Moi przyjaciele

Prolog

Mam na imię Jeams Valter.Mam 13 lat i mam mnóstwo przyjaciół.Jest jeden problem.Oni nie są ludźmi. Są istotami których normalny człowiek nie widzi.Nikt ich nie widzi oprócz mnie. Są dosłownie wszędzie... W domu,w mieście,w lesie, w bibliotece...Ja się ich nie boję,oni mi nic nie zrobią,ale ktoś się wtrąca.Ktoś zaczyna się mną interesować.Im się to nie podoba. Mi tym bardziej.O nią się nie boję,nie obchodzi mnie czy umrze czy nie. Poprzednia osoba zniknęła. Ja wiem co się stało.To oni zrobili.

Nie zależy mi na nikim,tak jak innym na mnie.Moi rodzice? Nie istnieją.Nie ma ich. Jest tylko ona.Nie lubię ,nienawidzę,nie cierpię jej.Nic nie rozumie...Wtrąca się. Kto mnie rozumie? Tylko oni.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Szalokapel 17.02.2017
    Zacznę od tego:
    Po znakach interpunkcyjnych spacja.
    Cyfry ze względów estetycznych warto zapisywać słownie. W końcu to strona literacka a nie matematyczna.
    Zdania są takie, jakbyś zgubiła ich ciąg dalszy. Bardzo skrótowe, aż za bardzo. Poziom jak w przedszkolu.
    Zapanuj nad chaosem, bo tutaj on się wręcz wylewa.
    Niemniej jednak ciekawa jestem ciągu dalszego, może w kolejnych częściach uda Ci się normalnie ubrać to w słowa.
    A, i nie oszczędzaj opisów i emocji. 2,5
  • Mayooooo 17.02.2017
    Dziękuję postaram się poprawić , miej na uwadze że to moje pierwsze opowiadanie na tej stronie.
  • Mayooooo kim jesteś? To moje opowiadanie... Dlaczego komentujesz tak jak by to było do ciebie?
  • Szalokapel Dziękuję. Jutro pojawi się pierwszy rozdział (to był prolog) . Zastosuje się do twoich uwag
  • Mayooooo 17.02.2017
    G.i.r.l.s.s.t.o.r.y PRZEPRASZAM!!!! Pomyliłam opowiadania
  • Mayooooo 17.02.2017
    Mayooooo Jak mogłaś pomylić opowiadania?
  • Szalokapel 17.02.2017
    Nie wiem, co to ma być za manipulacja "trollowska", ale lekko dziecinne.
  • Ha ha 17.02.2017
    Nie widać? Złożyła drugie konto by se piątkę dać
  • Pan Buczybór 17.02.2017
    Szalokapel wszystko ładnie wyjaśniła. Mam nadzieję, że dotarło. 3
  • Tanaris 18.02.2017
    Rozumiem, że po stronie dziewczyny stoją osoby niewidzialne i grozi jej niebezpieczeństwo. Jednak jest tyle niewiadomych w twoim opowiadaniu, że się tak wyrażę kupy nie trzyma. Za mało opisów i zbyt krótkie zdania. 3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania