Poprzednie częściMoja Niezłomność

Moja Niezłomność

Dłonie Stwórców

Hojnie namaszczają

Balsamem nieśmiertelności

Otwarte bramy światów

Gotowych na zbawienie

 

Troskliwy uścisk żywiołów

milczenie odpuszczonych grzechów

symbioza słonecznych planet

bezcielesna doskonałość

oddech bliskości

 

Lśniące perły szczęścia

pokrywają bezczas białym płaszczem

Eksplozja doznań

Koi pragnienia

W harmonii wieczności…

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Piotrek P. 1988 21.04.2020
    Bardzo piękny, poprawiający nastrój, pocieszający i pozytywny wierszyk, 5, pozdrawiam :-)
  • Bajkopisarz 21.04.2020
    Hehe, znając Twoje wcześniejsze utwory, to nie może być w żadnym wypadki pocieszające i pozytywne, jak napisał przedmówca. To musi być mroczna, ciężka, posępna i pesymistyczna wizja końca paskudnego, fałszywego świata, który uwziął się na niewinną duszyczkę już od samego momentu narodzin.
    I tak to widzę: w pierwszej zwrotce, starzy kapłani zaglądają kobiecie między nogi, by to, co spomiędzy nich wyjdzie na świat od razu naznaczyć swoją pieczęcią, zapisać w księgach i zaliczyć do potencjalnego źródła przyszłych dochodów, a może i plugawych rozkoszy w zamian za obietnicę niepewnego...
    W drugiej idzie dalsza obietnica szczęścia, grzeszny orgazm na tym łez padole, lecz zaraz odkupiony wyznaniem win i zadaniem pokuty. Mimo zbrukania w powietrzu wciąż unosi się obietnica wybawienia, wystarczy tylko zapłacić. Waluta do uzgodnienia.
    A w trzeciej, gdy cała ta fasada nierzeczywistości już pierdolnęła, zostały lśniące perły szczęścia, niczym łzy kogoś, kto wie że zaraz będzie wolny od bezsensownej dalszej egzystencji, bo pętla na jego szyi zaciśnie się mocno i niezawodnie. W harmonii z wiecznością nieistnienia.
    Zero optymizmu, zero nadziei, tylko smutek i śmierć, jako ostatnia, iluzoryczna pocieszycielka.

    Bardzo mi się to podoba.
  • Leila 21.04.2020
    Jeżeli chodzi o optymizm możesz zawsze na mnie liczyć. :)
  • Bajkopisarz 21.04.2020
    Leila - a dobrze zinterpretowałem? Bo z poezji jestem słaby, więc może chociaż raz prawidłowo odczytałem intencje? :)
  • Leila 21.04.2020
    Bajkopisarz z interpretacji dam ci jeden , bo jeśli o mnie chodzi to dość pozytywny poem... Fakt dopiero po śmierci dopiero następuje ta całkowita wolność oraz harmonia, ale życie na Ziemi było zaledwie wstępem do zbawiennej wieczności w zaświatach wolnych od obłudy, manipulacji, hipokryzji czy perfidii.
  • Bajkopisarz 21.04.2020
    F**k. Klapa na całego. Mówiłem, że nie znam się na poezji... Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że w życiu bym się u Ciebie nie spodziewał jakiegokolwiek optymizmu ;-)
  • Leila 22.04.2020
    Bajkopisarz miewam przebłyski
  • Bajkopisarz 22.04.2020
    Leila - to mam uprzejmą, osobistą prośbę :) czy następnym razem, możesz specjalnie dla mnie oznaczyć jakoś taki optymistyczny tekst? Nie wiem, na przykład [O] w tytule, lub tuż pod nim? Wtedy się nie wygłupię z interpretacją ;)
  • Leila 22.04.2020
    Bajkopisarz dam w komentarzach:)
  • piliery 22.04.2020
    DHBOGTLEKW? Bój się Boga kobito. Co Ty piszesz. To kompletnie nie ma sensu. Psudointelektualny bełkot. Prawie jak u JJ. Prawie bo tam jest bełkot intelektualny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania