.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Neli 16.11.2015
    Miałam przeczytać w weekend, ale tak mnie jakoś zeszło... Do rzeczy:
    ,,zielona słuchawkę" - zieloną
    Brakowało przecinków, ale nawet nie pamiętam gdzie, poza tym sama do końca się na tym nie znam.
    Super rozdział! Chyba mój ulubiony
  • levi 08.12.2015
    świetny rozdział, najlepsza końcówka, 5
  • Akwus 07.01.2016
    aaaaaaaa! Wszystko aż do końcówki tego rozdziału, było ok :) Nie czuję jednak sceny, kiedy wystraszona i nieszczęśliwa dziewczyna wskakuje na chłopaka obejmując go nogami. Jest to dla mnie mega nie autentyczne :) Mogłaby się wtulić w niego, mogłaby walić w niego pięściami, żeby odreagować, ale oplecenie utami jest raczej namiętnym gestem :)
  • ausek 08.01.2016
    Cóż... na moje "usprawiedliwienie" mogę tylko napisać, że ludzie różnie reagują na sytuacje stresowe. Chciałam zaskoczyć czytelnika, a to mi się chyba udało, bo nie spodziewałeś się takiej reakcji, prawda?
  • Akwus 08.01.2016
    Aga, masz pełne prawo pleść historie wedle własnej woli :) jesteś jej autorką :) Oczywiście reakcja na traumę może być absurdalnie nielogiczna. Z pewnością mnie zaszokowałaś, więc zabieg odniósł efekt.
    Jest to DLA MNIE niespójne, nienaturalne, nijak nie pasujące do postaci tej nastolatki, która nigdy się jeszcze nie całowała nawet. Jest wybitną oznaką radości i szczęścia, ewentualnie wspomnianej wcześniej namiętności, prowokacji... niemniej jak widać tylko dla mnie, więc zupełnie się nie przejmuj :)

    Postaram się przed obiadem przysiąść i podsumować jakoś całość, ale dużo tego :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania