-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Mane Tekel Fares 27.05.2019
    Za to uwielbiam literaturę.
    Z jednej strony wytwór wyobraźni, a z drugiej strzał pioruna w pobliskie drzewo.
    Dzięki Tobie uśmiechnąłem się dzisiaj.
  • Anonim 27.05.2019
    Dziękuję Ci, Mane.
    To dla mnie niezwykle krzepiące, że kogoś chociaż trochę rozbawiłem, bo, jak już wspominałem, mam problemy, aby napisać humoreskę.

    Pozdrawiam.
  • Mane Tekel Fares 27.05.2019
    Antoni Grycuk Sprawić, by ktoś się uśmiechnął, nie zawsze jest tożsame z rozbawieniem. Znam przypadki, kiedy był to efekt pokrzepienia.
  • Anonim 27.05.2019
    Mane Tekel Fares,
    Aha! W sumie też czasem się uśmiecham, nie będąc wcale rozbawiony. A widząc to i owo.
  • Dekaos Dondi 27.05.2019
    Antoni Grycuk.→Można pomyśleć, że gdyby nie miał odchyłki na tle motyli... mniej by docenił, co zyskał na końcu.
    Gdy człek tkwi na pustym polu, mniej docenia przestrzeń wokół... ale gdyby wyszedł z zatłoczonego pomieszczenia, to już bardziej.
    Też się uśmiechnąłem... ważne by się uśmiechnąć umysłem → Podobało mi się. Pozdrawiam:))
  • Anonim 27.05.2019
    Dekaos,
    bardzo lubię to stwierdzenie – uśmiechnąć się umysłem :)
    Masz rację, człowiek najbardziej jest w stanie docenić to, czego mu brakuje. Monotonia zabija żywiołowość i radość.
    Właśnie wpadł mi do głowy pomysł na kolejne drabble. Dzięki, chłopie!

    Pozdrawiam.
  • Marian 28.05.2019
    Fajny tekst, ale temat wydaje mi się znajomy.
    Był kiedyś taki film o facecie, który kolekcjonował portrety kobiet. Też miał taki pokój-seif. Też poznał jakąś babę i ona na końcu sczyściła mu te portrety.
  • Anonim 28.05.2019
    Ten tekst brał udział w konkursie na innym portalu (wiesz którym), może stąd wydaje się znajomy.
    A tego filmu, co wspomniałeś, nie widziałem.
    Dzięki za kilka słów.
    Pozdrawiam.
  • Marian 28.05.2019
    Chyba masz rację.
  • Bożena Joanna 28.05.2019
    Przyjemna lektura, dwa oblicza kobiety miłość i zachłanność, ale bohaterowi wyszło to na dobre, choć z inną kobietą. Pozdrowienia!
  • Anonim 28.05.2019
    Bożeno,
    dzięki za odwiedziny.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania