Mocarz (fraszka)

Twierdził, że ma moc Priapa.

Tym większa była klapa.

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pan Buczybór 15.01.2017
    Dwa wersy. Trochę mało...
  • Zdzisław B. 15.01.2017
    Buczyborze - to fraszka.
  • Pan Buczybór 15.01.2017
    Zdzisław B. Wiem, wiem, ale i tak mało.
  • Zdzisław B. 15.01.2017
    Buczyborze, fraszka zasadza się na: minimum słów, maksimum treści :)
  • Joker 15.01.2017
    Druga fraszka jaką poznałem. Pierwsza to: "Lambert, Lambert Ty chuju..."
  • Pasja 15.01.2017
    A gdzie mój komentarz:-)
  • Zdzisław B. 15.01.2017
    Pasjo, wstaw go jeszcze raz.
    Coś się dzieje od wczoraj - nie ma moich nowych tekstów na głównej stronie, na "Najnowsze teksty". Myślałem, że to coś u mnie nie działa, więc wykasowałem dzisiaj tę fraszkę (z Twoim komentarzem) i ponownie wstawiłem. Dalej jednak nic się nie zmieniło, utwór jest tylko na "wiersze" i na moim profilu.
    Przepraszam za wykasowanie ptzy tym Twojego komentarza. Inaczej się nie dało.
  • TeodorMaj 15.01.2017
    Zdzisław B. wiersze są tylko w zakładce "wiersze" ;) W "najnowszych" nigdy nie ma, jeśli dodajesz pod kategorią wierszy.
    Wybacz mi to masło maślane ;)
  • TeodorMaj 15.01.2017
    PS. Na głównej się nie pokazuje, ponieważ tekst jest za krótki ;)
  • Pasja 15.01.2017
    Zdzisław B. Lubię powtórki...Bóg płodności dzisiaj dużo by zarobił 500+:-)
  • Zdzisław B. 15.01.2017
    TeodorMaj Dzięki za wyjaśnienie. Też tak przypuszczałem, chociaż poprzednie fraszki ukazywały się. Fakt, że miały co najmniej cztery wersy.

    PS. Coś mi przypomniałeś, muszę tylko odszukać coś sprzed trzech lat... kiedy Rosja zablokowała eksport naszych jabłek do nich, jak zajęli ukraiński Krym. Na pewno jest dłuższy, chyba w czterech kawałkach; nieskończonych, gdyż trochę się uspokoiło. Ale... możliwe, że wydarzenia sprowokują kontynuację. Na pewno jest dłuższy! ;)
  • Zdzisław B. 15.01.2017
    pasja
    Przy bogu płodności aż grzech nie korzystać z powtórek :)))
  • motomrówka 15.01.2017
    Ach, faceci, Uszatki z klapniętym uszkiem. ;) Za mocarność pisaną - 5.
  • Zdzisław B. 16.01.2017
    Uważasz, że jak mocarny w pisaniu, to tylko w tym? ;)
  • Margerita 16.01.2017
    pięć
  • Zdzisław B. 16.01.2017
    To miło, że się spodobało.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania