Poprzednie częściMutanci - rozdział I

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Mutanci - rozdział II

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Joanna pokazywała Iwonie zdjęcia z urodzin swojego syna.

 

- A co to ma znaczy? Na zdjęciach, które pani robiła z urodzin mojego dziecka są zdjęcia jakiegoś innego! Jest jedno zdjęcie które w całości przedstawia jakiegoś gówniarza, a nie ma mojego dziecka w ogóle!

 

- No i co?

 

- Gówno! Pierdol się, kobieto!

 

Kilka godzin później

 

Joanna zadzwoniła do swojego syna, kibola Arki Gdynia Ksawerego.

 

Ksawery tymczasem rozmawiał ze swoją dziewczyną.

 

- Co to ma kurwa znaczyć, Ksawery? Rozmawiasz ze swoją byłą o tym, jak się bzykamy?!

 

- Dobra, zamknij się.

 

- Daj mi dokończyć!

 

- Zamknij się, szmato pierdolona, bo zaraz cię kurwa znajdę i zatłukę! Spierdalaj!

 

Ksawery rozłączył się i westchnął. Nagle zadzwoniła jego matka.

 

- Halo?

 

- Synek, MMSem wyślę ci zdjęcie jednej kurwy. Znajdź ją i przejedź autem, tak, żeby to wyglądało na wypadek.

 

- Się wie, mamuś!

 

Ksawery znalazł Joannę pod supermarketem i przejechał ją swoim fiatem tipo.

 

Tymczasem w Pałacu Mostowskich

 

- Imię i nazwisko?

 

- Piotr Nowakowski.

 

- Dlaczego chce pan pracować w policji?

 

- By zwalczać przestępczość pseudokibiców, panie komendancie.

 

- Zdał pan test fizyczny i multiselect wręcz wzorowo. Dlatego przydzielę pana do Terroru, do sekcji zajmującej się Gangiem Mutantów z Piastowa.

 

- Ale ja chciałem zwalczać przestępczość pseudoki...

 

- A ja mam w dupie, co ty tam kurwa chcesz! To nie jest koncert życzeń, posterunkowy! Idziesz do Terroru albo wypierdalaj!

 

13 kilometrów dalej, siłownia *Dominator*.

 

Pod siłownię, na której ćwiczył Miętus, podjechał Kiełbasa swoim czarnym lexusem. Odsunął szybę i oddał serię strzałów z uzi, po czym z piskiem opon odjechał.

 

CDN

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • TomaszBordo 16.11.2019
    Dwie nieuzasadnione jedynki
  • TomaszBordo 16.11.2019
    Już sześć
  • Krzysztoff 16.11.2019
    Strasznie dużo tutaj bluzgów i innych wylgaryzmów, nie dałoby się bez tego napisać tekstu. Czytałem także pierwszą część zachęcony Twoimi reklamami na forum, ale niestety muszę przyznać rację innym użytkownikom, którzy stawiają te jedynki. Ja pozostawiam bez oceny.
  • Angela 16.11.2019
    Tomasz, miej ty litość nad czytelnikami.
  • sisi55 16.11.2019
    Czasami nie da się uzasadnić oceny, po prostu komuś może się nie podobać bo nie jego klimaty czy coś. Według mnie za mało opisów. Dziwie się, że to mówię bo lubię jak akcja szybko się toczy. Zostawiam bez ocenyyyyy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania