Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

„Mroczno-komiczny MANIFEST NIENAWIŚCI do gatunku ludzkiego” cz.1

Nasz świat jest piękny.

Tyle może powiedzieć każdy, kto liźnie jego powłokę, ci jednak co spojrzą głębiej, zobaczą coś znacznie piękniejszego.

Piękno problemów i głupoty gatunków ludzkiego. Piękno jego zbrodni, pomyłek oraz ryzykownych kroków, których przecież, jako gatunek, postawiliśmy tak wiele.

Tekst ten, całym sercem, dedykuję właśnie tym chwilom, myślą i sytuacjom, które zamieniły nas w ten pokraczny byt, jakim jest człowieczeństwo w dniu dzisiejszym.

 

Zacznijmy od czegoś prostego, małymi kroczkami zbliżmy się do głupoty naszego gatunku, byśmy mogli ją w pełni docenić. Właśnie dlatego, małymi kroczkami, musimy zacząć od czegoś małego.

Zacznijmy więc od kaziorodztwa.

Jest to piękny i lekki temat jak na początek manifestu nienawiści.

Spokojnie, incest między ludzki, to tylko połowa problemu. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, ile incestu zostało sztucznie wymuszone, by wytworzyć takiego teriera, albo buldoga? Niewielki słodki piesek, a zapewniam was, że autyzm i ADHD, to najmniejsze problemy, z jakimi borykają się te malutkie kreatury. Piękne futerko i oczka oraz czerwone krwinki w kształcie trójkątów i ósemek, w sam raz na początek! Doceńmy jednak twórców tego dzieła – ludzi.

Doceńmy, te niewyspane noce i przelany pot, kiedy zmuszano pieski z jednej rodzinki, by urodziły słodkiego mutanta o małym nosku, ponieważ jakaś baronowa takiegoż chciała.

Doceńmy, że umysł ludzki poszedł tak daleko, że odkrył jak rośliny krzyżować, najlepiej tak, by pieniądze na drzewach rosły i to w odpowiednich nominałach.

A co do incestu ludzi, jestem pewny, że to niewielki problem. Takie wspaniałe dzieła naukowe jak „Gra o Tron” udowodniły przecież, że dzieci brata i siostry, bez żadnego problemu mogą być królami i księżniczkami najwyższej klasy i to jeszcze o pięknej cerze, szlacheckich twarzach i trzeźwym umyśle. Zapewniam, że trzecia para uszu na pośladkach, jest jak najbardziej naturalna i nie powinna ona przeszkadzać w kontynuowaniu stosunku i rozwijania masowej produkcji takiż to istot.

 

Mówiąc o kaziorodztwie i jego efektach - słyszeliście o ludziach, którzy odrzucają szczepionki i zastępują je olejami roślinnymi? Piękne! Po prostu wspaniałe! Ludzie, przeczytawszy, że w szczepionkach są choroby i przykładowo: żelazo… uznali, że szczepionki to rządowa konspiracja, której celem jest wszczepienie ich dzieciom autyzmu. Nie ważne jak głupio to brzmi, powiem, że są plusy w tym fenomenie. Pierwszy – dzieci nie żyją wystarczająco długo, by rozwinąć autyzm. Drugi – znowu mamy epidemie odry jak za starych dobrych czasów! Oraz, najważniejszy – ponieważ jest mniej dzieci, nie ma takiego problemu ze znalezieniem miejsc w przedszkolach i szkołach podstawowych.

Fascynujące to zjawisko. Odra była już prawie wymarła, jako choroba. Polio, łatwo było opanować, ale na szczęście, dzięki dumnym matkom, które po przeczytaniu dwóch artykułów na facebooku, całą wiedzę posiadły. Tak to przyrost naturalny spada o kilka dziesiątych procent i od razu robi się więcej miejsca w transporcie miejskim. Nawet jest przewiew, aż miło posłuchać świstu wiatru, między pustymi siedzeniami.

Była nawet tak idiotyczna sytuacja, że dzieciak leczył się na raka… i go pokonał… ale zdechł na odrę, bo go mamusia nie zaszczepiła. Romantyczny koniec, bym rzekł. Jestem ciekawy, jak święty Piotr go powitał u bram Niebieskich. Pewnie poszło to jakoś tak:

- … To ten… pokonałeś raka…

- … Ta…

- …ale umarłeś na odrę…

- Tak…

- …ponieważ matka cię nie zaszczepiła?

- …no…

-… Nie wiem, czy to aby w naszym regulaminie nie zapisuje się jako morderstwo u twojej matki.

- … O nie, spokojnie! Jest katoliczką z całego serca.

- … Naprawdę? … Faktycznie… no to nie ma tego złego. Za niedługo się spotkacie!

 

A mówiąc już o katolikach i wierzących, ogółem!

HA! Jestem pewien, że wielu się tego spodziewało, jeśli choć trochę mnie już poznaliście. Spokojnie, postaram się was nie obrazić – ponieważ się zmieniłem…

Nie tak bardzo, jak woda w dłoniach Jezusa – ale hej! Zabawa musi trwać!

Religia, cała, w częściach, osobno i na wynos, ogólnie jest niesamowicie zabawna. Ilość idiotyzmów z tym związanych jest po prostu… piękna. Ilość głupot, tragedii, zdrad i zniszczeń, jaka wiara i religia dokonała, jest trudna do obliczenia.

I oczywiście, mógłbym tu użyć, sytuacji sztandarowych – jak krucjaty, czy 11 września i stare dobre Allah-akbar-BUM. Jednakże – postanowiłem, że warto spojrzeć na… bardziej idiotyczne sytuacje.

Jestem pewny, że wiecie o prawie w USA, że właściwie każdy może założyć sobie swój kościół. Spokojnie, nie mam zamiaru mówić o kościele latającego potwora spaghetti, czy kościoła jedi ze star wars.

SĄ LEPSZE PRZYPADKI~!

Czy słyszeliście kiedyś o „Kościele Cipy” (Pussy Church)? Jeśli nie, zachęcam do wpisania w googla, piękna biała cipka z dwoma różowo-fioletowo-fiołkowymi anielicami w tle, powinna wam wyskoczyć. Kościół feministek (feminazistek) najnowszego pokolenia. Przepiękna idea. Wziąć żydowską książkę, gdzie bóg jest facetem i znaczna część głównych postaci to faceci… i to feminizować… cudowne! Czekam aż, Mahometa z sukienką jeszcze wymyślą. Jest to fascynująca społeczność! Zapewniam was, mają genialne dzieła sztuki, wykonane w najbardziej feministyczny sposób i z najbardziej feministycznych składników… z krwi po okresie robią obrazy na cześć BOGA!

:D

PIĘKNE! Wspaniałe! Przecudowne pod każdym względem! Pójdźmy jednak dalej, bo mamy nawet lepsze historie, raz jeszcze z USA.

W pewnym miasteczku oficjalnie założono religię satanistyczną. Chyba na pół serio, bo nawet cholerną figurę belzebuba mieli, z dziećmi do pokazania! Jednak satanistyczny kościół, to nic. Mianowicie, kiedy sataniści prowadzili swoją CZARNĄ MSZĘ – przed ich świątynią pojawił się protest chrześcijan, nawet tych, którzy nie pochodzili z tego miasteczka. Jak łatwo można się domyślić, doszło do bójek…

MIĘDZY CHRZEŚCIJANAMI!

HA HA!

Ponieważ było tam wiele pomniejszych wyznać chrześcijańskich, po chwili zaczęli się kłócić, a następnie walczyć między sobą. Piękny obraz, panie i panowie, sataniści lepiej wychowani niż cholerni chrześcijanie!

 

Wspominając o ogniach piekielnych, warto wspomnieć o globalnym ociepleniu.

Osobiście bardzo się o to martwię, a najbardziej, martwię się o dzieci. Ponieważ kiedy poziom wody się podniesie… to one utoną pierwsze.

Nie martwię się tyle o domy ludzi nad morzem, co o dzieci, bo przecież dzieci stoją w miejscu, a domy da się rozebrać i przenieść poza zasięg fal.

Najmniejszym problemem są jednak te… złoża metanu, którego bąbelki siedzą sobie pod lodową skorupką. Jestem pewny, że to żaden problem. Przecież ludzie nie używają już ognia, a do podpalenia metanu potrzebny jest ogień! Więc nie musimy się o nic martwić. Jestem pewny, że kiedy metan się wydostanie, nikt nie zapali papierosa i nie podpali tym samym atmosfery.

Zapewniam jednak, że jest ktoś na tej planecie, kto bez problemu rozwiązać może problem, globalnego ocieplenia, a jest to nasz wspólny bohater i obrońca ludzkości – Kim Dzong Um. Byliśmy ślepi. Nie zauważyliśmy, jak daleko idzie jego wizja. Powinniśmy już dawno zrozumieć, że najlepszym sposobem na ochłodzenie klimatu – jest nuklearna zima.

 

Ach Tyrani! Z całego serca wierzę, że to im ludzkość będzie dziękować za kilka dekad. Jestem pewny, że to właśnie oni, w jakiś bezpośredni lub okrężny sposób, rozwiążą problem przeludnienia naszej planety.

Część populacji po prostu wyparuje w nuklearnym ogniu, drugą partię uduszą ich własne ręce… te, które im wyrosły przez mutacje, znaczy się. Inni zostaną zastrzeleni lub rozjechani, a ostatnia partia, zdechnie z głodu, albo przez wymuszoną pracę w fabrykach na rzecz zjednoczenia ludzkości pod jednym sztandarem, pod jednym niebem z radioaktywnymi chmurami.

 

A co Ja, mam zamiar z tym wszystkim zrobić?

Coś napisać – tylko tyle.

Powiem tylko, że uwielbiam nowe doświadczenia… a mało kto doświadczył masowego wyginięcia dominującego gatunku na planecie.

Jestem pewny, że widząc taki upadek, coś uda mi się napisać… zupełnie jak mój guru, Neron, kiedy patrzył na płonący Rzym.

 

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia.

Kapelusznik

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (49)

  • Pan Buczybór 25.04.2019
    Fajny artykuł. Masz parę błędów, chociażby "ą" mylone z "-om", ale styl nadrabia. Mocno ironiczny klimacik, trochę czarno-humorowy. Ja bym tu jeszcze dodał coś o płaskoziemcach, ale to temat rzeka. Zagłady świata raczej nie dożyjemy, ale jej początek... może uda się jeszcze zobaczyć :)
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Pewnie będą części dalsze
    Xd
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Zbyt wielu ludzi by w jedej części manifestu wszystko zmieścić
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Muszę przeczytać jeszcze raz,ale za pierwszy raz trzaskam pięć.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Dzięki
  • Marian 25.04.2019
    Ciekawy i bardzo realistyczny tekst. Wyglada na to, że świat się skończy tak, jak powiadasz. My jednak tego nie doczekamy.

    Narobiłeś sporo błędów. Oto kilka z nich:
    "dedykuję właśnie tym chwilom, myślą i sytuacją" -> "dedykuję właśnie tym chwilom, myślom i sytuacjom".
    "incest między ludzki" -> "incest międzyludzki". Zastanowiłbym się też nad słowem "incest". Jest przecież piękne słowo "kazirodztwo" i może lepiej by tu pasowało.
    "Polio, łatwo było opanować, ale na szczęście, dzięki dumnym matką, które po przeczytaniu dwóch artykułów na facebooku, przyrost naturalny spada o kilka dziesiątych procent i od razu robi się więcej miejsca w transporcie miejskim." -> To całe zdanie jest złe.
    Po pierwsze: "dzięki dumnym matką" -> "dzięki dumnym matkom"
    Po drugie: "które po przeczytaniu dwóch artykułów na facebooku, przyrost naturalny spada" -> Tu czegoś brakuje pomiędzy słowami "facebooku" i "przyrost". Tu by pasowało np. słowo "sprawiają" lub "powodują".
    "Jestem pewny, że wiecie, że w USA, jest prawo, że właściwie każdy może założyć sobie swój kościół." -> W jednym zdaniu sadzisz aż trzy razy słowo "że".
    "Machometa" -> "Mahometa".

    Powinieneś bardziej dbać o formę, bo tematy masz pierwszej klasy.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Poprawię
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Dzięki za uwagi
    Pisałem strumieniem myśli więc i tak jestem zaskoczony że tak mało błędów
    Pozdrawiam
    I dzięki za przybycie
  • Boguluba 25.04.2019
    Okropieństwo. Będę się modlić za Ciebie. Niech dobry Bóg wyprostuje ścieżki Twojego pojmowania.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Który Bóg?
    XD
  • Boguluba 25.04.2019
    Kapelusznik Jest tylko jeden Bóg.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Boguluba
    Czyżby???
  • Cofftee 25.04.2019
    Przeczytałam artykuł, jednak powiem otwarcie, że niezbyt mi się podoba. Językowo się nie czepiam - sama nie jestem ideałem, ale jestem także zdania, że jednak nienawiść nienawiść generuje i często jednak za łatwo krytykujemy wciąż innych, zamiast siebie. Nie znam Cię autorze, nie oceniam - niech to moja, powiedzmy, opinia; wszak po to opublikowałeś ten tekst między innymi.
    Bez oceny ode mnie, pozdrawiam.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Ten manifest nienawiści to takie pół żart pół serio.
    Odsyłam do mojego tekstu
    "Na święta Jeb@ć Was wszystkich"
    Tam masz mój pierwszy manifest nienawiści - tam łatwiej zauważyć satyrę
    Pozdrawiam i kłaniam się nisko
    Kapelusznik
  • Bogumił 25.04.2019
    Do jednego worka wrzucasz dużo różnych tematów, co powoduje że tekst staje się niestrawny. Wypomnę ci choćby te nieszczęsne wyprawy krzyżowe. Ale co ty wiesz o Bizancjum, o Cesarstwie Wschodniorzymskim, które stopniowo upadało pod naporem islamu. Co ty wiesz o setkach tysięcy chrześcijańskich niewolników pędzonych na azjatyckie i afrykańskie targi. Gdyby nie te wyprawy krzyżowe, to pewnie Cesarstwo Zachodniorzymskie upadłoby parę wieków wcześniej i miliony Europejczyków i chrześcijan z Azji i Afryki znalazłoby się na islamskich targach, w muzułmańskich haremach. Te wyprawy broniły wolności Twoich praojców przed niewolą, Twoich pramatek przed pohańbieniem. Ale ty biedny Kapeluszniku, gdzieś słyszałeś, że wyprawy krzyżowe były be, to je sobie wrzuciłeś do jednego worka z kazirodztwem. Bo nie wiesz co czynisz, nie wiesz że masz zbyt małą wiedzę, zbyt małe kompetencję żeby się wypowiadać. A wiesz, że bitwa pod Wiedniem, pod Chocimiem i tysiące pomniejszych bitew i potyczek to toczyły się ramach tej samej bitwy o obronę Europy przed islamem? Z Grenady wyparto Maurów dopiero na na przełomie XV/XVI wieku, po odkryciu Ameryki przez Kolumba. A wiesz, że pierwszą wyprawę krzyżową podjęto na apel cesarza Bizancjum, któremu groziły hordy tureckie. A wiesz jak okrutni byli Turcy dla podobytych ludów. Poczytaj sobie, i nie krytykuj swoich praojców, którzy tylko bronili Europy.
  • Bogumił 25.04.2019
    Kolego Kapelusznik, mam nadzieję, że się do tego komentarza jakoś odniesiesz.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Po pierwsze
    Dupek jesteś - jestem historykiem
    Mam pojęcie o czym mówisz - oraz oczym nie mówisz
    Moja rodzina, jako najemnicy tatarscy zdobyli tytuł szlachecki i ziemie właśnie za służbę w bitwie pod wiedniem, a potem obok Fredrów (TAK FREDRY OD ZEMSTY) żyli jak bracia, bo Pani Chrabina Skarbkowa de domo Fredro wykładała na uniwersyt jednego z moich przodków.
    Mam świadomość o istnieniu rozwiniętego niewolnictwa islamskiego w tym sprzedarzy słowian
    Angielskie slave to slav
    Ty natomiast zapominasz o handlu niewolnikami pod katolikami
    Nawet papierz podziwiał niewolników z anglii z okien swoich katedr i pałaców
    Po drugie - dupku i ignorancie
    Wspomnienie krucjat jest cholernie typowe - więc chciałej je pominąć bo już wszyscy wiedzą o co chodzi
    Jest to temat przejedzony więc po cholerę o nim pisać.
    Po trzecie - dupku
    Jestem ateistą - obrona wiary mnie mało obchodzi. Tu chodziło o biznes watykańskiej mafii zwaną kościołem katolickim.
    Po czwarte - dupku
    Czyżbyś zapomniał że nie w tak odległej przeszłości Austro-Węgry i Imperium Osmańskie które się tłukły międzysobą pod wiedniem w 1914 stanęły ramie w ramię i upadły razem. Jako towarzysze broni pod naporem zachodu?
    Bogumile dupku ignorancie
    Mam wiedzę i szersze choryzonty niż ty.
    Polecam dorosnąć i przestać ślepo wierzyć w bajki i mity.
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Bogumił 25.04.2019
    Kapelusznik jasne upadek bizancjum pod naporem islamu to mit. Taki z ciebie historyk niedouczony jak z koziej zupy trąba he he, jak Komorowski. Nie masz się czym chwalć. A jako niekatolików to pewnie się cieszysz z upadku bizancjum.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Mity o tej "ronantycznej/bohaterskiej obronie"
    Idioto
    Jasne że bizancjum upadło i to pod naporem islamu
    Zapominasz jednak że to nie tylko islam doprowadził do ich upadku
    Zapomniałeś że jedna z krucjat konstantynopol oblegała zdobyła i zgwałciła? Czy to może wypadło ci z głowy Bogumile co połknął wszystkie rozumy?
    Czy może magicznie z pomocą Allaha katoliccy krzyżowcy w arabów się zamienili?
    Może też w "przedmurze chrześcijaństwa" wierzysz kiedy połowa zachodu nazywała nas "ostatnim narodem europy"
    Dzięki "złotej wolności szlacheckiej"

    Polecam lektóry nie napisane przez polaków o historii polskiej
    Poszerzy choryzonty
    I może dorośniesz
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Bogumił 25.04.2019
    Kapelusznik może z Woltera czerpiesz mądrości na temat ojczyzny?
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Niekoniecznie
    A co?
  • Bogumił 25.04.2019
    Kapelusznik bo każdy może pisać co chce. A może z Niemców o sesonnenstaat? A jesteś patrotą, żeby krytykować szlachtę? A szanujesz tradycję chrześcijańską Ojczyzny? Nie musisz być wierzący żeby ją szanować.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Szczerze?
    Doceniam sztukę chrześcijańską i część osiągnięc. Promil idei.
    Tradycja chrześcijańska polski jest znacząca - doceniam część wpływów - ale widzę w niej też znaczny wpływ na wytworzenie ignorancji i romantyzmu polskiego.
    Chcę jak najlepiej dla polski i polaków więc potępiam to co doprowadziło do naszego upadku.
    Zarówno szlachta jak i fanatyzm katolicki się do tych powodów zaliczają.
    Co do niemców - to ich cenię, jest to naród - który mimo że w oczach wielu polaków był naszym wrogiem był rówierz naszym sojusznikiem.
    Ludwik Windhorst mi się pojawia przed oczami. Przywódca partii katolickiej w cesarstwie niemiecki co przeciw bismarcowi walczył o dobro polaków. Ówczesny biskup polski nazwał go "największym przyjacielem polaków" - niestety o nim zapomniano - bo Niemiec w oczach elit politycznych musiał być zły.
    Nawet sam Bismarck w oczach wielu szatan - nie był taki zły
    Przykładowo do żony zwracał się często per Czarna Kotko - PO POLSKU, ale tego nie przeczytasz w podręczniku do gimnazjum.
    Pięknie też argumentował kulturkampf kiedy to przedstawiciele polskiej inteligencji go krytykowali.
    Miał powiedzieć: "Widzicie, ja was germanizuje w sposób cywilizowany, pokojowy, administracyjny, a wy stulecie temu ukraińców i żydów szablą nawracali."
    Polecam poczytać tu i tam :)
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Bogumił 26.04.2019
    Kapelusznik Korfanty jasno określił tę niemiecką partię katolicką centrum, jako mamiącą Polaków i nieprzydatną w działaniach na rzecz polskiej niepodległości. Owszem niektórzy Polacy startowali nawet z list tej partii, ale nie był to szczyt naszych marzeń. Chociaż, masz rację, i za to trzeba oddać Niemcom sprawiedliwość. Ale generalnie Niemcy to naród morderców, a hańby II wojny światowej nigdy z siebie nie zmyją.
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Bogumił
    Każdego dnia wybiorę czystego niemca ponad arabskiego niemca.
    Mimo że popełnili zbrodnie, uważam że ponieśli wystarczające straty
    A chwała sprzed tej wojny nie powinna zostać zapomniana
  • kalaallisut 25.04.2019
    Ohoho zaszalałeś:) Hm za szczepieniami stoją duże koncerny, to przede wszystkim kasa i to duża, koncerny zagraniczne opłacają też i partię polityczne, wszystko jest powiązane. Co do autyzmu to nad wyrost, bardziej jest tak że dzieci urodzone z upośledzonym układem nerwowym po przyjęciu szczepień może uaktywnić autyzm, czy cofnięcie z mową i czynności motoryczne. Polecam lekturę lekarki http://lubimyczytac.pl/ksiazka/268867/zespol-psychologiczno-jelitowy-gaps gdzieś tam ma krótki wątek o szczepiniach, i propozycje no badania dzieci nadających się do szczepień i nie. A swoją drogą na krztusiec się szczepimy, a i tak są od lat mutanty parakrztuscie wtedy mówią. I jak to możliwe no możliwe? I nie z powodu nie szczepienia;) Sama natura. Kobieta która przechodziła różyczkę rodząc dzieci przekazuje swoje przeciwciała. Teraz też szczepimy. I nie jestem na bieżąco ale kolejne obowiązkowe szczepienia dodają. Dlaczego nie ma szczepień na bolerioze? A teraz taka plaga plus wiele nietypowych objawów? Kiedyś nie było tyle kleszczy bawiło się na łąkach lasach znajomy wychowany w takim środowisku i nigdy nie miał kleszcza, a teraz...są pewne tereny że plaga.I nikt z tym nic nie robi, żeby nie wiem spryskać teren np. tylko biurokracja i gromadzą dane , ja nie widzę działań, przeciw działań. Co do chorób. Każda choroba niszczy głównie już osłabione komórki, poniekąd sprząta są i skutki uboczne. Są i przypadki śmiertelne, ale tak samo są skutki uboczne szczepień. Z naturą nie wygrasz. Wszystko ma swoje plusy i minusy szczepienia też, ale warto rozważyć każde. Plus cóż powietrze mamy jedno, turystyka swoją drogą... A co kraj to obyczaj jeżeli chodzi o tą kwestię. Ja nie oceniam każdy ma prawo do swojego zdania. Swoją drogą niby kiedyś podobni była szczepionka na bolerioze w USA testowa i wywołała bolerioze wycofali poszkodowanym zapłacili. Ale czy to prawda? Szczepienia, leki, i recepty, plus dofinansowania temat rzeka. Wszystko to jest biznes, a peuruki teraz akcja dla dzieci chorych na raka po chemioterapii, im włosy odrosną? O co biega? To nie dla dzieci? To dla dorosłych dla innych chorych osób z nieodwracalną łysiną, czy gwiazd, u doczepianych włosów, a że włosy naturalne to produkt gdzie podaż znaczenie przewyższa ilość dostępność tego produktu, więc akcja chore dzieci na raka rusza chwyta za serce...a tak świat się kończy nie ten jeden i nie ostatni raz, póki coś w nas nie pierdyknie to koniec na patelni jak ludzkość dożyje. Pozdrawiam :)
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Oczywiście że szczepionki to biznes - ale wiesz wyworzenie śmieci to też mega korporacje
    A szczepionki działają w 95% a efektywność cały czas rośnie.
    Wolę się szczepić niż modlitwą i krwią z kruka odganiać ospę odrę czy polio.
    Szybciej uwierzę lekarzowi niż czarodziejowi
    Co do błędów i wypadków - oczywiście że się pojawiały
    Pierwszy przeszczep serca też się nie udał - a teraz?
    W tekście bardziej chodziło mi o głupotę - zamiast szczepionkę oleje roślinne.
    Tak to nie działa
    Przykład z kobietą w ciąży jest dobry - ale pamiętaj że ona w 99% była już szczepiona i w systemie były już zapisane jakich przeciwciał używać przeciw danej chorobie
    Co do natury - że tej nie obchodzą leki - zgadzam się
    Ale osoboście czekam na nano maszyny
    Wirusy i bakterie są coraz bardziej odporne na leki biologiczne - zobaczymy jak będą odporne na atak fizyczny.
    NADZIEJA W POSTĘPIE!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kepelusznik
  • Bogumił 25.04.2019
    Kapelusznik w d. byłeś i g. widziałeś. Na szczepionkach się znasz jak świnia na gwiazdach. Baj baj bez odbioru.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Z tobą tu nie rozmawiam
    Wszechwiedzący
    Nikt cię nie zapraszał więc nie musisz się tu pojawiać
    Ja cię nie trzymam
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Bogumił
    Czyżbyś za modlitwę i krew kruka się obraził?
    Oj
    Biedny biedny bogumił
    Ateisty się wystraszył i macha rączkami
    Mamusia da cmoczek i całusek na główkę
    Nawet do kościoła zabierze byś sobie z wymyślonym kolegą pogadał
    XD
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Boguluba 25.04.2019
    Kapelusznik Bluźnisz na każdym kroku Kapeluszniku, jestem przerażona tym, jak nie szanujesz własnej duszy! Opamiętaj się wreszcie, przecież nie można być tak do końca złym i zepsutym! Bój się Boga!
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Boguluba
    W duszę nie wierzę
    Więc i się o nią nie boję
  • Boguluba 25.04.2019
    Bardzo mądrze napisane kalaallisut. Ja też czytałam o szczepionkach i widziałam filmy, co naprawdę za szatański przemysł za tym stoi.
    Przecież szczepionki to bakterie, które się biednym dzieciom wszczepia!
    Czy żeby uodpornić dzieci na wypadki drogowe, będziecie je przeprowadzać po pasach na czerwonym świetle?
    Niech dobry Bóg ześle na Was opamiętanie, bo pchacie ten świat ku zagładzie!
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Boguluba
    Martwe bagterie
    Osłabione bakterie
    Takie co przeciwciała z łatwością "pożerają"

    Szok
    Fanatyk widzi że jego wróg się z czymś zgadza i już jest przeciw
    XD
  • Boguluba 25.04.2019
    Kapelusznik Nie traktuję Cię jako wroga, a kogoś, kto jedynie błądzi. Ale dobry Bóg sprawi, że wrócisz na właściwą ścieżkę.
  • Kapelusznik 25.04.2019
    Boguluba
    Allach?
  • kalaallisut 26.04.2019
    Boguluba Ważne by nie popadać w obłęd i przesadną panikę. Bakterie w szczepionkach są pozbawione właściwości chorobotwórczych, i zjadliwości- teoretycznie. Organizm na lepiej sobie poradzić z chorobą lub zwalczyć ja przed jej rozwojem dzięki wytworzonym przeciwciała dzięki szczepionce zatatakakowac odrazu bo wiedzą jak rozpoznają wroga, nie na tego czasu gdzie dopiero organizm rozpoznaje czy to wirus czy bakteria i jaka i jakie przeciwciała wyprodukować. Ale faktem jest że znaleziono pozostałości bakteryjne poszczepienne w jelitach u dziecka. Faktem jest że firmy wykorzystują jeszcze inne składniki do szczepionki, jakie one są nikt do końca nie wie, bo jest to strzeżone prawem patentowym danej firmy. Faktem jest że wykorzystywano białka kurze, olejki archaidowe, gdzie w takiej kumulacji organizm i na re substancje produkował przeciwciała uważając je za wrogów, stąd wypłynęły teorie że tak dużo bylo alergii na orzeszki archaidowe głównie w stanach. Sama z ciekawości i powiedzmy próby już spróbowania wszystkiego próbuje szczepionek na odporność typu ismigen, trochę moja hipokryzja bo ogólnie jestem trochę przeciwna pewnym szczepieniom...ich ilości, ale jestem otwarta i próbuję jeżeli nic innego nie skutkuje. Chociaż w moim przypadku lekarz powiedział że nawet ta szczepionka nic mi nie da, bo jest bakteryjna, a w tym przypadku przyczyną może być wirus, czy nawet zwykłe przeziębienie, a nawet jak coś da, to da na krótki okres bez dawek przypominających. I że bardzo by chciał ale nie na skutecznego leku na odporność, to akurat stanowisko jednego lekarza. Wiem jedno ze każda ingerencja w naturalna odporność u tak maleńkich niemowląt począwszy od noworodków gdzie w pierwszych dobach szczepią, masowo, czasami mimo garaczki i infekcji, bo też znam taki przypadek, noworodek gorączka wysoka infekcja crp wysokie i jeszcze doładują szczepieniem, jeden organizm sobie poradzić z podwójną walka a inny nie, a u innego będą skutki uboczne. Ogólnie ciężki temat. I myślę że nikt nie jest w stanie poznać stuprocentowej prawdy jak to jest lub jakby to było...ale warto czytać i mieć wiedzę na co się zgadzamy bądź nie i jakie konsekwencje wynikają z tego tytułu lub mogą wyniknąć.
  • Boguluba 26.04.2019
    kalaallisut To jeszcze nic, czytałam ostatnio, że ludzkie komórki czy tkanki są dodawane do niektórych napojów, by zwiększyć stopień w jaki uzależniają od siebie. Konsekwencje zabawy z dziełem Pana Boga są przerażające. Ponoć w Chinach w restauracjach serwowane jest ludzkie mięso, tkanki chodowane genetycznie (taka jest przynajmniej oficjalna wykładnia, a wiadomo skąd je biorą?). Niech Bóg ma nas w opiece, bo ten cały świat zmierza ku zagładzie.
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Boguluba
    Co do Chin...
    Nie zdziwiłbym się gdyby nie prowadzili eksperymentów o kanibaliźmie - ale efekty są już znane - uzalerznienie, szaleństwo, głud itd.
    Sowieci i tak tak ekperymentowali.

    Oficjalnie w Chinach dano noworodkom szympansów ludzkie dna - co sprawiło że zaczęły się rozwijać w sposób zbliżony do ludzkiego
    Mimo że nie popieram tego typu badań - fascynują mnie wyniki - ciekawy jestem czy uda im się wytworzyć w warunkach sztucznych innego inteligetnego homonida.
  • Kapelusznik 26.04.2019
    kalaallisut
    Szczepionki powinny być podawane kiedy dziecko jest zdrowe
    Zgadzam się że nie wszystkie szczepionki są perfekcyjne, postęp jednak kosztuje i zawsze będą ofiary
    Nie ważne jak będziemy się starać.
    Raz jeszcze - osobiście czekam na nanomaszyny.
  • Pontàrú 26.04.2019
    Rozbawił mnie ten tekst. Podobnie jak i ty, zastanawiało mnie wiele spraw związanych zwłaszcza z tym ukrytym tłem - nieznaną czarną rzeczywistością.Co do zwierzątek i roślin modyfikowanych w opisany w tekście sposób to ja na kukurydzę nie narzekam a wielkie soczyste melony to ogromna radość dla podniebienia :) Z tych "mutacji" akurat idzie się cieszyć.
    Jeżeli chodzi o krucjaty to moja ulubiona to krucjata dzieci (nie pamiętam z którego roku). Część statków zatonęła, a te co ocalały i szczęśliwie przyniosły dzieci na drugi brzeg, wrzuciły je w łapska islamistów i co za tym idzie, na targi niewolników XD To był złoty pomysł tamtych czasów. Ponadto, pomimo iż jetem osobą wierzącą, nie lubię samej instytucji kościoła a ta w Twoim tekście jest krytykowana. Osobiście uważam, że założenia wiary chrześcijańskiej są dobre, a na nich samych częściowo opiera się system prawny, jednak sama instytucja jest trochę odpychająca.Zdarzyło mi się rozmawiać z kolegą który zmienił wyznanie i pokazał mi stronę na której czyta artykuły związane z właśnie adwentystami (jest adwentystą). Przeraziło mnie, że odłam chrześcijaństwa wręcz szkaluje pozostałe jego odłamy, zapominając, że jakby nie patrzeć, wszyscy wierzą w tego samego Boga. Koroną jest ksiądz z mojej parafii który na kazaniu powiedział, że woda święcona to nie woda. "Ona zmienia swój skład chemiczny!". H20+ woda z krzyżykiem XD
    Ach, kochany problem antyszczepionkowców - tu chyba nie zabardzo jest co mówić. Ja czekam aż po prostu wyginą.
    Globalne ocieplenie to również spory problem i cieszę się, że tutaj się pojawił. Dzięki takim tekstom jak ten nieco nagłaśnia się to zagadnienie. Ten metan to głównie problem typu, że jest to gaz cieplarniany. O podpalenie raczej nie ma co się martwić. (Inaczej miałbyś ogniste pierdy krów XD)
    Co do atomówek to się nie zgodzę. Uważam, że da się naprawić ten świat w lepszy sposób i jedynie nauka jest nam w stanie pomóc. Dlatego bardzo popieram rozwój edukacji. Uważam, że świat powinien być kierowany przez osoby wykształcone, a nie jak to często bywa... sam sobie dopowiedz :)
    W tekście pojawiły się też z dwa "dowody anegdotyczne" które w żaden sposób nie można potraktować jako dowody albo wartość dodaną do wiarygodności. Może jedynie urozmaicenie historii? Z resztą, i w tym komentarzu takowe się pojawiły.
    Całość w fajnym ironicznym tonie. Daję 4 tej pracy.


    PS. Proszę powiedzcie, że Boguluba to jakiś żart...
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Witam Pontaru!
    Miło że się tu pojawiłaś.
    Co do wiary - jak można się spodziewać - jestem ateistą, ale też anty-teistą - innymi słowy, mocno krytykuję religię i wiarę ogólnie. Uważam że wiara była fajnym pomysłem od 2 tys. p.n.e. aż do mniej więcej 1500, po tym okresie religia powinna powoli wyginąć, a dziś powinna być tylko wspomnieniem. Tylko piękne kościoły zostawić na pamiątkę, meczety, cerkwie i synagogi też - bo to ładne dzieła architektury i sztuki.
    Podobnie jak ty, znacznie bardziej krytykuję instytucję kościoła, niż ludzi wierzących samych w sobie - choć kiedy dochodzimy do fanatyków i kreacjonistów to mimo polskiej krwi, zamieniam się w SS-mana.
    Podobnie jak ty, czekam aż anty-szczepionkowcy wymrą :)
    Globalne ocieplenie to właściwie błędna nazwa, lepsze to - Globalna zmiana klimatu - bo coraz więcej anomalii pogodowych się pojawia - ale spokojnie - będzie więcej.
    Atomówki pół żartem pół serio - ale nuklearna zima faktycznie rozwiązałaby trochę problemów.
    Te "dowody" to prawdziwe historie - w następnej części będę poruszał wiele tematów i dam odnośniki do filmików na youtue, byście sami mogli poszukać :D
    Cieszę się że przybyłaś, przedstawiłaś swoje zdanie i dodałaś tym samym swoje trzy grosze - dziękuję za taki piękny komentarz i cywilizowany sposób jego przekazania.

    PS. Niestety Moja Droga... Boguluba jest prawdziwa, nawet bardziej niż jej Bóg XD
    Ale wiesz co? Szczerze? Bawię się świetnie!
    Uwielbiam dyskusje z fanatykami i szaleńcami!
    Tak mnie wczoraj wieczorem wymiana komentarzy rozbawiła - że spać nie mogłem XD!

    Pozdrawiam i ślę pokłony
    Kapelusznik :)
  • Żart Pana Boga ;)
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Francis - Gorzalka
    10/10
    Dokładnie
  • Pontàrú 26.04.2019
    O właśnie! Źródła, źródełka proszę. Jak w następnej pracy pojawią się linki do wiarygodnych filmów czy artykułów to będzie super. Ja nadal nie wierzę, że Boguluba to nie jakiś żart. Przecież nikt nie jest aż takim fanatykiem… chyba, że czegoś nie wiem. Poza tym, również lubię rozmawiać z fanatykami XD. Chyba nie bez powodu materiały o antyszczepionkowcach osiągają setki tysięcy wyświetleń :)
  • Ozar 26.04.2019
    Kapelusznik. Jakoś mi umknął ten tekst, ale już jestem i postaram się odnieść dość szeroko, bo temat jest tego wart.
    Napisałeś "Piękno problemów i głupoty gatunków ludzkiego" – tu bym się z tobą nie zgodził co do słowa "piękno". Raczej chyba użyłbym słowa morze, ocean, albo choćby ogrom. Ale to szczegół.
    Kolejne zdanie o tym jak pokracznym bytem jest człowiek jest bardzo słuszne. Nie dość, że sami się wyrzynamy milionami, to jeszcze na tempa niszczymy naszą planetę.
    "Zacznijmy więc od kazirodztwa" – tu bym się zastanowił czy to rzeczywiście jest piękny i lekki temat. No chyba jednak nie, bo to albo zboczenie, albo choroba umysłu, albo grzech do wyboru. Każda diagnoza określa coś bardzo złego. Co do kazirodztwa ludzi, to temat stary jak świat. W starożytnym Rzymie bardzo często się zdarzały dzieci z takich związków i te mutanty zostawały nawet Cesarzami.
    "Szczepionki" – to akurat pokaz wręcz modelowy ludzkiej głupoty i jakiegoś powrotu do średniowiecza.
    Jednak!!!
    Co do wszczepiania dzieciom jakiś chorób czy komórek rakowych to byłbym oszczędny w robieniu sobie szydery. To, co teraz napisze to teoria spiskowa, ale w USA, czy Kanadzie kilkaset tysięcy osób w bardzo krótkim czasie oddało szczepionki (chińskie i wietnamskie) do badań laboratoryjnych podejrzewając że zawierają coś co może ich dzieciom zaszkodzić. Co ciekawe sprawa została prawie natychmiast utajniona, co pokazuje że jednak coś było w tym prawdy.
    Ale oczywiście brak szczepień to powrót starych chorób tu sprawa oczywista, może poza drobnym szczegółem że u nas także są szczepionki chińskie...
    Religia hahahahaha to temat uniwersalny, który da się dopisać do wszystkiego.
    "Ilość głupot, tragedii, zdrad i zniszczeń, jaka wiara i religia dokonała, jest trudna do obliczenia" – to prawda, ale to dotyczy akurat wszystkich bez mała religii, nie tylko chrześcijańskiej.
    "Krucjaty" – oooooo to temat rzeka. Mnóstwo idiotyzmów, zbrodni, choroby weneryczne, czarna magia, trucizny, zarazy, mordowanie wszystkich z dziećmi włącznie. Można wymieniać do woli.
    "Kościół Cipy" no cóż Amerykanie są tak głupim i płaskim narodem, że wcale mnie to nie dziwi i nawet tego nie ma sensu komentować.
    "Globalne ocieplenie" – dla jednych to ekstra interes więc dlaczego nie!!!
    Jednak tak na serio to akurat interesuje się pogoda tak hobbystycznie od wielu lat i powiem tak: coś jest na rzeczy.
    Kiedy byłem piękny i młody (teraz już niestety tylko piękny), zima zaczynała się tak cirka pod koniec października (oczywiście zależy gdzie kto mieszka) i trwała do połowy marca. Były potężne mrozy, jak pamiętam nawet ponad 30 st., śnieg nieraz i 2 metry. Teraz zimy nie ma wcale, a mróz sięga góra 2/3/4/5 stopni i to kilka dni a śniegu nie ma wcale. Nikt mi nie powie, że to nie jest jakieś ocieplenie. Jako młodzieniec tak 14/15 letni pamiętam jak na ogrodzie przy mrozie około 30 st. Pękła Jabłoń. Wybuch przypominał taki jaki daje granat. A jak byłem w wojsku w Legnicy to stałem na warcie przy – 27 st. - to rok 1983. Gdzie teraz takie mrozy i śniegi?
    "Metan" – to akurat bardzo poważny problem, gdyż jest go bardzo dużo pod wiecznym lodem, a ten powoli topniej i naukowcy ostrzegają że może to doprowadzić do poważnych problemów jednak głównie na biegunach, a tam jak wiemy ludności jest niewiele.
    " Kim Dzong Un" – ten gość jest rzeczywiście problemem, ale moim zdaniem tylko propagandowym. Kim wie, że te kilka bombek które ma nie dolecą nigdzie, bo zostaną bardzo szybko zestrzelone, a odwet zniszczyłby jego kraj w kilka minut. Ten Pan jest potrzebny zarówno USA jak i Korei poł, Japonii i innym tylko po to, żeby straszyć ludzi i napędzać zbrojenia, które dają olbrzymie kasę. Tylko i aż tyle.
    "Tyrani" – tak, ale teraz to już nie dyktatorzy, jacyś tacy jak Kim, Castro, Kadafi, As-sad itd. Teraz Tyranami są wielkie korporacje, znacznie groźniejsze od najgorszych despotów. Dlaczego? Bo działają na całym świecie, po cichu ogarniając przemysł, handel, internet itd. Oni powoli opanowują cały świat, a co gorsza robią to tak sprytnie, że 90 % ludzi nawet sobie z tego nie zdaje sprawy (Polska jest idealnym takim przypadkiem, gdzie 90 % ludzi żyje w świecie propagandy i nie wie tak naprawdę, co się dzieje).
    Reasumują bardzo ciekawy i pozwalający na wiele przemyśleń tekst. Poszedłeś szeroko jak Amazonka hahahahaha. 5 ode mnie za pomysł.
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Bardzo się cieszę że się pojawiłeś - nie będę zaprzeczał że sformułowań mogłem użyć innych, ale hej - to dopiero część 1
    Ten początek z kazirodztwem - to ten element "mroczno-komediowy" - niby mały kroczek, ale na głęboką wodę XD
    Ze szczepionkami, częściowo się zgadzam, ale jak już napisałem w komentarzu powyżej - szybciej szczepionce i lekarzowi uwierzę - niż modlitwie i krwi kruka.
    Choroby nie znikają przez czary.
    Co do religii - oczywiście że odnosiłem się do wiary ogólnej - ale wiesz - podejrzewam że tu głównie chrześcijanie więc i o chrześcijanach piszę - w II części planuję coś o islamie i shinto popisać
    Globalne ocieplenie - w 100% się zgadzam - podejrzewam że jestem trochę młodszy - a sam pamiętam jeszcze zimy ze śniegiem - kiedy było zimno - teraz to ja rowerkiem cały rok mogę jeździć - bez problemów
    Co do tyranów to trudno mi się z tobą nie zgodzić.
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Kapelusznik 26.04.2019
    Bardzo się cieszę że się pojawiłeś - nie będę zaprzeczał że sformułowań mogłem użyć innych, ale hej - to dopiero część 1
    Ten początek z kazirodztwem - to ten element "mroczno-komediowy" - niby mały kroczek, ale na głęboką wodę XD
    Ze szczepionkami, częściowo się zgadzam, ale jak już napisałem w komentarzu powyżej - szybciej szczepionce i lekarzowi uwierzę - niż modlitwie i krwi kruka.
    Choroby nie znikają przez czary.
    Co do religii - oczywiście że odnosiłem się do wiary ogólnej - ale wiesz - podejrzewam że tu głównie chrześcijanie więc i o chrześcijanach piszę - w II części planuję coś o islamie i shinto popisać
    Globalne ocieplenie - w 100% się zgadzam - podejrzewam że jestem trochę młodszy - a sam pamiętam jeszcze zimy ze śniegiem - kiedy było zimno - teraz to ja rowerkiem cały rok mogę jeździć - bez problemów
    Co do tyranów to trudno mi się z tobą nie zgodzić.
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • aldanari 02.05.2019
    Ciekawa forma. Tekst daje do myślenia, jest zabawny i przerażający jednocześnie. Najbardziej podobał mi się fragment o globalnym ociepleniu i tyranach. Potrafisz zwinne przeskoczyć z jednego tematu do drugiego, ukazując jednocześnie, że to wszystko jest ze sobą połączone.
    Bardzo pouczające przesłanie! 5.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania