.

 

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Minia215 28.08.2018
    Dość dosadnie opisana rzeczywistość. Podoba mi sie:)
  • betti 28.08.2018
    Dzięki, Minia.
  • imerej 28.08.2018
    Nie rozumiem czemu taka słaba średnia ocen, to dobry wiersz.
  • imerej 28.08.2018
    To znaczy widzę, że to kwestia uprzedzenia niektórych użytkowników, ale nie rozumiem czemu komukolwiek się chce ciągnąć trolowanie ;)
  • betti 28.08.2018
    imerej to jest mój fan club, bez nich czułabym się niekomfortowo. Zobacz, zawsze mnie czytają, zostawiają ślad... kochane robaczki.
  • Mnie sie bardzo podoba, taki bardzo delikatny rytm, a nie oczywiste rymy.

    Zwlaszcza to bardzo ladne;

    znaleźć na skórze błękit

    zerwać struny



    albo grać na nich

    wypalając tatuaże
  • betti 28.08.2018
    Nmp cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie.

    Pozdrawiam.
  • Keraj 28.08.2018
    Spokój i wojna pod powiekami, tobie Betti udało się pieknie połączyć .5
  • betti 28.08.2018
    Dzięki, Jarek.
  • Buziak 29.08.2018
    Tym razem widzę jeden bardzo jasny przekaz o żywocie człowieka na ziemi. To jest oczywiście moja interpretacja. Na skażonym zanieczyszczeniami świecie, umierają ludzie ze starości, ludzkość żyje dzień po dniu przy boku wojny, gdzie zdanie jednostki nie ma szansy przebić się przez gęstwinę intelektualnego bałaganu mas. Gdzie trzeba podążać za narzuconymi z góry trendami, wystąpić w szarym szeregu bezguścia..
    Bardzo piękny wiersz, pełen metafor. Przykro, że na 13 głosów, wiersz ma do tej pory ocenę 3.4. Ja dałam 5 za pobudzenie wyobraźni.
    Nie jest to wiersz dosłowny, czy przeładowany treścią, która podchodzi pod prozę. To jest dobry, uwrażliwiający na egzystencję wiersz, zmuszający do zastanowienia się nad przemijaniem życia.
  • Dekaos Dondi 29.08.2018
    Ładny tekst. Próba interpretacji~:)
    ''znaleźć na skórze błękit" → np: niebo lub coś w ten deseń.
    ''zerwać struny'' - więzy, przeciwności lub struny głosowe - głośno wyrażając swoje racje..
    ''albo grać na nich
    wypalając tatuaże'' - mimo przeszkód, dosadnie się określić, co jest dla mnie ważne, gdyż tatuaż trudno wycofać – szczególnie na ludzkiej psychice. Słowa w chaosie mowy, zatracają swoją tożsamość. Pozdrawiam→5
  • betti 29.08.2018
    Buziaj, dziękuję za Twoje spojrzenie i interpretację, bardzo mi się podoba.

    DD Tobie też bardzo dziękuję i też jestem pod wrażeniem analizy.

    Pozdrawiam.
  • sensol 08.09.2018
    gniot
  • riggs 10.09.2018
    a ten bez oceny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania