¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Bożena Joanna 17.03.2020
    Piękny wiersz o straconej miłości i nadziei. Czy nie ma literówki "przysłych" - przyszłych lub przyschłych? Pozdrowienia!
  • Szpilka 17.03.2020
    A jest, zaraz poprawię, dziękuję za piękny ? Przyschłych miało być, dzięki za czujność ?
  • Anonim 17.03.2020
    Bardzo dobry wiersz. Dla mnie o falach życia, falach miłości. Tylko przyschłych brzmi mi tutaj zbyt "dorosło" - ja bym dał np: rwący, lecz z bólem głód doznań. Tak bardziej emocjonalnie, bliżej artystów, sądzę.

    Pozdrawiam.
    p.s. Królestwo i rentę księżniczki dla tego, kto, recytując na głos, wymówi płynnie ostatni wers ;)
  • Szpilka 17.03.2020
    Antoni, kupuję, tylko że jest już jeden spójnik "ale", czy to będzie ładnie z drugim "lecz"? Muszę przemyśleć, dzięki ?
  • Shogun 17.03.2020
    Świetny wiersz, bardzo poetycki zdaniem mym, a mimo to klarowny i czytelny. Czerń i biel jak yin i yang, dwie przeciwstawne siły osobno niedoskonałe, razem złączone pełne i kompletne. Doskonałe. Tak samo jest właśnie z miłością, szuka się swojego yin, lub yang, z którym stworzy się harmonijną całość. A, że wszystko dąży do równowagi, kompletności, to nawet w miłości, po nieudanej próbie, szuka się dalej, gdyż wiemy, że czegoś nam brakuje. Trochę się rozpisałem, ale takie to moje subiektywne zdanie właśnie :D.
    Pozdrawiam :)
  • Szpilka 17.03.2020
    Shogun, ale ładnie zinterpretowałeś, jestem pod wrażeniem i pięknie dziękuję ?
  • Pasja 17.03.2020
    Z czerni i bieli powstaje szarość. A ona zrównoważy emocje po utracie czegoś co nie wróci. Na początku myślimy, że jesteśmy jak dwa naczynia połączone ze sobą i napełnione wodą. A koniec pozostawia już tylko pustkę i tęsknotę. Piękne są te twoje rymy... nie potrafię tak. ?

    Serdecznie pozdrawiam
  • Szpilka 18.03.2020
    Pasjo, dziękuję za piękną interpretację ?
  • befana_di_campi 17.03.2020
    :) zamiast pochwały :)

    Serdecznie :)))
  • Szpilka 18.03.2020
    Befano, dziękuję za przybycie i uśmiech ?
  • Prosiłaś się o satyrę, o masz satyrę. Tak to jest, gdy na portalu literackim nie ma człowieka na poziomie, i wymierzanie sprawiedliwości trzeba brać we własne ręce:

    http://www.opowi.pl/tunia-a58776/#comment-559143
  • Szpilka 18.03.2020
    Niepowtarzalny,

    chyba coś mnie ominęło, nie wiem, o co chodzi, w dzień roboczy wieczorami PC nie odpalam, bo pracuję przy PC i chciałabym pomieszkać w realu, w lecie, gdy dzień długi czasem surfuję.

    Domyślam się, że troll coś nasmarował paskudnego, dobrze że posprzątane ?
  • Piotrek P. 1988 17.03.2020
    Bardzo dobry tekst z ważnym, poważnym, życiowym i ponadczasowym przesłaniem, 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 18.03.2020
    Piotrek, dziękuję za piątaka ?
  • Dekaos Dondi 17.03.2020
    Szpilko→No co mam rzec:)→Jeno, że mnie się szczerze podoba:)
    Treść i wiesz co jeszcze→Pozdrawiam:)→5
  • Szpilka 18.03.2020
    Dekaos, to cieszę, dzięki ?
  • Tjeri 17.03.2020
    Piękny wiersz. Perfekcyjny w formie, liryczny w treści.
    Świetny przykład na to, że wszystko dla ludzi - jak kto umiejętnie korzystać potrafi (myślę o dopełniaczówce).
    Z przyjemnością przeczytałam.
  • Szpilka 18.03.2020
    Tjeri, dziękuję za wizytę i pochlebne słówko, też nie lubię dopełniaczówek, tak mi się puenta ułożyła i za nic nie potrafię teraz jej zmienić ?
  • Tjeri 18.03.2020
    Szpilka i nie powinnaś. Są tacy, co bezwzględnie ścigają dopełniaczówki, inwersje, patos. A ja uważam, że jak się umie korzystać (znaczy szczyptę i to do właściwej potrawy) to wszystko można - i ten tekst jest dobrą ilustracją do tej tezy.
  • Szpilka 18.03.2020
    Tjeri,

    a to mnie pokrzepiłaś, dzięki ? Wystarczy wstawić przyimek "w" , ale wtedy na płynności straci, zatem zostanie, jak jest ? Trudny jest klasyk, cały czas się z nim zmagam, raz mi wychodzi cacy, a raz cóś chrzęści ?
  • Targówek 17.03.2020
    Niezłe. Cztery
  • Szpilka 18.03.2020
    Bordo

    Oj, jaki cenzor srogi, lepiej nie potrafię, dziękuję za cztery ?
  • LeeaThorelli 18.03.2020
    Tematyka mnie nie porywa, ale sam wiersz: od słów do budowy jest jak najbardziej dobry. :)
  • Szpilka 18.03.2020
    Leea, dziękuję pięknie, czasem się udaje ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤
  • maciekzolnowski ponad rok temu
    Nie wiem, co tu było wcześniej, Szpilka, ale ten znaczek jest zajefajny:
    ¯\_(ツ)_/¯ .
  • Szpilka ponad rok temu
    Ano, zajefajny i bardzo wymowny, nieważne, co było wcześniej, ważne, że tu jest magiel towarzyski, a nie portal literacki ?
  • Narrator ponad rok temu
    Szpilka

    Ale gdybyś zostawiła wiersze, byłby magiel towarzyski z charakterem. ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Narrator

    Hahahaha, no cóż, cieszę się, że Ci humor dopisuje ?
  • Narrator ponad rok temu
    Szpilka

    Emotka też fajna — zwłaszcza ta:

    ¯\_(ツ)_/¯

    Neither content nor style matters; it is author's glory that counts. ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Narrator

    Hahhahahaha, oj tak - my glory will be eternal ???

    Gesslerowa proponuje ciekawe menu na sylwestra, aczkolwiek cielęciny nie jadam, koniny też nie, ale na consomme zawsze się piszę:

    https://www.o2.pl/informacje/tyle-kosztuje-kolacja-sylwestrowa-u-magdy-gessler-para-zaplaci-polowe-minimalnej-krajowej-6849109212404576a

    Hilton nie podaje menu, będzie otwarty bufet, pewnikiem też smakowitości zaoferują, można się posnobować, że się w Hiltonie było, niech innym gula chodzi z zawiści ???

    A Ty gdzie balujesz? ????
  • Narrator ponad rok temu
    Szpilka

    Baluję w domu przy komputerze, a do jedzenia to coś lekkiego; jakaś sałatka śródziemnomorska: ostrygi i krewetki, do tego może trochę oliwek, avocado, mango, które w tym roku obrodziły obficie, bo na mięcho nie mam ochoty w trzydziestostopniowym skwarze. ???
  • Szpilka ponad rok temu
    Narrator

    Krewetki pyszne soM, najbardziej lubię w sosie czosnkowym albo w spaghetti ? Zapomniałam, że u Ciebie lato, no tak, to tylko owoce zajadać, oliwki spożywam często, bo lubię sałatkę grecką, avocado jak mnie najdzie, dobre dla wątroby, powinno się zajadać przy drinkowaniu.
    Też już nie baluję jak kiedyś, się mi znudziło, niemniej wyżerka musi być znakomita, tradycję trzeba pielęgnować. O! Z napitków wystarczy mi kieliszek szampitra i doborowe towarzystwo ????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania