31

***

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • oldakowski2013 07.05.2018
    Jaki jest chłop śląski? "W barach szeroki, a d...e wąski".
  • Aisak 07.05.2018
    oldakowski2013, i jaki to ma związek z tekstem?
    I dziękuję za jedyneczkę.
    mścicielu za dychę :/
  • oldakowski2013 07.05.2018
    Coś podobnego do twojej rymowanki. A co, myślisz , że to zasługuje na piątkę? (może mścicielu za piątaki, taki drogi to ja nie jestem)
  • Aisak 07.05.2018
    Bo ja wiem, czy na piątkę? Bardziej zależy mi na zabawie niż ocenach.
    Jeśli twoim zdaniem, ten limeryk jest źle napisany, bo znasz znacznie lepsze, to ok przyjmuję twoją jedynkę.
    Oceniaj.
    Ale ja i tak nie przestanę się bawić.
  • oldakowski2013 07.05.2018
    I o to chodzi. Ja czytam, a ty się baw. Inni też się pobawią, a z czasem gdy jakoś wierszy polepszy się to i ja zacznę się bawić. I po co te brzydkie słowa? Bez nich też można bawić się i normalnie rozmawiać, no nie? Pozdrawiam z samego rana i życzę twórczej weny.
  • Aisak 07.05.2018
    Jakie brzydkie słowa?
    Pisząc wczorajszy komentarz byłam bardzo spokojna, bo wiem, że jesteś czepialski.
    Zaskoczyło mnie nawet, że przyznałeś się do jedynki i odpowiedziałeś na moje słowa.

    Chciałabym przeczytać twój limeryk, bo to nie jest zwykła rymowanka, tylko próba limeryku.

    :/
  • Pasja 07.05.2018
    Witaj Aisak
    Płaszczowizna podśląska szerokie spektrum działania ma dla poszukiwaczy talii wąskiej. Dlatego został w grząskiej figowej samotni.
    Mocne cudo
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę
  • Aisak 07.05.2018
    Witaj pasją, tak mi się wymyśliło, a łatwo nie było.
    Widać dla niektórych, to za mało...


    Dziękuję za podbudowanie.
  • Dekaos Dondi 07.05.2018
    Rozbabrałem Twój limerk i porozgarniałem komentarze na całą stronę, nawet przykładem świeciłem - i żadnego brzydkiego słowa żym nie znalazł.
    Trudno mi oceniać, bo się na limerykach nie znam. Żadnego nie napisałem. Nie chcę być wilkiem co ocenia gwiazdy. Brzmieniowo mnie się podoba. Szczególnie ostatni wers. Można różnie rozumieć. Film mógłby mieć tytuł: Przygody ''Fisia Limerysia'' Pozdrawiam.
  • Aisak 07.05.2018
    Chyba chodziło o komentarz pod twoim opowiadaniem, w którym nazwałam oldakowskiego baranem. Óps.
    Bo mnie wkurzył, o.

    Ładna fraza z wilkiem i gwiazdami.

    Fajowskie to - Przygody Fisia Limerysia!
    Ale nie moje.
    Jak zaczniesz pisać limeryki, to będzie jak znalazł :)))


    Dziękuję DD za czas z moim pseudolimerykiem.
  • Enchanteuse 07.05.2018
    Mi też przypadło do gustu. I ja żadnego brzydkiego słowa też nie znalazłam. Sama nie próbowa£am nigdy pisać limeryku, tym niemniej doceniam Twe starania.
  • Aisak 07.05.2018
    Ąsząteż bardzo zachęcam, albowiem to przepyszna zabawa!

    Dziękuję Ąsząteż za miłe słowa.
  • Enchanteuse 07.05.2018
    Aisak jakoś ciężko mi pisać na wesoło. I bez weny. No ciężko.
  • Aisak 08.05.2018
    Ąsząteż, limeryk nie musi być wesoły. Głównie ma być absurdalny.

    Nie mam weny od kilku mcy, więc wiem o czym piszesz.
    :(
  • Karawan 07.05.2018
    Po co Ci to "we"? Zaminiłbym na "o" . Proszę jednak zważyć, że to utwór Twój a moje jedynie odczucie. 5! PS oldakowskim się nie przejmuj to taki męski (?) odpowiednik betti. Szkoda zdrowia.
  • Aisak 07.05.2018
    KaraVan!!!!!
    Wow! Takie małe "o" a jakich zmian potrafi dokonać!
    Niesamowite!

    Kurde, że też na to nie wpadłam.
    No :/

    Należę do osób, które wszystkim się przejmują.
    Oldakowskim również. Tylko, że on nie pomaga.
    Jest święcie przekonany, że edukuje pisarczyków, a to nieprawda. Zamiast coś doradzić, wspólnie pomyśleć, zasugerować, to tylko się czepia :/


    Dziękuję KaraVan za podpowiedź.
    Za chęć niesienia pomocy. Innym.
  • Karawan 07.05.2018
    Aisak Przyjemność czytania moja!! A reszta...lubię opowi i familiję ;) Po co gryźć, gdy można się uśmiechać?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania