......

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi 17.01.2019
    Cały tekst krótki ale treściwy. A dwa końcowe zdania są finałem, który niestety wieńczy dzieło. Brak umiaru - przeważnie źle się kończy.
    Trzeba czasami wyjść i się ''obmyć'' czystym ''deszczem'', który wpada do wanienki, ale gdy jest jego z dużo, to się staje tym, co ''obmywał''
    Pozdrawiam→5
  • Adelajda 17.01.2019
    Brak umiaru, bądź nagromadzenie się czegoś, czego było już za dużo.
    Dzięki DD za to, że czytasz.
    Pozdrawiam również.
  • Aisak 17.01.2019
    Bardzo.
  • Adelajda 17.01.2019
    Dziękuję Aisak za to, że jesteś i pozostawiłaś ślad. Pozdrówki :)
  • Florian Konrad 17.01.2019
    mi się podoba
  • Adelajda 17.01.2019
    Dzięki Florian za przeczytanie. Bardzom rada, że przypadło Ci do gustu.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 17.01.2019
    Motylki - piękne wzorce? Wskazówki do osiągnięcia idealności? W zderzeniu z prozą życia... umierają. O dorastaniu ta piękna, delikatna, metaforyczna miniatura.
    Naczynie - myśli. Łzy - krople deszczu? Albo te idee.
    Zachwyciłeś, Adelajdo.
    5.

    _______
    "zaczynam obserwować jak do blaszanej wanienki wpadają" - chyba przecinek przed jak?
  • Adelajda 17.01.2019
    Myślę, że dokładnie odczytałaś sens. Dusza karmiona zepsutym mlekiem, w konsekwencji sama zaczyna gnić. Cieszę się, że te moje wypociny w jakiś sposób uderzają w delikatne punkty.
    Dzięki za poprawkę i pozdrawiam.
    ***
    Dziękuję również tajemniczym duszkom.
  • sensol 17.01.2019
    tak! dobre to!
  • Adelajda 18.01.2019
    Witaj sensol. Nie spodziewałam się Twojej wizyty.
    Dzięki za przeczytanie i zostawiony ślad.
    Pozdrawiam :)
  • Zakończenie świetne, jak i całość tekstu!
  • Adelajda 18.01.2019
    Witaj Maurycy. Bardzo mi miło, że tekst choć okrojony w jakiś sposób się spodobał.
    Dzięki i pozdrawiam :)
  • Justyska 18.01.2019
    O wow! Słowa rodziców zapadają głęboko i mają różne skutki. Zamieściłaś tu tak wiele... jakoś nie potrafię zebrać myśli, ale jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam!
  • Adelajda 19.01.2019
    Witaj Justyska. Miło Cię widzieć i cieszę się że tekst przypadł ci do gustu :-)
    Popełniłam jeszcze dwie miniaturki jakbyś miała czas i ochotę zajrzeć (Czapka i Skarpetki).
    Dziękuję za wizytę, wpadnę do Ciebie później.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 20.01.2019
    Witam
    Motyle zawsze rodzą różne skojarzenia, ale sam motyw jest piękny. U ciebie delikatność zabija śmierć i obraz przechodzenia zmywa deszcz. Ponoć wszystkie krople mają kształt okrągłej kulki, dopiero w czasie spadania nabierają różnych kształtów. Ty to właśnie ukazałaś.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Adelajda 20.01.2019
    I tu Ci pięknie dziękuję.
    "Ponoć wszystkie krople mają kształt okrągłej kulki, dopiero w czasie spadania nabierają różnych kształtów." - za to zdanie szczególnie
    Dzięki raz jeszcze :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania