Muszelka

Na morskim brzegu w Kołobrzegu z ziemi podniosłam muszelke.

I nie wiedzieć czemu mały dar morza właśnie przyniósł mi szczęście.

W deszczowe dni wnośił powiew ciepłego lata i pomagał mi, przetrwać moje końce świata.

I ktoś znowu powie że uroiłam sobie talizman muj maleńki.

Ale kto wie czy jeszcze komuś nie podam go do ręki.

Gdy handra zacznie męczyć lub ukochana osoba rzuci.

I wtedy mój talizmanik wiare wam w życie przywróci.

Mówcie co chcecie ja szczerze wierze że klucz do sukcesu, to wytrwać w cokolwiek wierze.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • MiMi02 20.03.2016
    Interpunkcji należy przestrzegać, nawet w wierszach.
    Ortografia obowiązuje zawsze.
    Literówki należy poprawić.
    Ale utwór dość przyjemny, a w każdym razie -dziecinnie uroczy. Dałabym 2, ale mam dobry humor, więc łap 3 :))
  • Tina12 20.03.2016
    Dzięki i za trzy.
  • Trochę trzeba popracować nad orrtografią, ale nie jest źle, wiersz całkiem przyjemny w odbiorze. Warto mieć taki talizman :)
  • Ola12 20.03.2016
    Mi się bardzo podoba ten wiersz. Ma bardzo mily nastruj.
  • Rasia 23.03.2016
    "Na morskim brzegu w Kołobrzegu z ziemi podniosłam muszelke." - muszelkę*
    "I nie wiedzieć czemu mały dar morza właśnie przyniósł mi szczęście." - przecinek po "czemu"
    "W deszczowe dni wnośił powiew ciepłego lata i pomagał mi, przetrwać moje końce świata." - wnosił* i bez przecinka
    "I ktoś znowu powie że uroiłam sobie talizman muj maleńki." - przecinek przed "że" i mój*
    "Ale kto wie czy jeszcze komuś nie podam go do ręki." - przecinek po "wie"
    "I wtedy mój talizmanik wiare wam w życie przywróci." - wiarę*
    "Mówcie co chcecie ja szczerze wierze że klucz do sukcesu, to wytrwać w cokolwiek wierze." - przecinek po "mówcie", "chcecie" + wierzę*, potem przecinek przed "że" i wytrwać w czymkolwiek*
    Właściwie tylko jedna linijka była bezbłędna. W reszcie rażą te błędy ortograficzne, nawet nie interpunkcyjne. No i czasem brakuje poprawności gramatycznej. Rzeczywiście wiersz jest pokrzepiający, ale niestety nad formą trzeba jeszcze popracować. Ode mnie 2,5 czyli 3 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania