Mofo - coś krótkiego, a treściwego

Życie jest jak droga - powinniśmy iść prosto, a skręcamy w prawo, przez co doświadczamy zalążek zła. Potem zaczynamy iść w lewo i dostrzegamy, że pogrążamy się we własnych problemach. Następnie idziemy drogą falistą, gdzie nieszczęście zaczyna odgrywać znaczącą rolę w naszej egzystencji. Zaczynamy zauważać, że staczamy się coraz bardziej. Uzależnienia, nienawiść do drugiego człowieka i ogólne zło zaczyna w nas dominować. Odczuwamy to, ale nie potrafimy się podnieść. Chwyć wtedy dłoń pomocy, którą do ciebie wyciąga, a zobaczysz znaczącą poprawę w swoim życiu.

 

Powyższy tekst jest krótki, ale mówię Wam przyjaciele/przyjaciółki - jeśli macie znaczący problem, wiedzcie, że zawsze jest ktoś kto wyciągnie do Was pomocną dłoń. Możecie tego nie dostrzegać przez tonięcie we własnych problemach, ale taka osoba istnieje. Pamiętajcie.

 

P.S Tytuł jest zapożyczony - osoby obeznane od razu to wyłapią ;)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Marzycielka29 27.08.2015
    Bardzo treściwe:) Mądre i podnoszące na duchu 5
  • Prue 27.08.2015
    Proste.Dobre. Dam 4
  • Fajnie napisane, prosto, wyraźnie, ale nie czarno na białym, dzięki czemu fajnie się czyta. Ode mnie 5 :)
  • Anonim 27.08.2015
    nie jestem obeznany - co to jest Mofo?
  • Johnny2x4 27.08.2015
    Podpowiem, że chodzi o tytuł piosenki :)
  • Anonim 27.08.2015
    Tańczy i gra zespół u dwa? :p
  • Anonim 27.08.2015
    Mother fucker
  • Johnny2x4 27.08.2015
    Jared doskonale wie :P Jestem fanem to też wiadomo ;)
  • Angela 27.08.2015
    Ktoś doznał objawienia 5 : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania