Monia999 - Autocharakterystyka

Nienawidzę mówić o sobie! Napisanie żadnego opowiadania nie było dla mnie tak trudne, jak tej autocharakterystyki!

 

Mam na imię Monika, czego zresztą nie trudno się domyślić, i mam 15 lat. Lubię czytać, pisać, oglądać filmy i spotykać się ze znajomymi. Reszta zmienia się z dnia na dzień. Nie wiem, od kiedy dokładnie piszę. Zawsze mnie to interesowało, dlatego już jako mała dziewczynka próbowałam swoich sił. Jednak dopiero od dwóch lat pokazuję komukolwiek moje opowiadania. Początkowo moimi „ofiarami” były moje najbardziej zaufane koleżanki. Nie potrafiły jednak wskazać słabych stron tekstów, które czytały, więc zaczęłam szukać w Internecie stronki, na której mogłabym publikować swoje opowiadania. I tak właśnie trafiłam na Opowi.pl. Wybrałam akurat ją, bo ma najprzyjaźniejszy wygląd ze wszystkich, na które natrafiłam.

Przepraszam za wszystkie niedoskonałości, na jakie natraficie czytając opisy miejsc, krajobrazów czy gestów w moich tekstach. Właściwie widzę tylko światło i to jedynie wtedy, gdy ktoś poświeci mi latarką w lewe oko. Często przez to po prostu nie wiem, jak co wygląda albo jaki gest dany bohater może w danej chwili wykonać, więc wolę go zupełnie pominąć. Mam nadzieję, że wybaczycie mi, jeśli opiszę coś nie tak, jak to coś wygląda. Piszcie o tym w komentarzach, żebym mogła uniknąć tych samych błędów w przyszłości.

Nie wiem, co mogłabym polecić. Jest sporo opowiadań, które naprawdę warto przeczytać. Poza tym każdy ma inny gust. Nie zniechęcajcie się do konkretnego autora tylko dlatego, że jego poprzednie opowiadanie czy seria wam się nie spodobały. Nie warto. Może kolejny tekst będzie według Was najlepszym, jaki przeczytaliście na tej stronie?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Gratuluję odwagi! A autocharakterystyka do napisania nigdy nie jest łatwa.
  • Drassen Prime 23.08.2014
    5/5 oczywiście, dobrze napisane ;)
  • Tynina 24.08.2014
    przeczytane, ocenione ;)
  • LinOleUm 28.08.2014
    Oceniłam i przeczytałam ;) Najtrudniej w pisaniu, jest opisać siebie, bo tylko od nas samych zależy, czy napiszemy coś szczerze, czy będziemy kłamać innym w żywe oczy. Gratuluję pomysłu c:
  • Monia999 28.08.2014
    Pomysłu? :O
  • LinOleUm 28.08.2014
    Tak, rzadko kiedy zdarza się, że ktoś pisze autocharakterystykę ;) Przynajmniej wg mnie
  • Monia999 28.08.2014
    Fakt. Jest tak pewnie dlatego, że najtrudniej się ją pisze.
  • Tynina 28.08.2014
    Gratulacje na temat pomysłu wylądowały pod złym adresem :P
  • Monia999 28.08.2014
    Też tak myślę :P Ja tylko podjęłam wyzwanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania