Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 21.04.2018
    Bardzo sprytnie umieściłeś wspomnienia w księgozbiorze umysłu. Gdyby je tak opublikować?
    Przeszłość zamknięta często na wieki, a czytelnik jest tylko jeden.

    odległą
    przytłumioną dobrem
    zamaskowaną złość
    w dzisiejszym wytchnieniu... prawda i kłamstwo, złość i dobro zawsze będą toczyć walkę.

    Pozdrawiam cieplutko
  • Anonim 22.04.2018
    Witaj pasja :-) Dzięki za wizytę i naprawdę ciekawy komentarz do tego wiersza ! :-) "Księgozbiór umysłu", hymm... bardzo mi się podoba to porównanie,dobrze się wpisuję do nawiązań tego tekstu ;-) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny !
  • Aisak 21.04.2018
    O.
    Umysł zwany biblioteką.
    Gorzej jak przyjdzie bandyta zwany Alzheimer'em.
  • Anonim 22.04.2018
    Ta przypadłość ludzkiego umysłu, to smutek jak nic...
    Z drugiej jednak strony, gdyby tak się stało, że Alzheimer pogrąży umysł w niebycie, to i oprócz dobrych wspomnień, znikną złe...
    To znaczy te złe "szuflady" nikomu nie potrzebne w naszym umyśle...
  • Justyska 21.04.2018
    No jak tak intuicyjnie. Bo tak pięknie sie zaczyna metafora wodospadu zderzona z przeciwieństwem ruchu - murem, potem pięknie o wspomnieniach aż tu nagle w " bibliotece zwanej umyslem" tak dosłownie. W moim odczuciu trochę psuje klimat; ale ja w życiu wiersza nie napisałam więc to tylko sugestiaszarego czytelnika.:)
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 22.04.2018
    Coś w tym jest co piszesz :-) Jak poczytałem po kilka razy ten tekst, to rzeczywiście końcówka nieco odtaje od całości i słusznie to zauważyłaś...
    Jeszcze nie wiem, ale może coś z tym zrobię ;-D
    W każdym razie dziękuje za wizytę i trafny komentarz ! Pozdrawiam :-)
  • Skryty 21.04.2018
    Art, jak zawsze jedna, wielka metafora. Wspomnienia są biblioteką, półki z dobrymi i złymi. Pozdrawiam!
  • Anonim 22.04.2018
    Dzięki Skryty ;-) Za metaforą można się schować i wile przekazać...
    Dzięki za wizytę i serdecznie pozdrawiam ! ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania