Warszawo ma.

Jesteś piękna, obłędna.

Kiedy pierwszy raz ujrzałam Cię,

zakochałam się.

I proszę Cię, nie rań mnie,

tylko przyjmij pod skrzydła swe.

Pozwól mi zostać i pokochać.

Bo kiedy przyjadę do Ciebie,

to zostawię już samą siebie.

Zaopiekuj się mną,

tak jak ja tobą.

Bo, to właśnie ty,

jesteś celem mym.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Karo 22.02.2016
    Nie wiem jak to skomentować. Wiersz mnie nie urzekł, zabrakło mu powera. 4
  • Lotta 22.02.2016
    Trochę nie rozumiem jak ma się tytuł do całości, czy miasto ma być adresatem tego wiersza?
  • Alicja 22.02.2016
    Tak :)
  • Angela 22.02.2016
    Czegoś brakowało, a może to wina krótkiej formy. Zostawiam 4
  • Rasia 22.02.2016
    "tak, jak ja tobą" - bez przecinka, porównanie proste
    Tytuł pewnie większości do testu nie pasuje, bo miasto to "ono", Ty zaś piszesz w wersji żeńskiej, bo pewnie o swoim mieście, przykładowo Warszawie, więc o niej. My niestety tego nie wiemy i to troszkę psuje wrażenia wizualne. Pod względem technicznym jest już znacznie lepiej. Uczysz się na błędach, a ja to bardzo doceniam. Tym razem jednak za treść 4. Oj, Alu, Alu! Ale ja wierzę, że w końcu łapniesz te pięć :)
  • Alicja 23.02.2016
    Trafiłaś w dziesiątkę z miastem :) Dzięki, muszę jeszcze dużo popracować, ale myślę, że z czasem wyjdzie mi coś fajnego ;)
  • Upadły(D.F) 01.09.2016
    Daje ci 4 tak samo jak Rasia ale ja sądze jednak że w wierszu brakuje tylko lekkiego doszlifowania (wszak sam jak pisze wiele z moich wierszy muszą zostać poprawione bo pisząc panuja nade mną emocję więc się nie rozdwoję ) Dałbym 5 bo widać że z Warszawą masz jakąś więź ale niestety za mało napisałaś(czasem to lepiej że mniej bo nie popełniamy zbyt wielu błędów i nie jesteśmy w amoku pisania) A co mi tam dam ci te 5 :)
  • Alicja 01.09.2016
    Dziękuję, ten wiersz już stary jest. To były moje początki, jak go pisałam, więc mogą być w nim jakieś niedociągnięcia. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)
  • Upadły(D.F) 01.09.2016
    Alicja Ależ nie ma za co wiem jak trudno pisać na początku :) Przeczytam jeszcze parę twoich wierszy w kolejnych dniach a być może i dzisiaj bo podobają mi sie te twoje porównania i zaciekawiło mnie jak to mnie zainteresowały twe krótkie wierszyki :)
  • Alicja 01.09.2016
    Cieszę się podwójnie. Zapraszam :) Będzie mi bardzo miło. Ja do Ciebie też postaram się wpaść :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania