Muślinowa wstążka

Tekst pisany na Niepowtarzalny styl - Mój token

 

Tekst inspirowany filmem ,,Targ niewiniątek’’ https://www.youtube.com/watch?v=3PAF-n_ELQU

 

Ta wyprawa była moją ostatnią.

 

Całość w Zeszycie szóstym mojej książki Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Angela 09.08.2016
    Ten pięknie napisany choć krótki tekst wzbudził we mnie moc, niekoniecznie pięknych odczuć. Był na tyle realny,
    że zaczęłam fantazjować na temat kastracji podmiotu owego opowiadania. 5
  • alfonsyna 09.08.2016
    Ciebie też jakoś nie odgadłam tym razem...
    Ale sam tekst - bardzo dobry. Bazujący trochę na niedomówieniach, a mimo to z dość jasnym, emocjonalnym przekazem. A przy tym wydaje się bardzo autentyczny, za co duży plus. Zostawiam zasłużoną 5. :)
  • KarolaKorman 09.08.2016
    Tych niedomówień używali handlarze żywym towarem w filmie, który mnie zainspirował, ja je tylko wykorzystałam. Dziękuję za miłe słowa :)
  • Tina12 09.08.2016
    Piękny tekst. Da się odczuć uczucia podmiotu. Co więcej pisać.
    5
  • KarolaKorman 09.08.2016
    dziękuję Tina
  • NataliaO 09.08.2016
    zaciekawił tytuł, tekst zatrzymał, aż szkoda ze tak krótko. Dobrze się czytało 5:)
  • Specific_girl 09.08.2016
    Tytuł sam w sobie by mnie nie przywował, ale przywołałą mnie Twoja osoba. Teskt, no cóż... Nie wiem czemu, ale przypomina mi moje i dlatego czuję się nie swojo go czytając, aczkolwiek jak najbardziej, pięnie napisany, przepełniony odczuciami. Daję 5. :)
  • KarolaKorman 09.08.2016
    Bardzo Wam dziękuję :)
  • MarBe 10.08.2016
    Mogę tylko dodać, gratuluję wrażliwości i pięknie poruszonego wyjątkowo ważnego tematu. 5
  • KarolaKorman 11.08.2016
    Dziękuję, MarBe :) Tym bardziej, że tak rzadko coś komentujesz, poczułam się wyjątkowo :)
  • Rasia 12.08.2016
    "Wystarczyło tylko wiedzieć dokąd się udać" - przecinek po "wiedzieć"
    "był przedni. Co noc można się było" - być x2
    "Czym młodsze tym lepsze" - przecinek po "młodsze"
    Mnie również tytuł się z Tobą, Karolko, kojarzył. Zawsze z Twoich tekstów trąci jakaś taka swoista delikatność, nie wiem, jak to nazwać. W każdym razie świetnie utrzymałaś klimat opowiadania, czytelnik dosłownie mógł zatonąć w innym zakątku świata - w jego urokliwości i brutalności zarazem, co wykazałaś samą końcówką, jakże wstrząsającą zresztą. Mnie się osobiście takie akcenty strasznie podobają, zostawiam 5 :)
  • KarolaKorman 12.08.2016
    Pięknie dziękuję, już poprawiam :)
  • Jan Potfforny 21.08.2016
    Dałem 5.
    A teraz uwagi, ale życzliwe, ma być : po khmersku; Tyle, co wylęgnięte (przecinek); Im ( mówimy "im"..., "tym" ), Im młodsze, tym lepsze.
    Reszta super!
    Pozdrawiam i dziękuję za Twoje uwagi!
    JP
  • KarolaKorman 21.08.2016
    Dziękuję Jan :)
  • wolfie 29.08.2016
    Z każdym przeczytanym zdaniem na mojej twarzy pojawiał się coraz większy grymas obrzydzenia. Świetnie napisany tekst, ciekawie "ubrany", wzbudzający emocje. Nie pozostaje mi nic innego, jak pozostawić 5 :)
  • KarolaKorman 29.08.2016
    Dziękuję wolfie :) Gdzie Ty się podziewałaś? Miło znów zobaczyć Twój komentarz :)*
  • wolfie 29.08.2016
    Niestety, natłok obowiązków zmusił mnie do zrezygnowania na jakiś czas z opowi. Ale już wróciłam, choć na razie tylko jako oceniająca, a nie tworząca. Dziękuję :* :)
  • KarolaKorman 29.08.2016
    Każdy ma taki ciężki okres w życiu lub roku. Dla mnie czas wakacji to natłok pracy i też już dawno nic nie wstawiłam, nie mogę dobić do 2oo :)
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w głosowaniu :) Głosy na wiersze można oddawać tutaj: http://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
  • Mrocznyumysł 17.09.2016
    Tekst bardzo mnie zaciekawił. Te niedomówienia, które były używane przez handlarzy żywym towarem, wprowadzają czytelnika w klimat i realia ich świata. Opowiadanie budzi dużo emocji i jest świetnie napisane. 5
  • KarolaKorman 17.09.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Anonim 25.09.2016
    Mam podobne myśli do Angeli, dość negatywne, a nawet powiedziałabym złe w stosunku do bohatera, do ciebie również - czemu takie krótkie? Tytuł piękny, naprawdę, aż wchodząc na profil był pierwszym na co zwróciłam uwagę, taki magiczny, dobrany, tajemniczy. Piękny.
    W sumie spodziewałam się dłuższego tekstu, dlatego też jak zakończyłaś historię, myślałam, że rozerwę faceta na strzępy :D Miłe uczucie, o dziwo ! :D
  • KarolaKorman 27.09.2016
    Dziękuję, Ef :) Idealnie odczytałaś wszystkie drzemiące uczucia w tym tekście :)
  • Perzigon69 12.10.2016
    Super napisane, wiedziałaś co chciałaś przekazać i zrobiłaś to. Jak dla mnie byłoby 5, mogłabym się tylko przyczepić do długości tekstu. Szkoda że taki krótki, bo chętnie przeczytałabym więcej.
  • KarolaKorman 12.10.2016
    Dziękuję pięknie :)
  • Pasja 27.06.2017
    Handel żywym towarem będzie trwał, a najgorszy jest handel dziećmi. Często sami rodzice sprzedają swoje dzieci, aby przeżyć. Tak tłumaczą. Dla mnie jednak nie ma usprawiedliwienia dla takich rodziców. Twój bohater upajał się tymi wystraszonymi oczami ich strach to bawił. Zostawienie wstążki jako talizmanu budzi we mnie wstręt. Krótki tekst ale jaki dobitny przekaz.
  • KarolaKorman 28.06.2017
    Dziękuję, pasjo, że doszukujesz się sensu moich opowiadań. To bardzo miłe. Ten tekst napisałam po obejrzeniu filmu o takiej tematyce. Wstążka była dosłownie wyjęta stamtąd. Zrobił na mnie takie wrażenie, że musiałam to uwiecznić. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania