Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Targówek 10.06.2020
    Na tym zdjęciu wyglądasz trochę jak ten co teraz śpiewa w Kombi.
  • Targówek 10.06.2020
    Albo jak Tim Roth, pisałem kiedyś.
  • Zdzisław B. 10.06.2020
    Targówek Nie upodabniam się do nikogo. Jestem w jednym wykonaniu :)
  • kigja 10.06.2020
    Wszystko może odrastać i włosy i paznokcie. , ale ona nie pasuje. Ona codziennie sprawdzana przez przełożoną i ma odrastać. Pietruszka?
    Pozdrawiam i liczę na rychłą odpowiedź
  • befana_di_campi 10.06.2020
    No broda, u tego co to napisał, jakby był z występującą niegdyś po cyrkach i menażeriach tą Kobietą Z Brodą. Przecież pisała o takowej w "Naszej szkapie" sama pani Maria Konopnicka :-D :-D :-D
  • kigja 10.06.2020
    Panie, spraw, by mi później odrastała…
    To nie chidzi o brodę. Niemożliwe.
    Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 10.06.2020
    kigja jak myślisz? O co modli się zakonnica, aby "wracała"? Aby siostra przełożona nie skarciła mocnym słowem, dodatkowej pracy nie dała, krzyżem leżem nie kazała? ;)
  • kigja 10.06.2020
    Zdzisław B. już wiem. Laba.
  • Zdzisław B. 10.06.2020
    kigja To też :)
  • kigja 10.06.2020
    Broda odrasta, bo za dużo laby.
    W sensie , że nie zarost.
    hi hi hi
  • Zdzisław B. 10.06.2020
    Kigja, nie patrz na niby-wpisy mojej, przybocznej trollicy-wielonickowca, tę powyżej. Przyzwyczajonym, służy mi wiernie od lat. Szkoda na nią nawet sekundę marnować ;)

    Wracając do meritum - a pomyślałaś, że obawa utraty i sprawdzanie może być związane z tym, czym zajęta jest głowa zakonnic? ;)
  • kigja 11.06.2020
    Zdzisław B. To befana nie pisze w dobrej wierze? Tylko złośliwie i podle? Ale osoba wierząca nie może tak postępować.
    Jest mi przykro , że dałam się oszukać.
    Zdzisław pozwól , że zastanowię sie w ciągu dnia. Może z Bożą pomocą odgadnę.
    Dosyć solucji dostałam , więc powinno mi się udać.
    Pozdrawiam Cię
  • befana_di_campi 11.06.2020
    Zdzisław B. Brałkowski, "służyć" to ty se możesz sobie. Gdziekolwiek cię poniesie, zaniesie. Domniemana "trollica" służy literaturze, także portalowej, bo jest ona [literatura] tego warta, w przeciwieństwie do ciebie, postaci niewydarzona :p Szczególnie w po(ł)ezyji, którą co rusz gwałcisz niby jaki ruski sołdat...
  • befana_di_campi 11.06.2020
    A jak cierpisz na uwiądy pamięci, to co? Podesłać ci linki, gdzie mi ordynarnie wymyślasz oraz zmyślasz?
  • Pasja 11.06.2020
    Oj ten palec przełożonej? A siostry marzenie na nic, ona nie odrośnie. Od nadmiaru głowa też boli. Pozdrawiam świątecznie
  • Zdzisław B. 16.06.2020
    Pasjo, jeżeli zakonnica wierzy, to i marzy. Niestety, palec przełożonej jest silniejszy i sprawdzalny, bardziej realny niż marzenie i wiara.
    Co do nadmiaru - oczywiście "kiedy przyjdzie na to pora" dobrze jest się pozbyć tego balastu. Zgodnie z odwiecznymi prawami Natury :)
    Również pozdrawiam, już poświątecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania