***

***

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Myślę, że Tuwim byłby dumny z takiego wiersza, gdyby mógł go przeczytać. Zaiste wielkim poetą był... wielkim..., a tutaj talent nie mniejszy widzę 5 :)
  • Neurotyk 16.02.2016
    Ja chcę jeden, ja chcę jeden, to jest ANTY WIERSZ:)
  • PRZEPRASZAM!!!! :(
  • Neurotyk 16.02.2016
    Szymon Szczechowicz :( Wybaczam :)
  • Neurotyk ufff, dziękuję! :)
  • Morelia 16.02.2016
    Tak, Tuwim tam pod kwiatuszkami leży i Ci przyklaskuje :D 5 oczywiście ^^ (no przepraszam, że nie 1, wybaczysz?)
    A z innej beczki:
    -"W kałamarzach tandety i tanich uczuciach," - tu na końcu bym przecinek zastąpiła kropką, a jak nie to przynajmniej usunęła ten przecinek
    -"W kałamarzach tandety i tanich uczuciach," - tu to samo
  • Neurotyk 16.02.2016
    usunę przecinek za Twoją radą:)
  • Rasia 20.02.2016
    "sraj taśmy" - w sumie to jedno słowo, stworzony jakże piękny... neologizm? W każdym razie zapisałabym łącznie albo z dywizem. Jako sraj-taśmy. Ale raczej łącznie, jak uważasz ;) Podoba mi się ta ironia, jaką się posłużyłeś. Niestety ukazałeś w tym wierszu wiele smutnej prawdy, choć aż głupio to przyznawać. Zostawiam 5 :) Jeden z lepszych Twoich tworów w mojej ocenie :)
  • Neurotyk 20.02.2016
    Rasiu, jeden z lepszych, mimo wulgarnego tonu i niektórych słów?
  • Rasia 20.02.2016
    Wulgarność nie przeczy dobrze napisanemu tekstowi pod względem technicznym. Poza tym nie odrzucam wulgarnych tekstów, jeśli nie kryje się za nimi płytkość. Gdybym to robiła, chyba moja zapałkowa seria sama by mnie spaliła :)
  • Neurotyk 20.02.2016
    Rasia, rozumiem odpowiedź, a propos zapałkowej, obiecuję sobie od jakiegoś czasu czytanie, a jest tego.. dużo, aczkolwiek powoli to nastąpi :) Jesteś miłą krytyczką na opowi, bardzo lubię ton Twojej krytyki i dlatego nie daruję sobie, jeśli nie zacznę Twojej serii :)
  • Rasia 20.02.2016
    Wiesz co? Nigdy nie sądziłam, że ktoś nazwie mnie tutaj miłą krytyczką, a ucieszyłeś mnie tym stwierdzeniem jak małe dziecko :D A miła krytyczka musi poprawić pierwszą zapałkową serię, bo jeszcze sama wtedy nie ogarniała do końca interpunkcji, ale to już zrobi chyba poza opowi, zobaczymy.
    W każdym razie nie musisz się spieszyć, miłe są dla mnie Twoje chęci, aczkolwiek nie zmuszam Cię w ogóle do czytania moich tekstów, bo... no po prostu nie, to ma być frajda, nie zastraszanie ilością ;p
  • Neurotyk 20.02.2016
    Rasia, nie czuję nacisku z Twojej strony apropos czytania zapałkowej. Ja sam z siebie jest ciekawy, co masz w głowie...,bo faktem jest, iż świat przez Ciebie wykreowany w opowiadaniach, mówi poniekąd też o autorze, czyli w tym wypadku – Tobie:)
  • Rasia 20.02.2016
    Ohoho, takim tokiem rozumowania możemy dojść do wniosku, że jestem cichą buntowniczką i zboczeńcem, tylko czekam na okazję do skoku xD W każdym razie dziękuję, bardzo mi miło. Moje postrzeganie świata, o ile tak Ci na nim zależy, szybciej odnajdziesz w tych krótszych formach jednak, tak mi się przynajmniej wydaje. Chociaż... sama nie wiem. Musiałbyś wiedzieć, co w nich jest prawdą, a co fikcją, a do tego jest potrzebna... bodajże znajomość mnie? xD Można tak to ująć ;p
  • Neurotyk 20.02.2016
    Rasia, przekonałaś mnie co to tego, że rzeczywiście, trop poszukiwania prawdy o twórcy poprzez analizę twórczości, jest błędny a przynajmniej potrafiący wyprowadzić na manowce... Sprostuje więc moje słowa – ciekawi mnie świat, który wykreowałaś w zapałkowej serii :)
  • Rasia 20.02.2016
    W takim razie myślę, że może Ci się spodobać xD Przynajmniej mam taką nadzieję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania