Mrs and a cute boy

Po 18 jak cudownych latach jedna ze stron stwierdzila ze ma juz dosyc i odeszla pozostawiajac zone i dzieci dla mlodszej wersji wydanie ala 18stki z kat 20stych.Wiec zostajac na lodzie ze wszystkim rachunki praca dzieci pies ktory zachorowal i niestety poszedl do psiego raju wywal kolejny smutek i stres w domu.Ale dobrze ze mama jest twarda i trzyma wszystko w ryzach.Rutyna dom praca i jest ok.Po 6m po kilku tygodniach rospaczy i zalamania ale oczywiscie wszystko ukryte w sobie placz jedynie po nocach albo jak dom byl pusty.Dala rade sama i jest ok.Nowa praca nowi znajomi bylo ok.Wyjscie po tylu latach ze znajomymi trzeba bylo zmienic garderobe zdeczka bo ciuchy z przed 6m bylo za duze o jakies 4 rozmiary jest tyle diet na swiecie ale nie ma to jak stres i bieganina normalnego zycia.Wiec ciuchy juz sa fryzura tez z mejkapem bylo gozej ale cos tam maznelam na maske.Dzieci maja wikend z tata wiec mama moze za szalec.Ale z przyzwyczajenia chyba nie czupam sie swoja w tej calej nowej styuacji wyjscie muza piwo 1.2.3 .6 haha i Mania ululana haha zartuje 2 jak narzie i jest git.Humor sie poprawil jest ktos komu sir podobam ale chyba z przyzwyczajenia szukam czy ktos nie patrzy bo zawsze byl ten ktos zazdrosny nie mozna bylo sie spojrzec ani usmiechnoc bo zaraz kochanek ale ja glupia jestem.Fajnie jest wesolo jakies dotykanie patrzenie w oczy taniec pifo za pifem haha.Prpozycja wyjscia do domu noc z brekfastem mhhh czemu nie mnie tez sie nalezy jakas rozrywak przyjemnosc ale nie na 100% jeszcze nie bylam pewna czy akurat tak potrafie zrobic.Kolejka po piwo ktos mnie popchnal i niechcacy polecialam na kogos Im sorry ale az mnie zatkalo serce tak troszke zalomotalo i te oczy blond rozwiane wlosy to byl On.Zabrzmi dziwnie ale rok wczesniej byl sobie taki chlopaszek i kiedys znajoma wspomniala ze o patrz Biber idzie i tak od niechcenia spojrzalam i akurat on tez spojrzal i cos mnie trafilo.Jego oczy niebieskie glebokie mowo sie ze czasami ma ktos "korwiki "w oczach i to bylo to cos.Poszedl dalej a ja dalej gapilam sie na niego gdy spojrzal w moja strone ja dalej sie gapie jak nigdy ja taka niesmiala i wogole .I tak od ponad roku gapilam sie haha on w sumie nie odwracal wzroku tez sie wpatrywal tylko jedna rzecz on mial 19 lat a ja prawie 2 razy tyle.Taki maly szczegol.Pozniej bylam za bardzo skupiona zyciem i juz nie widywalam go.I teraz bar a on stoji przedemna trzyma mnie za reke bo wpadlam w niego i az mnie zatkalo ze oddychac nie moglam ale po chwili otrzaslam sie i udalam glupia stali z nimi inni jeden powiedzial mi czesc bo sie znalismy jak tam? co slychac ? Bajer i te sprawy haha on dalej stal i pil piwo Owen spojrzal na mnie gdy sie patrzyalam na Bibera i Powiedzial moje imie i on sie odwrocil chyba dopiero teraz skojarzyl kim bylam.Dobra wracam do kumpli chyba wypilismy za duzo ale wopno mi chlopk z ktorym bylam zaczol mnie calowac wow bylo super po takaim 6m.poscie bormalnie jak nastolatka przy pierwszym pocalunku.Wyszlam z nim .....

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 13.02.2019
    Dużo można napisać, ale... po prostu brak polskich znaków. Klawiatura z Tajwanu nie jest wymówką.
  • Marinett 21.03.2019
    Sory za bledy i interpunkcje to z przyzwyczajenia ????, to pierwszy raz jak cos napisalam. Chcialam zobaczyc czy ktos czytal by takie historie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania