[Mój świat pod powiekami]

Mój świat pod powiekami

Z piaskiem żalu

Zatopionym we mgle łez

W oczekiwaniu na światło.

 

Mój świat pod powiekami

Czeka

I czeka

I czeka…

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Angela 25.11.2018
    Podoba mi się, taki miniaturowy.
    Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 25.11.2018
    taki średni ten wiersz, w porywach nawet słaby.
  • Mane Tekel Fares 25.11.2018
    Wiadomo. Dziś albo coś jest słabe albo niewypromowame. :)
  • rubio 25.11.2018
    Mane Tekel Fares, " Dziś albo coś jest słabe albo niewypromowame. :) ", tak mi się to zdanie spodobało, że musiałem wbić.
    Powiem tyle - ładne. Tyle o odbiorze.
    A żeby było merytorycznie, nasuwa mi się coś takiego: "Zatopionym we mgle łez" - 'zamglony łzami'?. Analogicznie wers poprzedni, "zasypany/ubłocony żalem", coś takiego; wiesz, o co chodzi. Oczywiście - możesz mieć to w dupie. Taka luźna myśl mi się nasunęła. :) pzdr
  • Mane Tekel Fares 25.11.2018
    rubio Niczego nie mam w dupie. Co wcale nie oznacza, że tnę się nożami, jak coś pójdzie nie tak. "Zatopiony" tak powinno być i przy tym kretactwie będę się upierał.
  • Canulas 25.11.2018
    A ta jak z dwóch stron.
    Po pierwsze - podoba się
    Po drugie - wielokropek ma zawsze trzy kropki. Nie dwie, nie dziewiętnaście. Nie dwadzieścia trzy.
    Bardzo spoko utwór. W ogóle jest hajp na Ciebie, się trza bliżej przyjrzeć będzie.
  • Mane Tekel Fares 25.11.2018
    Wielokropek, oczywiście. Jestem redakcyjnym niechlujem. Przepraszam.
  • Canulas 25.11.2018
    Mane Tekel Fares - profil - publikacje - prawa strona - edytuj tekst.
  • Mane Tekel Fares 25.11.2018
    Canulas Dzięki, na mobilu głównie siedzę i stąd sporo kiksów. Mam za grube paluchy w stosunku do rozmiaru wyświetlacza. Poprawię to.
  • Canulas 25.11.2018
    Mane Tekel Fares - też nie mam dłoni przeznaczonych do napieprzania w klawisze fortepianu. Poprawisz, kiedy poprawisz. Tylko tak informacyjnie.
    Dodam jeszcze, bo nie wiem czy opowijska brać wśród ochów i achów znalazła sekundę, by poinformować, że max dwa teksty na dobę.
    Dodasz cztery, to połowa poleci od razu na półkę, a z tego co wiem, byłoby szkoda.
  • kalaallisut 26.11.2018
    Canulas to mnie się podoba
    * też nie mam dłoni przeznaczonych do napieprzania w klawisze fortepianu.*
  • Mane Tekel Fares 26.11.2018
    Canulas Zanosi się na dłuższą przerwę. Brakuje mi zadań dla Posłańca. A historią Siedmiu Królestw nie będę Was męczył skoro mam dopiero ok. 30% powieści.
  • betti 25.11.2018
    Mnie się nie podoba, nie rozumiem zachwytu przedmówców... mgła łez, piasek żalu - nie kupuję tego.
  • Mane Tekel Fares 26.11.2018
    Wcale nie sprzedaję. Uczę się dopiero.
  • betti 26.11.2018
    Mane Tekel Fares skoro tak, to unikaj dopełniaczówek, popsują każdy wiersz.
  • Mane Tekel Fares 26.11.2018
    betti brakuje w portalu przycisku "lubię to".
  • kalaallisut 26.11.2018
    Tutaj hmm nie wiem co powiedzieć. Mogę tylko promować Twoje wg mnie zaje... opowiadanie :-D tam wiersze bardzo na tak.
  • Mane Tekel Fares 26.11.2018
    Bo nieważne, czy słabe, czy bardzo słabe, są w kontekście i zupełnie inaczej je się odbiera.
  • Mane Tekel Fares 26.11.2018
    Sumując. Możecie być spokojni. Obiecuję. Zbyt szlachetnym rodzajem jest dla mnie liryka, bym zbyt często wystawiał Waszą wrażliwość na próbę.I proszę nie doszukiwać się w tej wypowiedzi sarkazmu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania