Poprzednie częściMoje marzenia

Moje ostatnie słowo

Ucichły nasze wybuchowe słowa

Zatrzymały wskazówki starego zegara

Odbierając mi marzenie pięknego jutra.

 

Na martwym sercu noszę winę

Zabójstwa naszych przyszłych rozmów

Które dzisiaj w ciszy chowamy na cmentarzu.

 

Odezwę się ostatni raz głuchym słowem

Patrząc jak powoli znikasz we mgle

Zabierając mi jedną szczerą łzę.

Następne częściMoje łzy Moje uczucia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neurotyk 01.12.2016
    Ucichły nasze wybuchowe słowa
    Zatrzymały wskazówki starego zegara –––> Może być, dobrze zaczynasz, mogę sobie coś wyobrazić (wybuchowe słowa, zegar)
    Odbierając mi marzenie pięknego jutra ====> Już zmarnowałeś – ten wers nic nie mówi mojej wyobraźni. NIC

    Na martwym sercu noszę winę –––> Dobrze i niedobrze +/-. "Martwe serce" to banał. "Noszę winę" – dobrze.
    Zabójstwa naszych przyszłych rozmów –––> Może być.
    Które dzisiaj w ciszy chowamy na cmentarzu. ====> NIE. Chowanie na cmentarzu to BANAŁ. "Chowamy pod chodnikiem" – ciekawiej.

    Odezwę się ostatni raz głuchym słowem ====> Twoja maniera – "głuche słowa, głośna cisza" – za dużo tego w Twoich wierszach.
    Patrząc jak powoli znikasz we mgle (rym!) –––> Może być, aczkolwiek można się wysilić na metaforę.
    Zabierając mi jedną szczerą łzę. (rym!) –––> Rym NIE! To jest wiersz bez rymów, albo tak, albo siak.
  • Neurotyk 01.12.2016
    Tyle moich rad :)
  • D4wid 01.12.2016
    Neurotyk Myśl z jutrem miała pokazać, że skończyła się przyszłość. Ciężko jest mi to jakoś inaczej napisać. Jeszcze trochę banałów u mnie jest, ale mam nadzieję, że z czasem ich liczba zmaleje. Nie wiem jak można opisać słowa, których ktoś nie chce słuchać, ale postaram się coś z tym zrobić. Rym wyszedł przypadkowo.
  • D4wid 01.12.2016
    Neurotyk Oraz dzięki :D Takie komentarze to ja lubię!
  • Neurotyk 01.12.2016
    D4wid :)
  • Skoiastel 02.12.2016
    Neurotyk, a mi się właśnie podoba ten ostatni niby to przypadkowy rym właśnie dlatego, że jest na końcu. Z manierą o oksymoronach się zgadzam, na dłuższą metę stają się strasznie płytkie.
  • Angela 01.12.2016
    Podobały mi się w szczególności dwie ostatnie zwrotki : ) 5
  • D4wid 02.12.2016
    Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania