Miłośniczka podróży Bożena Joanna z Literkową zapraszają do kolejnej Bitwy

Zapraszamy Szanownych Opowijczyków do kolejnej Bitwy.

Tym razem inicjatorką fabuły jest Bożena Joanna. Zwyciężczyni poprzedniej edycji.

Indywidualistka i miłośniczka podróży. Jej wspomnienia to obrazy malowane różnymi odcieniami kolorów. Zainspirowała ostatnio miłością kosmiczną i wygrała.

 

Oto jej tematy:

Główny to; Pamięć.

Dodatkowy; Zapomnienie.

 

Listopad nawiązuje do Święta Wszystkich Świętych, do pamięci o ludziach, wydarzeniach, do wspomnień. Fenomen pamięci i jego rola w życiu. Jesień i przemijanie.

Czy można zapomnieć? To pytanie zadaje nam Bożena Joanna.

 

Piszemy do soboty 23 listopada 2019 roku do północy.

 

Wybieramy jeden z podanych tematów albo zawieramy oba. Pełna dowolność. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone... a więc rozpoczynamy Bitwę.

 

Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału i życzymy dobrej weny i szerokiej wyobraźni. Opowijczyku, kiedy już napiszesz to zapraszamy również do czytania i pozostawienia śladów pod opowiadaniami innych Autorów.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod Literkowe Bitwy.

 

Literkowa pozdrawia i życzy powodzenia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Tjeri 05.11.2019
    Fajny temat, ale mam pytanie. Czy "pamięć" można potraktować bez podanego kontekstu? ("Listopad nawiązuje do Święta Wszystkich Świętych, do pamięci o ludziach, wydarzeniach, do wspomnień. Fenomen pamięci i jego rola w życiu. Jesień i przemijanie."). Czy też jest to tytuł w całości?
  • Nie Tjeri. Tematy to: główny Pamięć, dodatkowy Zapomnienie.

    Zapraszamy
  • Tjeri 05.11.2019
    Literkowa Bitwa na Prozę Dzięki :)
  • Pasja 05.11.2019
    Bardzo inspirujące tematy i można rozwinąć wyobraźnię. Więc piszmy:)
  • sisi55 07.11.2019
    Jak się dodaje to opowiadanie? Gdzie się klika?
  • sisi55 07.11.2019
    http://www.opowi.pl/kocham-nienawidze-a55747/, mam jeszcze pytanko, można kilka opowiadań dodawać?
  • Dekaos Dondi 07.11.2019
    Sisi55→Tylko jedno:)
  • sisi55 07.11.2019
    Mogłem najpierw zapytać potem dodać ):

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania