-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • yanko wojownik 22.05.2019
    Ja bym to słyszał w stylu wykonania bliskim Cool Kids of Dead.

    Przykładowy utwór: https://www.youtube.com/watch?v=iD6YQ3DhU8k
  • Anonim 22.05.2019
    Yanko,
    już słyszałem kilka kawałków tej kapeli. Może ten tekst nawet dobrze by brzmiał w ich wykonaniu... Kto wie...

    Dzięki za czytanie i kilka słów.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 22.05.2019
    Antoni Grycuk, Tylko moja wizja, zwykle autor tekstu ma jakąś własną:)
  • Anonim 22.05.2019
    yanko wojownik,
    nie traktuj moich słów jak próby pozbycia się Ciebie, bo tak nie jest. Wiesz, generalnie ja sobie wyobrażałem ten tekst z piosenką autorską, tylko na gitarę.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 22.05.2019
    Antoni Grycuk, Toteż ja stwierdzam - tak z autopsji, jako też kiedyś teksty piszący, a swoją wizję mam dla siebie itp... :)
  • Wrotycz 22.05.2019
    Ale że ja, to ta odważna? :))) Eee tam, pozory. Tu na przykład nie dostrzegam niczego obrazoburczego, bo piroman w metaforze i jego obiekty również. Może przez sugestię do pana Twardowskiego, coś zdrożnego mi umyka. Zaprzedałeś duszyczkę diabłu, więc i galaktyki kupujesz, no ale co na to żoneczka, pani Twardowska? :)
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 22.05.2019
    Wrotycz,
    bardziej mi chodziło o to, że widze Ciebie jako dobrą interpretatorkę, bo już wielokrotnie rozkminiałaś coą, co dla mnie było nie do zrozumienia. A że tego tekstu bez dodatkowych podpowiedzi chyba nikt nie skumał (przynajmniej nic o tym nie wiem), to stąd pisałem o odważnej interpretacji.
    A pani Twardowska? Zamieniła się w ten księżyc ;)
  • Wrotycz 22.05.2019
    Antoni - myślałam o tej Lunie, taa... wróć na Księżyc bohaterze ;)
  • Anonim 22.05.2019
    Wrotycz,
    na Księżycu przyciąganie jest 7 razy mniejsze, więc wszystko robi się tez siedem razy łatwiej. Na przykład pisze (w końcu) dobre teksty ;) Więc polecę, a co mi tam!
  • Wrotycz 22.05.2019
    Siła ewentualnego zderzenia też nie tak bolesna:) Powodzenia!
  • Nuncjusz 22.05.2019
    Antoni Grycuk 6 razy mniejsze
  • Anonim 22.05.2019
    Nuncjusz,
    ups... to mi się pomyliło z: "siedem razy po dwa razy" ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania