-

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 15.04.2018
    "Kobieta się obejrzała, ale nikogo za nią nie było," - kurde - aż mję ciara kręgosłupem poszła.

    Marg, słuchaj. Tak szczerze. Naprawdę złożyłas tu kilka bardzio ładnych zdań. Przecinki masz tak wsypane, jak się opyla pole z samolotu. Gdzie dam - tam będzie. One psują. Ale jeśli chodzi o dobór słów, naprawdę jest coraz lepiej.
  • Margerita 15.04.2018
    Dziękuję staram się zaczęłam zamiast na normalnej kartce to pisze w ortografie
  • Canulas 15.04.2018
    Margerita , sprytne
  • Margerita 15.04.2018
    Canulas
    wiem, bo ja jestem sprytna i rezolutna:)
  • Canulas 15.04.2018
    Jeszcze ta Aneta powinna miec takie korytko, gdzie topi we krwi.
  • No co tu napisać... Twój styl.
    "Gdy zakończyła, już poranną następnie udała się do łazienki(...)" - ten fragment jest nielogiczny, może: "Gdy zakończyła, udała się do łazienki"?
    "Do łazienki niespodziewanie wszedł hrabia, że Aneta aż podskoczyła, bo myślała, że to zjawa wchodzi, którą widziała w sypialni." - usunęłabym pierwsze "że" i zakończyła zdanie: "Do łazienki niespodziewanie wszedł hrabia. Aneta(...)". Unikniesz powtórzenia, a cała konstrukcja będzie lepiej brzmieć. I jeszcze dalej coś w stylu: "Aneta aż podskoczyła, bo myślała, że wchodzi zjawa, którą widziała w sypialni."
    Czwóreczka. :)
    Pozdrawiam!
  • Margerita 15.04.2018
    dzięki poprawię
  • Justyska 19.04.2018
    Podoba mi się ta Aneta. Szalona kobieta...
  • Margerita 19.04.2018
    dzięki
  • Ritha 08.05.2018
    Opisy są w kazdej czesci, pomieszczen itp. Widac, ze sie starasz i... wychodzi. Fabularnie - kobieta bezczelna, jej chop znalazl klejnoty w sloiku, a ona jeszcze pyskuje :D Ale git, kupuje to :)
  • Margerita 08.05.2018
    fajnie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania