******

******

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Adam T 08.01.2017
    Za mało, za krótko. Ale styl ciekawy, pół na pół pamiętnik, pół na pół narrator. Tylko, że podobnych tematów jest tu już dużo, a ten na razie niczym nie zaskoczył, urwałaś go też w mało ciekawym momencie. Na dobry początek 4:)
  • Ashley 08.01.2017
    Dziękuję za Twoją ocenę :) W większości jak dobrze zauważyłeś dużo jest tych tematów jest ona jednak faktach i nie będzie miała dobrego zakończenia
  • motomrówka 08.01.2017
    A ja tak na szybko, jest tu zdanie o zaczynającej się rozmowie, które powinno brzmieć - Nasza, jakże "interesująco" zaczynająca się rozmowa... Jest też końcówka - Szukałam go wzrokiem, która, jak dla mnie, sugeruje, że bohaterka szukała wzrokiem tego w okularach, który powiedział "proszę wchodzić". Na razie oceny bez.
  • motomrówka 08.01.2017
    Tzn. Powiedział "proszę wejść" - piszę bez kopiowania.
  • Ashley 08.01.2017
    Dziękuję za Twój komentarz. Każdą uwagę biorę sobie do serca. Rzeczywiście pojawiały się błędy i było parę niedomówień.
  • katharina182 11.01.2017
    Stanowczo za krotkie, by ocenic. Ale zaczekam na wiecej. Calkiem ciekawy styl pisania. Zycze duzo weny i ochoty do dalszego tworzenia;) Mam nadzieje ze kolejna czesc bedzie o wiele dluzsza. Jak na razie bez oceny.
  • Yoda 12.01.2017
    Może przeczytam ja kontynuację. 4
  • Pan Buczybór 12.01.2017
    Hej, na avatarze to ty?
  • Ashley 13.01.2017
    A jak Pan myśli? :)
  • Neurotyk 28.01.2017
    Buczku, ty jak ja — wychwycisz perłę w mule wodorostów, he he :)
  • Nuncjusz 28.01.2017
    Debil
  • Neurotyk 28.01.2017
    Nuncjusz, brzydal.
  • KarolaKorman 13.01.2017
    Pan B pewnie chciałby poznać taką pękną dziewczynę i ma nadzieję, że tak :)
  • Neurotyk 28.01.2017
    Karolko, "pękna" na pewno, ale i piękna też :) Nie umniejszamy faktu.
  • Tanaris 13.01.2017
    Bardzo ciekawe :) Takie życiowe, jakbym właśnie wróciła do liceum, gdzie tak samo jak bohaterka nikogo nie znałam :O Chodź raczej przystojniaków w swojej klasie nie widziałam hihhihih :D
    Podchodzi mi pod mały romans, czytam dalej ;)
  • Ashley 13.01.2017
    Bardzo dziękuję Ci za ocenę :)
  • KarolaKorman 13.01.2017
    ,,Eee....'' - wielokropek, mimo, że nazwany wielo-, ma zawsze trzy kropki
    ,,Aaa tutaj.'' - Aaa, tutaj.
    ,,Chcesz być przewodniczącym? '' - od myślnika, bo to dialog: - Chcesz być przewodniczącym?
    ,, BLONDYNA.'' - w opowiadaniach, nawet, jak się chce coś wykrzyczeć, nie używa się CapsLk. Z treści opowiadania powinno wynikać, że jest on kimś wyjątkowym. Jakoś go możesz opisać. Może, że wpadł ci w oko, spodobał się, zwrócił twoją uwagę.
    ,, huehue'' - to podejrzewam, że jest śmiech lub jakaś forma drwiny. Jeżeli tak: wszystkie ha, ha lub hi, hi i inne piszemy z przecinkiem
    ,,na osobę tajemniczego? BLONDYNA.'' - tutaj też można się domyślić, co miałaś na myśli, ale zapis jest zły. Wynika z niego, że słowo BLONDYN jest zdaniem
    ,,Aha, co się na niego gapisz? - strofowałam się w duchu.'' - to ciężko mi będzie wytłumaczyć, ale, kiedy jest taki zapis wygląda, jakby był błędnym dialogiem. I teraz mam dylemat, bo: np. (Ale jest przystojny, pomyślałam.) jest poprawnym zapisem, ale jak się to ma do zdania zdania zakończonego pytajnikiem, to sama nie jestem pewna. Myślę jednak, że lepiej byłaby z tego zrobić dwa zdania: Aha, co się na niego gapisz? Strofowałam się w duchu.
    ,, - Jestem Oliwia'' - kropka na końcu zdania
    ,,Nasza jakże zaczynająca się ,,interesująca'' rozmowa przerwał'' - jeżeli piszesz: ,,przerwał'', to całość zdania musi być spójna i brzmieć powinna: Naszą jakże zaczynającą się ,,interesującą'' rozmowę przerwał...
    ,, ,,proszę wejść'' - to koniec zdania więc powinna być kropka, ale tutaj jeszcze jedna uwaga. W tym samym zdaniu piszesz ,,interesująca'' w cudzysłowie i ma to oznaczać sarkazm, czyli czytelnik ma się domyślić, że tak na prawdę rozmowa wcale interesująca nie była. Kilka słów dalej też używasz cudzysłowu po to, by przytoczyć czyjeś słowa. (I bądź tu mądry i pisz wiersze i domyśl się, o co właściwie chodzi z tymi kreseczkami?) Musisz unikać takich wpadek, bo zrobiło się zamieszanie :)
    ,, był tuż za mną'' - kropka

    Wcześniej nie czytałam, wstawiłam tylko żartobliwy komentarz, znając Pana B :) i jego humor :)
    Trochę jest niedociągnięć, ale od czegoś trzeba zacząć :) Nie jest tak źle, ale pisząc opowiadanie musisz pamiętać, że to nie jest esemes i opowiadanie rządzi się jakimiś prawami. Malutko tu jest do oceny, dlatego zostawiam bez, pozdrawiam :)
  • Ashley 13.01.2017
    Bardzo dziękuję Ci za Twój komentarz :) wszystkie uwagi są dla mnie bardzo cenne i wykorzystam Twoje rady.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 14.01.2017
    Może to miłość od pierwszego wejrzenia. ;-)
  • Ashley 14.01.2017
    może ... :)
  • NataliaO 28.01.2017
    1 września .... rodzice będą mieli spokój... na razie.
    Nie robiłam make-upu. Dla Kogo?
    Wzięłam notatnik i jakiś tam ołówek z biurka, wrzuciłam do torby i poszłam w nieznane do nieznanej szkoły.
    Bez znajomych ... dobra szkoła, poznasz nowych ludzi ... taaa i co jeszcze?
    Gdy tylko przekroczyłam próg szkoły, miałam dosyć. Setki nowych twarzy.
    Eee.... sala 46 .... Aaa tutaj.
    Chcesz być przewodniczącym? - terkotała jakaś blondynka do drugiego BLONDYNA.
    Bez odpowiedzi... trafiona huehue - PRZESZKADZAŁY MI W CZYTANIU TEN TRZY KROPEK. SAMA ICH UŻYWAM DOŚĆ CZĘSTO, ALE TEN SPOSÓB JAKOŚ MI NIE PRZYPADŁ DO GUSTU.

    Wydaje mi się, że przedstawiasz to jako urwane myśli w głowie bohaterki. Na razie jakoś nie porwało, idę dalej. Tu bez oceny.
  • Ashley 28.01.2017
    Dziękuję za Twój komentarz i uwagi. Powiem Ci szczerze, że moja przygoda z pisaniem zaczęła się dość niedawno.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania