Młody Mag Xion Lu

Czy przydarzyło ci się , panować nad swoim umysłem jak i ciałem . Mieć zdolności , których normalny człowiek nie może takich posiąść . Opowiem wam historię , która miała miejsce bardzo dawno temu ....

Gdzie ludzie wierzyli nie w naukę , lecz w magię .

 

Rozdział I

Akt I

Narodziny Xion Lu

 

Mamy rok 760 p.n.e w małej wiosce nie daleko stolicy Chin , narodził się Xion Lu . Był najmłodszym synem Generała Ohu Lu . Xion był 3 z braci , który zamiast trenować sztuki walki , wolał spędzać czas wśród lasów, wygłuszając swój umysł i skupiając się na najcichszych dźwiękach . Ojciec zaakceptował syna , takiego kim się stanie w przyszłości . Gdy miał 15 lat , Xion Lu mocno zachorował . Xion miał ataki gorąca jak i zimna . Podczas każdej nocy , chłopak budził się z oczami innymi niż zwyczajny człowiek. Lekarze , którzy chcieli chłopcu pomóc , nie byli w stanie na jego dolegliwości . Ohu Lu zdecydował wyruszyć do ,najbliższego klasztoru mnichów , który był oddalony o 4 dni marszu . Wziął chłopca na konia i wyruszyli , gdy słońce jeszcze wstawało . Przez 3 noce Xion Lu , wśród drzew i łąk , spał spokojnie . Nie było widać po nim , że zaraz się obudzi . Ohu co noc czuwał nad swoim synem oraz modlił się , by jego najmłodszy syn wyzdrowiał.

Gdy dotarli do świątyni , Generał powiedział głównemu mnichowi o jego chorobie . Stary człowiek podszedł do chłopca gdy jeszcze spał , pochylił się i położył rękę na jego czole . Mnich doznał wizji , w której to widział Xion Lu jako przyszłego maga o nie wyobrażalnej sile. Gdy mnich zdjął rękę z czoła chłopca , obudził się i spoglądając na mnicha rzekł :

- Widziałem cię w mym śnie mistrzu .

Ohu Lu , nie wiedział co powiedzieć . Xion pierwszy raz widzi tego człowieka i mówi do niego "mistrzu".

- Jak się czujesz synu - rzekł Ohu.

-Dobrze ojcze - odparł Xion .

Mnich obiecał Ohu Lu , o zaopiekowaniu się chłopcem jak i wychowaniem go , według zasad mnichów klasztoru. Jednakże stary mnich , nie powiedział Ojcu chłopca o wizji jaką zobaczył . Ohu Lu wyruszył do domu , a Xion Lu dopiero teraz, rozpoczął swoją ścieżkę magii .

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Angela 15.12.2017
    Jest problem, zaglądnełam, zaciekawiona tytułem ( lubię azjatyckie klimaty) i bardzo się rozczarowałam.
    Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to to, że w opowiadaniach, cyfry staramy się pisać słownie.
    Po wyrazie stawiamy przecinek, a spację dopiero później.
    Jest dużo powtórzeń, niektóre wyrazy można zamienić na inne.
    Zdania są dziwnie skonstruowane, np:"Lekarze , którzy chcieli chłopcu pomóc , nie byli w stanie na jego dolegliwości ."
    czy nie lepiej by było np tak: Lekarze, którzy chcieli chłopcu pomóc, nie byli w stanie nic zaradzić na jego dolegliwości.

    Dużo Czytaj i pracuj ciężko. Powodzenia.
  • Luciferia 16.12.2017
    Sam pomysł być może ma jakiś potencjał, gdybyś trochę rozwinął akcję - dodał więcej szczegółów, opisów, emocji. Natomiast wykonanie nie jest najlepsze. Jest bardzo dużo błędów. Właściwie mogłabym tu wkleić niemal cały tekst.

    - Wstawiasz interpunkcję w złych miejscach i tak, jak wspomniała Angela, spację robimy po znaku interpunkcyjnym, a nie przed i po.
    - Rozpocząłeś czasem teraźniejszym, potem kontynuujesz w przeszłym, a jeszcze pod koniec powróciłeś do czasu teraźniejszego. Trzymaj się jednego.
    - Twój tekst momentami brzmi jak wypowiedź osoby, która dopiero uczy się języka polskiego: "Ojciec zaakceptował syna , takiego kim się stanie w przyszłości", "Lekarze , którzy chcieli chłopcu pomóc , nie byli w stanie na jego dolegliwości ", "Mnich obiecał Ohu Lu , o zaopiekowaniu się chłopcem jak i wychowaniem go , według zasad mnichów klasztoru"

    Musisz popracować nad swoim warsztatem :) Angela dała Ci dobrą radę: czytaj bardzo dużo książek. To pozwoli Ci poszerzyć słownictwo, zapoznać się z prawidłową pisownią i składnią zdania.
    Nie poddawaj się i pisz. Pamiętaj jednak, aby zawsze sprawdzać kilka razy to, co stworzyłeś. Nie wstawiaj "na żywioł". Zawsze redaguj swoje teksty. Wiadomo, że nigdy nie wyłapiesz wszystkiego, coś umknie, ale szanuj swoim czytelników i zastanawiaj się nad tym, co piszesz :)

    Powodzenia i pozdrawiam!
  • Zaciekawiony 16.12.2017
    Wprawdzie powinno się robić spacje po przecinkach i kropkach, ale już nie przed. Ludzie tak piszą aby im autokorekta nie przestawiła, czy co? Już któryś tekst taki widzę, nie tylko na tym portalu.

    Za często powtarzasz imię bohatera.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania