Moje

Jestem zazdrosny, lubię posiadać,

niczego nie oddam i nie chcę sprzedawać,

nie lubię się dzielić, nigdy nie pożyczam,

czas bez tego co moje co sekundę odliczam.

A gdy coś jest już moje

to pieszczę i tulę,

szepczę, dotykam i głaszczę czule.

Lecz gdy czegoś zdobyć nie jestem w stanie,

skazuję to wtedy na zapominanie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Lotta 08.06.2016
    Po przecinku spacja. Bardzo fajny wiersz. 5 :D
  • pharunwh 08.06.2016
    Tak, wiem, zjadła mi się :) - już poprawiłem - dzięki za czujność :)
  • miserabley 08.06.2016
    Takich rzeczy właśnie wymaga się od mężczyzn, świetne! 5 ;)
  • alfonsyna 08.06.2016
    Krótko i na temat, to ja też krótko - podobało mi się, miało w sobie taką lekkość i prostotę w sensie bardzo pozytywnym. 5 :)
  • Billie 09.06.2016
    Bardzo mi się podoba, fajnie to obmyślone :) Tylko końcówka taka troszkę smutna, nie ma walki :( Zostawiam 5 :)
  • pharunwh 09.06.2016
    Wiesz co, tak zabrakło tutaj walki w tym wierszu, ale pisząc go miałem na myśli że jak coś jest zupełnie poza moim zasięgiem - tak na 100% nie osiągalne. Tak to wolę walki to ja mam zawsze - zawsze walczę do końca i zawsze walczę o wszystko - z natury nie zadowalam się półśrodkami. Dla mnie istnieją dwa stany posiadania - albo wszystko albo nic. Mam wszystko - jest moje, nie oddam, nie mam nic i nie mogę zdobyć - zapomnieć, iść dalej.
  • Billie 09.06.2016
    pharunwh, rozumiem. Brzmi to bardzo stanowczo, takie zasady i koniec. Przynajmniej wszystko jest jasne.
  • pharunwh 09.06.2016
    Billie po prostu życie mnie nauczyło że warto próbować zdobyć gwiazdy, ale tylko jeżeli patrzysz w niebo, bo jeżeli to tylko odbicie nieba w tafli jeziora to i tak tych gwiazd nie sięgniesz więc wtedy trzeba zapomnieć i nie tracić czasu-w końcu mamy go bardzo limitowaną ilość.
  • Billie 09.06.2016
    pharunwh, bardzo ładnie powiedziane :) zainspirowało mnie to :)
  • pharunwh 09.06.2016
    Billie Miło mi - zawsze miło móc kogoś zainspirować.
  • Alicja 09.06.2016
    Jakbym słyszała słowa mojego... Pięknie, pięć :)
  • Rasia 10.06.2016
    "czas bez tego co moje co sekundę odliczam." - tutaj tylko moja sugestia, "co moje" ubrałabym we wtrącenie, ładnie oddzielałoby się wtedy od tego następnego "co"
    Oprócz tego nie mam czego się przyczepić. Wiersz naprawdę płynny i przyjemny dla oka. Równocześnie ciepły, ale ochładzający swoim zakończeniem. W każdym razie tutaj ta minimalistyczna forma jak najbardziej mi odpowiada, bo mimo wszystko jest emocjonalna. Zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania