, że może kiedyś zrobisz z tego jakąś dłuższą serię :)
  • Alicja 13.02.2016
    Witaj. Dzięki za komentarz :) Cieszę się, że udało mi się wreszcie przedstawić coś ciekawego. Myślę, że może być to początek czegoś nowego ;) Pozdrawiam.
  • little girl 13.02.2016
    Piękne zakończenie ;) Choć tekst strasznie krótki, to zawiera w sobie mnóstwo emocji. Zostawiam 5 :)
  • Alicja 13.02.2016
    Dziękuję :)
  • Karo 13.02.2016
    Tekst faktycznie krótki, lecz treściwy ;) Wystarczający jak dla mnie, by wstawić 5!
  • Alicja 13.02.2016
    Tekst ma wiele tajemnic, ale cieszę się, że Cię zadowolił :)
  • Lady_Makbet 13.02.2016
    Piękny, tylko czemu taki krótki? 5
  • Alicja 13.02.2016
    Dzięki, a krótki, ponieważ nie wiedziałam, czy spodoba się czytelnikom.
  • KarolaKorman 14.02.2016
    Teks na 5 i taką ocenę zostawiam. Ma rację Rasia, że mogłoby to posłużyć za początek czegoś większego, ale teraz jest tajemnicze i sama mogę się domyślać, co jest powodem tej skrytej miłości :)
  • ausek 14.02.2016
    Krótki tekst, a ile interpretacji. Każdy pewnie ma swoją... zostawiam 5 :)
  • Alicja 14.02.2016
    Dziękuję wszystkim za opinie. Myślę, że każdy mógł inaczej odebrać mój tekst, który pozostawia wiele pytań :)
  • Margerita 19.11.2016
    ach ta niespodziewana miłość pięć
  • Alicja 19.11.2016
    Różnie bywa. Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania